De mantelpakjes zijn zodat het lijkt alsof ze stijl of klasse heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
Zijn dat mantelpakjes voor dr secretaressegedoe wat ze toch niet gaat doen?
Ik vind dat het haar leuk zou kunnen staan. Ze moet alleen nog wat afvallen. Dat is alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef My_ het volgende:
[..]
Natasia leuke kleding?!
Een GEEL mantelpakje is NIET leuk! Ik vind het echt lelijk!
Gekkie, dat hoeft toch niet, ze is een kindje van God!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mantelpakjes zijn zodat het lijkt alsof ze stijl of klasse heeft.
Wanneer wordt krijgt haar persoonlijkheid een make-over??
Proefmodelletje zeker, wat niet zo goed gelukt is ofzo?!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
Gekkie, dat hoeft toch niet, ze is een kindje van God!
samen met brian was ze van de eerste lichting, daarna is de productie stopgezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Proefmodelletje zeker, wat niet zo goed gelukt is ofzo?!
Zou je niet zeggen als je naar het continent Afrika kijkt , Oeps mag dit, of is het banwaardigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
samen met brian was ze van de eerste lichting, daarna is de productie stopgezet.
Zou mooi zijn ik denk dat Huub en Sylvia boven aan staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef pronkjewail het volgende:
Oeh, zal dat de popo zijn???
Ik hoop het! Lekker op tijd!
zou leuk zijn als ze het haar ook nog gingen vertellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
alarm op stream 3 en 4
Edit: Ze zenden het voorlezen dus echt niet meer uit![]()
![]()
![]()
Ik hoop die rat op de laatste plaats.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef havefun het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ik denk dat Huub en Sylvia boven aan staan.
Daarna Eric , Brian, Jaap, Amanda, Natasia,
Hey, niet snel je emo veranderen boefquote:
weet iemand of eric al heeft gebeld over de feesten. Hij zou vragen of ze zonder huub ook doorgingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:04 schreef My_ het volgende:
Ik krijg bijna het gevoel dat ze een beetje naar onze kritiek hebben geluisterd!!![]()
![]()
Ja! En nou moeten ze nog even iets doen waardoor Huub erin kan blijven en Nasty en Brian er binnenkort uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:04 schreef My_ het volgende:
Ik krijg bijna het gevoel dat ze een beetje naar onze kritiek hebben geluisterd!!![]()
![]()
Nog niks van gelezen of gezien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
[..]
weet iemand of eric al heeft gebeld over de feesten. Hij zou vragen of ze zonder huub ook doorgingen.
Ik denk dat ze daarom Jaap die immuniteit hebben gegeven, want toen hij erin ging was hij echt Anti natasia alleen dat is binnen een dag omgedraaid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:06 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ja! En nou moeten ze nog even iets doen waardoor Huub erin kan blijven en Nasty en Brian er binnenkort uit!
![]()
![]()
Op alle internet polls staan die 2 bovenaan met een ruime voorsprong.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef havefun het volgende:
Zou mooi zijn ik denk dat Huub en Sylvia boven aan staan.
Daarna Eric , Brian, Jaap, Amanda, Natasia,
Nu kan ik niet slapen vannachtquote:
Maakt niet uit, ik blijf erbij dat het een opmerking was die niet kon. Beetje flauw om een opmerking over haar persoonlijkheid te gebruiken om weer een generaliserende opmerking over een heel ras te maken.quote:
Gelukkig voor jou, helaasch voor ons, hebben ze toch besloten om twee cams voor die kansloze heks te reserveren...quote:
Kijk, dat is nou leuk, ik kan niet wachten op de uitslag, wat zullen Amanda, Brian en Natasia en daar ziek van zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:07 schreef Mika25 het volgende:
Op alle internet polls staan die 2 bovenaan met een ruime voorsprong.
Die zijn er dan gelijk van overtuigd dat er mee gerommeld is. Of dat het kijkend publiek weer niet goed kijkt. Een reden hebben ze binnen 10 secondenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou leuk, ik kan niet wachten op de uitslag, wat zullen Amanda, Brian en Natasia en daar ziek van zijn.
Dat zou ik ook doen als ik jou was...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:11 schreef Haroula het volgende:
was druk aan het sparen voor extensions maar als ik de dames van DGK zo naast elkaar zie staan besluit ik terstond mijn geld beter te besteden..![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef S.Flodder het volgende:
amanda lijk wel een beetje op een alien, vind ik
De vorige keer stonden ze ook al met open mond te kijken hoe Huub en Sylvia met een enorm verschil bovenaan stond. En uiteraard was er al snel de conclusie dat wij het echt niet snappenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Anderkeertje het volgende:
Die zijn er dan gelijk van overtuigd dat er mee gerommeld is. Of dat het kijkend publiek weer niet goed kijkt. Een reden hebben ze binnen 10 seconden![]()
Je gaat toch geen ¤ 700,- uitgeven aan iets wat iedere paar weken vervangen moet worden??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef My_ het volgende:
Dat zou ik ook doen als ik jou was...
¤ 700 euri aan extensions is echt zwaar zonde van het geld... Kan je beter lekker van op vakantie gaan...
Een vriendin van mij had het genomen, maar niemand zag het!En toen was ze boos, haha
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:13 schreef Marrije het volgende:
Maar mama heeft al zooooveel bereikt, mama is al een grote winnaar!
En Huub had het aan de hoeren te danken, maar dat gaat deze keer ook niet op dan zou Brian bovenaan moeten staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige keer stonden ze ook al met open mond te kijken hoe Huub en Sylvia met een enorm verschil bovenaan stond. En uiteraard was er al snel de conclusie dat wij het echt niet snappen![]()
We moeten niet te vroeg juigen :0quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige keer stonden ze ook al met open mond te kijken hoe Huub en Sylvia met een enorm verschil bovenaan stond. En uiteraard was er al snel de conclusie dat wij het echt niet snappen![]()
Proefmodelletje is dus wel ok, ach ja, moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik blijf erbij dat het een opmerking was die niet kon. Beetje flauw om een opmerking over haar persoonlijkheid te gebruiken om weer een generaliserende opmerking over een heel ras te maken.
Haha moet dat ook nog om de paar weken vervangen wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat toch geen ¤ 700,- uitgeven aan iets wat iedere paar weken vervangen moet worden??
Hoe bedoelt u consumptie maatschappij??![]()
J.aap gaat weer even aan de zuurstof.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Japieo moet naar achter.
Ben benieuwd wat hij nu weer gaat uithalen.
Meestal gaat hij rare dingen doen als hij daar is geweest.
In ieder geval is hij mijn stem niet misgelopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
We moeten niet te vroeg juigen :0
straks staan huub en sylvia niet bovenaan.
huub kan met zijn geklier naar jaap toe ook wel smsjes mis gelopen zijn.
Denk dat de gemiddelde smser om dat tijdstip verstandig aan het slapen was.............. zijn niet allemaal van die die hards die nachtenlang achter de streams hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Is nog niet op tv uitgezonden he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze dachten dat Huub toen vooral zijn hoge score te danken had aan het bezoek van Gaby en consorten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Die zijn er dan gelijk van overtuigd dat er mee gerommeld is. Of dat het kijkend publiek weer niet goed kijkt. Een reden hebben ze binnen 10 seconden![]()
Ik heb dan ook niet voor Huub geSMSt, maar voor Sylvia... dat is in mijn ogen de enige die genoeg klasse heeft om het tussen echte miljonairs ook te redden. Huub is een leuke jongen maar hij heeft nou eenmaal niet wat Sylvia heeft: stijl.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Was gelukkig niet op tv.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je het doet om verlenging dan moet je het gewoon laten groeien. Doe je het om je haar voller te maken dan kun je het gewoon doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:11 schreef Haroula het volgende:
was druk aan het sparen voor extensions maar als ik de dames van DGK zo naast elkaar zie staan besluit ik terstond mijn geld beter te besteden..![]()
Ja snijden kan ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
jezus er wordt een ui vermoord
Van Natasja heeft ie het advies gekregen niet meer naar achter te luisteren, hij moet het immers niet van achter hebben (aldus, Natasja).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Japieo moet naar achter.
Ben benieuwd wat hij nu weer gaat uithalen.
Meestal gaat hij rare dingen doen als hij daar is geweest.
Zeer onwaarschijnlijk, de afstand tussen Sylvia en Huub in de internetpolls met de rest is gigantisch groot. Dus als ze niet bovenaan staan dan is er toch echt gerotzooid met de stemmen. Vooral omdat in tegenstelling tot BB de DGK-streamers veel sms-en. Dus de internetpolls zijn itt de BB-polls vrij nauwkeurig...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
joh ... dat kan hem geen moer schelen ... want hij laat huub er zo wie zo in.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
[..]
weet iemand of eric al heeft gebeld over de feesten. Hij zou vragen of ze zonder huub ook doorgingen.
Sta jij in direct contact met Huub?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
jezus er wordt een ui vermoord
nee joh. Hij was juist pro natasia heb je het interview van hem niet gelezen in de telegraaf?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom Jaap die immuniteit hebben gegeven, want toen hij erin ging was hij echt Anti natasia alleen dat is binnen een dag omgedraaid.
half om half he met ijs;)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef DaanDobber het volgende:
Ik heb zojuist een fles Safari gekocht omdat Huub het zo lekker vindt.
Roep ik ook al steeds.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Eric syl en Huub moeten maar ff afstand nemen van Amanda zodat ze het zelf kan voelen bij welke groep ze nou zit.
Tsja, ik snap het ook niet, maar ik ben dan ook verschrikkelijk makkelijk met het naar de kapper gaan: 3 keer per 2 jaar ofzo.... als ik er aan denkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef Frasier het volgende:
Haha moet dat ook nog om de paar weken vervangen worden? Welke idioot begint daar nou aan
.
Ach, er wordt ook gerotzooit met de updates op de tien site. Kortom, alles kan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk, de afstand tussen Sylvia en Huub in de internetpolls met de rest is gigantisch groot. Dus als ze niet bovenaan staan dan is er toch echt gerotzooid met de stemmen. Vooral omdat in tegenstelling tot BB de DGK-streamers veel sms-en. Dus de internetpolls zijn itt de BB-polls vrij nauwkeurig...
Oh fuck!!! Wat is er???? Heb ik een dochter???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh. Hij was juist pro natasia heb je het interview van hem niet gelezen in de telegraaf?
Ik ben er weer. heb weer gelachen na het lezen van de COssen.
Noekje, dit kan echt niet hoor met die dochter van jou.
Je voed je kind erg lecht op.
Hart is weer tot rust gekomen.
Mooi dat die Amanda zich weer erg heeft laten kennen.![]()
ik hoorde hetquote:
Nee die staan wel bovenaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk, de afstand tussen Sylvia en Huub in de internetpolls met de rest is gigantisch groot. Dus als ze niet bovenaan staan dan is er toch echt gerotzooid met de stemmen. Vooral omdat in tegenstelling tot BB de DGK-streamers veel sms-en. Dus de internetpolls zijn itt de BB-polls vrij nauwkeurig...
Gelukkig, je leeft nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh. Hij was juist pro natasia heb je het interview van hem niet gelezen in de telegraaf?
Ik ben er weer. heb weer gelachen na het lezen van de COssen.
Noekje, dit kan echt niet hoor met die dochter van jou.
Je voed je kind erg lecht op.
Hart is weer tot rust gekomen.
Mooi dat die Amanda zich weer erg heeft laten kennen.![]()
O was jij dat niet? was het blomst?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh fuck!!! Wat is er???? Heb ik een dochter???
Zit weer net zo beroerd als eergister. Die troela is toch kapster. ? Ik zou mijn kortharig hond er nog niet aan toe vertrouwen. (pffff moet ineens danken aan mij hond met extensiesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft haar haren binnen 1 dag verpest.
Wacht even. deze in moet ik even tot me door laten dringen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
Brian wil dat Eric aangeeft dat hij de back up van Amanda niet vertrouwd, Dat heeft Eric vanmiddag al tegen amanda gezegd.
Die van het vrouwelijke soortquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haha moet dat ook nog om de paar weken vervangen worden? Welke idioot begint daar nou aan
.
En Brian vertrouwt Amanda ook zo erg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
Brian wil dat Eric aangeeft dat hij de back up van Amanda niet vertrouwd, Dat heeft Eric vanmiddag al tegen amanda gezegd.
Neeeeeeeeeeeee hij wil dat hij eric eerlijk is tegen amanda. Als hij die back up van Amanda niet vertrouwd, maar dat Eric heeft vanmiddag al gezegd tegen Amandaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Wacht even. deze in moet ik even tot me door laten dringen.
![]()
brian wil dat....eric toneelspeelt?
Mijn 2 kleine Huubjes vinden Brian stom en ze kunnen hem niet verstaan. Tante Natas vinden ze een schreeuwerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef itsme het volgende:
[..]
O was jij dat niet? was het blomst?![]()
Die schreef dat haar dochter vna 12 Brian zo aardig vond.![]()
heeft Bollie straf dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef Ashrak het volgende:
Ze hebben ook echt voor maar 6 mensen gedekt ... lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |