Nee dat was laatst al bij dat spyker event. Ik zal ook aanwezig zijn, moet gewoon werken die dag.quote:Natuurlijk zal het Nederlandse F-16 Solo Display Team ook aanwezig zijn.
Met de nieuwe piloot:
Capitein Ralph (Sjeik) Aarts
Hij zal z'n eerste show geven op eigen bodem.
Er komt wel een B-52 naar Geilenkirchenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef JoeKurr het volgende:
Overigens heb ik besloten om na Volkel toch nog maar even door te rijden naar Geilenkirchen, daar verwachten ze toch ook wel erg lekker spul.
(Er gaan geruchten over een B-2...)
Is me te ver weg....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef JoeKurr het volgende:
De week na de open dagen op Volkel en Geilenkirchen is het ook nog wel interessant om even naar Le Bourget (Parijs) te rijden.
Highlights daar o.a.:
- F-18F Super Hornet (F)
- Airbus A380-841 (F)
- Lockheed Constellation (F)
- Bell 609 Tiltrotor (F)
- HAL LCA Tejas (S)
- MiG-29M-OVT (F)
(F = Flying, S = Static)
Ik zat eerst rechts van de frietkraam (tegen de omheining van de wei)quote:Op maandag 21 mei 2007 09:01 schreef JoeKurr het volgende:
Ja, ik zat precies bij de opening in het hek, was zo'n beetje als eerste aanwezig
Tijdens de demo van Mark Jefferies, de PC-7 en de F-16 hebben we nog even staan praten met de cameramensen van RTL4, die naast ons kwamen staan voor wat beelden van de show.
Nee hoor, in 1993, 1997 en 2005 stond er al een op static op MVK Valkenburg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
voor het eerst (?) op de static een
Lockheed Martin P-3C Orion ( us navy )
[afbeelding]
quote:de Queen van england is jarig...
Zodoende komen de Reds niet...helaas
Denk dat ze het toch een beetje te druk hebben om naar Volkel te komen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:39 schreef Nikonnijntje het volgende:
-CRASH- Wrote
[..]
![]()
Is de koningin dan twee dagen jarig???
Een dag voor de tutmuts optreden lijkt me meer dan voldoende...kunnen ze de andere dag tenminste naar Volkel!![]()
quote:June 15th:
- Whitehaven International Maritime Festival, Cumbria
- GoldCoast Oceanfest, Croyde, Devon
June 16th:
- HM The Queen's Birthday Flypast, London
- Margate Airshow, Kent
300mm werkt goed...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Coelho het volgende:
Ik ga ook weer eens kijken, dat is al wat jaartjes terug. Zou ik een beetje kunnen werken met mijn 300mm lens op eos300d? Of moet je meer mm hebben om de vliegshows een beetje vast te kunnen leggen?
Is dat die 300m zandpad tussen de lichten door, met daarna de parkeerplaats aan je linkerhand?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef -CRASH- het volgende:
De spottersplaats bij kop 24 (Mill) inclusief het weggetje ernaar toe
zal afgesloten zijn op de donderdag 14 juni.
Deze afsluiting is de gehele dag van toepassing,
de marechaussee is vanaf 's ochtends vroeg aanwezig en zal niemand door laten.
Ja ... die is DDAY afgeslotenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is dat die 300m zandpad tussen de lichten door, met daarna de parkeerplaats aan je linkerhand?
Kijk hier eens op EOSDigitaal.nl : Spotten, Technieken en algemene zakenquote:Welke spotter/fotograaf wil wat uitleg geven over hoe de mooiste foto's te maken van static en demo's? Hoek, afstand, beeldvullendheid etc. Instellingen heb ik op auto staan, heb niet veel kaas gegeten van sluitertijd en diafragma.
Kwoon in Limburg... helaas niet in Fryslanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Er wordt trouwens serieus rekening gehouden met weather aborts...Heb je een beetje kunnen genieten van die airfield attack oefening gisteren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |