Ik ben even heel streng, maar ik zocht echt het enkelvoud.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heiden
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben even heel streng, maar ik zocht echt het enkelvoud.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben even heel streng, maar ik zocht echt het enkelvoud.
iem. die [...] religie aanhangtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:11 schreef erkel het volgende:
Is wel heel erg mierenneukerij idd
Als 1575 je geboortedatum is, hebben we een nieuwe nestrix!quote:
Ja aangenaamquote:
goed ideequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten met Legolas Greenleaf de kans geven zijn weloverwogen beslissing te beargumenteren?
Ja 1575 is mijn geboortejaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als 1575 je geboortedatum is, hebben we een nieuwe nestrix!
Het is heel simpel. Ik zoek een letterlijk woord, ik vraag van welk woord er een definitie zo staat. Staat dat er bij heidenen? Nee. Simple as that. Rigide, dat wel, ik ben de eerste die dat toegeeft, maar ik zocht het enkelvoud.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten met Legolas Greenleaf de kans geven zijn weloverwogen beslissing te beargumenteren?
Jammer dit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Ik zoek een letterlijk woord, ik vraag van welk woord er een definitie zo staat. Staat dat er bij heidenen? Nee. Simple as that. Rigide, dat wel, ik ben de eerste die dat toegeeft, maar ik zocht het enkelvoud.
Pas op, Carolynquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef Plasterk het volgende:
Ben je een gezellig persoon? Dan voeg ik je even toe.
Geef je nu je punt weg aan Plasterkquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
iem. die [...] religie aanhangt
Maar goed, bij deze dan maar de tussenweg dat Plasterk mijn punt krijgt.Ik schijn het niet te verdienen.
Mag ik serieus een teiltje voor de staat van de mensheid?quote:
Care to elaborate?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |