quote:Op zondag 11 maart 2007 09:23 schreef Larissa het volgende:
Als er straks, als jij oud bent, te weinig kinderen geboren zijn, dan ook niet zeuren als er te weinig personeel is in het verzorgingshuis waar jij misschien naartoe zou moeten als je dan niet meer gezond zou zijn.
En daarmee bedoel ik uiteraard niet dat jij dan maar kinderen moet krijgen als je daar geen zin in hebt, maar een beetje solidariteit is toch niet zoveel gevraagd?
Op een gegeven moment heb je misschien toch die kinderen van anderen nodig!
Omdat het zo prima gaat. Ja vrouwen hebben meer verlof en dat is terecht aangezien zij de kinderen eruit poepen! Het lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En waarom zouden we het zo laten?
Vrouwen krijgen toch ook veel meer verlof en voor mannen is het ook een hele verandering
quote:Op zondag 11 maart 2007 09:23 schreef Larissa het volgende:
Als er straks, als jij oud bent, te weinig kinderen geboren zijn, dan ook niet zeuren als er te weinig personeel is in het verzorgingshuis waar jij misschien naartoe zou moeten als je dan niet meer gezond zou zijn.
En daarmee bedoel ik uiteraard niet dat jij dan maar kinderen moet krijgen als je daar geen zin in hebt, maar een beetje solidariteit is toch niet zoveel gevraagd?
Op een gegeven moment heb je misschien toch die kinderen van anderen nodig!
Ah, de inhoudelijke argumenten zijn op?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef Larissa het volgende:
Heb JIJ het over IQ? Leer eerst eens behoorlijk Nederlands. Je post stikt van de spelfouten. Om over de tikfouten nog maar te zwijgen.
Ik vind het knap dat je mee betaalt aan iets dat er nog niet eens door is. Schoolboeken zijn nog niet gratis hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:30 schreef Napalm het volgende:
Ik betaal al mee aan creshes, schoolgeld, gratis boeken, kinderbijslag, kinderinentingen, etc, etc.
Ik had je mijn argumenten al gegeven.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:35 schreef Napalm het volgende:
Ah, de inhoudelijke argumenten zijn op?
Met 2 universitaire bullen ben ik ofwel intelligent danwel het bewijs dat het onderwijs in NL zuigt..
Zo is het maar net!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef Larissa het volgende:
[..]
Bovendien: toen jij een kind was hebben jouw ouders ook maar wat graag van de voorzieningen voor kinderen gebruik gemaakt.![]()
In Noorwegen wordt het steeds normaler. Bij de organisatie waar ik werk verwachten ze dat de vader 6 maanden weg is, maar als hij dat niet doet zijn ze natuurlijk alleen maar blij...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je aan de vaders zou voorstellen om ouderschapsverlof op te nemen lachen ze je hard uit. Dat is hier nog niet zo ingeburgerd.
Oh, gevonden in een ander topic.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef Larissa het volgende:
Waar is "hier"?
quote:In Ierland, met uitzicht op Lough Corrib en de Joyce Mountains, en met een tuin van een hectare groot. 5 Slaapkamers en 4 badkamers.
Je kunt beter PMen ipv zo offtopic te gaan in POLquote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef Larissa het volgende:
Waar is "hier"?
6 maanden... wow!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen wordt het steeds normaler. Bij de organisatie waar ik werk verwachten ze dat de vader 6 maanden weg is, maar als hij dat niet doet zijn ze natuurlijk alleen maar blij...
In dit geval is 'hier' noorwegen.
Als jij gewoon "hier in Ierland" had gezegd had ik ook niet off topic hoeven gaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Je kunt beter PMen ipv zo offtopic te gaan in POL![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |