Na het zien van 'Vrije Geluiden" (vanaf 0:20:30) moet je wel fan worden. Let vooral op spraakwaterval Jessica.quote:Hij: tekst, zang en gitaar, meer dan acht cd's en nooit het kleinste prijsje gewonnen, treedt al heel lang op in binnen- en buitenland. Zijn repertoire omvat meer dan 350 liedjes. Zij: zang, o.a. met hem op de nacht van de Poëzie. Samen: zingen ze tweestemmig zijn cd-repertoire en nieuwe nummers, met af en toe een meezinger voor de liefhebber en gesproken woord ter ondersteuning of -breking, en hebben ze de eerste door Jan Rot ingestelde en uitgereikte Okapi Liedprijs voor het, volgens de jury, 'jaloersmakende' lied 'Schemering' gewonnen. Hun doel is verstrooiing door herkenbare beelden en situaties. Hun doel is in ieder geval niet om te kwetsen of in verlegenheid te brengen.
Waarom moet altijd alles maar spectaculair zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef Os__ het volgende:
Ik zag ze bij Andere Geluiden. Weinig spectaculair naar mijn smaak.
Ooh dat hoeft niet, maar tis gewoon niet echt mijn ding. Symphatieke mensen, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom moet altijd alles maar spectaculair zijn?
Prachtig ook hoe Jessica Joop bijstaat in het interview.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Os__ het volgende:
Ooh dat hoeft niet, maar tis gewoon niet echt mijn ding. Symphatieke mensen, dat wel.
Een echte steun in de rug.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Prachtig ook hoe Jessica Joop bijstaat in het interview.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef Patch het volgende:
geheel offtopic:
SilentEnigma: Hoe is het met Dolle_Hond??
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef paella het volgende:
Dat is gewoon Joop Visser, al jaaaaren lekker undergound. Zag 'm ooit live op Crossing Border met zijn sport/voetbal serie. Prachtig!
En wel meer dan 8 cds volgens mij... heb er hier al meer liggen!
Ho ho ho, heren! Deze topic is niet zozeer Joop Visser/Jaap Fischer topic, maar een heuse Joop en Jessica topic.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef fripper het volgende:
En Joop / Jaap heeft natuurlijk ook z'n eigen topic
Jaap Fischer fans?
nav dat jij heb had gemaild, dacht ik dat jullie vriendjes waren...quote:
In dat geval wil ik graag even melden dat de nieuwe cd van dit duo net uit isquote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
Ho ho ho, heren! Deze topic is niet zozeer Joop Visser/Jaap Fischer topic, maar een heuse Joop en Jessica topic.
Het is toch werkelijk fantastisch!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef sjorsworst het volgende:
Kijk ook even naar het nieuwe filmpje op Youtube door het succesvolle duo Joop en Jessica!!
Onze Jan is Manager geworden!
Ex, tegenwoordig doet hij het natuurlijk met Jessica...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef cafca het volgende:
Leuk TSE, ik wist niet dat je samen met je vriend muziek maakte
Ach, jij verdient veel beter, toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ex, tegenwoordig doet hij het natuurlijk met Jessica...
Spam in het Joop en Jessica Fantopic!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef sjorsworst het volgende:
heb je de nieuwste op youtube al gezien?
Onze Jan is manager geworden....
Ontzettend jammer dat je het wel over held Joop, maar niet over heldin Jessica hebt.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Siegfried het volgende:
Welke CD's hebben jullie van deze held? Ik heb er 3, maar dat is veul te weinig!
Niet zo piepen, en je huiswerk wat beter doen. Joop heeft zelf behoorlijk veel CD's (bekijk zijn site maar).quote:Op woensdag 23 september 2009 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ontzettend jammer dat je het wel over held Joop, maar niet over heldin Jessica hebt.
Sowieso, als je het over solowerk hebt, heb je het niet over Joop Visser maar over Jaap Fischer. En da's behoorlijk het appels/perenverhaal.
Ga jij hier maar opscheppen over je cd-collectie: Jaap Fischer fans?
Was getekend,
TheSilentEnigma, een teleurgestelde Joop en Jessica-fan.
hee, doe 's niet zo lelijk tegen TSE!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Niet zo piepen, en je huiswerk wat beter doen. Joop heeft zelf behoorlijk veel CD's (bekijk zijn site maar).
Zij begonquote:Op donderdag 24 september 2009 08:47 schreef cafca het volgende:
[..]
hee, doe 's niet zo lelijk tegen TSE!
Joop Visser is onderdeel van het duo Joop en Jessica, ze zingen voornamelijk liedjes van Jóóp, en een heel stuk minder liedjes van hun samen.quote:dit is het Joop en Jessica topic, voor al het solowerk van Jaap/Joop kun je in dat andere topic terecht, of maak je een eigen topic
Je voelt je bijna persoonlijk buitengesloten he?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij begon met Jessica buitensluiten!
Tja, wie aan Jessica komt, komt aan mij.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Je voelt je bijna persoonlijk buitengesloten he?
/offtopic
Ja, en Jessica is een heldin! En samen zijn ze een superduo!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:10 schreef IdlersDream het volgende:
Joop is een baas!
Waarom geen bazin eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef cafca het volgende:
Ja, en Jessica is een heldin! En samen zijn ze een superduo!
Heldin, bazin, godin......whateverquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom geen bazin eigenlijk?
[ afbeelding ]
Gast..quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:36 schreef sonicboom het volgende:
Ben ik de enige die jessica best do-able vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |