Er stond: "Deze 5 vragen zo volledig mogelijk beantwoorden."quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef sjak het volgende:
Oh moest je je best doen, dat werd er niet bij gezegd![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Er stond: "Deze 5 vragen zo volledig mogelijk beantwoorden."
Dus ik heb mijn best gedaan om zo volledig mogelijk te zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Er stond: "Deze 5 vragen zo volledig mogelijk beantwoorden."
Dus ik heb mijn best gedaan om zo volledig mogelijk te zijn.
Je mag hem toch wel weggeven als je hem gewonnen hebt... (ik dan bedoel ik als ik mee zou doen)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:55 schreef E.T. het volgende:
Ik wilde die dvd zelf ook wel, maar crew mag niet meedoenen we moeten ze per se weggeven
NoNick, jouwes is ook binnen![]()
Dan weet ik wel wie er gaat winnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Je mag hem toch wel weggeven als je hem gewonnen hebt... (ik dan bedoel ik als ik mee zou doen)
ah, alleen goede oplossingen mogen worden ingezonden, scheelt jullie weer nakijkwerk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef Lois het volgende:
Waar kunnen de goede oplossingen heen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
![]()
Naja iedereen begrijpt het wel denk ik?
Ik heb binnen inmiddels:
Noli (je bent vraag 5 vergeten!)Sjak
Nijna
No Nick
Ireth
Faja Lobi
Beefcake
Lily
LadyS
Evenstar
Rijstebuiltje
Bixister
Suzanna
Razztwizzle
Beboja
Deepfreeze
Spuuglokje
Owlet
Easy
Belana
Anitra
Kozakken
Martineke
Vicky
Heb je wel gestuurd maar sta je hier niet bij geef dan even een gil
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een dilemmaIk wil wel meedoen, want prijsvragen zijn
![]()
Maar....de film lijkt me engEn als mijn vriend bovenstaande DVD bij mij zou aantreffen dan gaat ie vast:
doen tegen mij.
Aan de andere kant, het IS een DVD. En hij is gek op DVD's. Dus. En het is wel educatief natuurlijk. Want ondanks dat het best een slimme jongen is, weet hij absoluut niks van babies enzo. Ik vraag me alleen af of het nou slimmer is dat zo te houden"Nee man, babies, eitje joh. Nee, die huilen heulemaal nooit zo vaak man. Van wie heb je dat broodje aap?"
![]()
Tot wanneer kon ik inzenden?![]()
Hihi... in één post ben je van dilemma tot beslissing gekomen! Kon iedereen dat maar... zucht....quote:
Neeneenee, ik denk nog na hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Hihi... in één post ben je van dilemma tot beslissing gekomen! Kon iedereen dat maar... zucht....
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neeneenee, ik denk nog na hoor!![]()
(knip)
Kindje maken of je moet dit helemaal afkijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |