Stel dat het wel een vorm van "collectieve" zelfmoord was. Wat gaan ze dan met die vent doen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:55 schreef livelink het volgende:
Jij bent in de war met Hengelo Overijssel, ExtraWaskracht. Dit is een andere Hengelo.
Ik vind het altijd heel verdacht als bij een zgn. collectieve zelfmoord 1 iemand het overleeft. Ik krijg dan het idee dat die persoon misschien niet zo heel graag dood wilde gaan. Andere mensen de dood injagen/inpraten en dan zelf toch stiekem net wat pillen minder nemen.
Je hebt gelijk. Stomtoevallig moest ik tijdens een staking van de treinen ooit eens naar Enschede vanuit Utrecht, toen belande ik in ipv Hengelo Overijssel in Hengelo Gelderland. Echt gelukkig was ik niet kan ik je zeggen .. het kostte me 2 uur meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:55 schreef livelink het volgende:
Jij bent in de war met Hengelo Overijssel, ExtraWaskracht. Dit is een andere Hengelo.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar maar die man heeft dus 2 dagen bewusteloos in de badkamer gelegen toch?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stel dat het wel een vorm van "collectieve" zelfmoord was. Wat gaan ze dan met die vent doen?
Hij wil toch dood... gaan ze hem opsluiten voor moord? Hij zal het ongetwijfeld weer proberen lijkt me?
tja.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:28 schreef Frutsel het volgende:
hij wordt dus aangeklaagd voor moord hoor ik net![]()
Net goed lijkt me...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stel dat het wel een vorm van "collectieve" zelfmoord was. Wat gaan ze dan met die vent doen?
Hij wil toch dood... gaan ze hem opsluiten voor moord? Hij zal het ongetwijfeld weer proberen lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |