Ter aanvulling van vorige post: Aangezien dit niet is tegengesproken, ga ik ervan uit dat Mars dus goed was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef U het volgende:
oh op Mars, maar de naam...
Helemaal goed! (Had gedacht dat hij wel iets moeilijker zou zijn)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef Dodecahedron het volgende:
Zygote - bevruchte eicel
Blastocyt - nestelt zich in baarmoederwand
Embryo - organen beginnen te vormen
Foetus - losse ledematen?
Punt erbij gedaan.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Punt erbij gedaan.
Foetus. Morgen zijn we 16 weken zwanger.
Vanaf 10 weken wordt een embryo een foetus.
Met 15 weken is geslacht onderscheidbaar. Daarvoor is het moeilijk om onderscheid te maken tussen clitoris en piemel. Je hebt in het algemeen rond 20 weken echo, waarbij hier ook naar gekeken wordt, als er tijd voor is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef Tinuviel het volgende:
20 weken ongeveer is in ieder geval geslacht zichtbaar
"wij" is natuurlijk PhysicsRules en DaviniaHR (en de kleine)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Tinuviel het volgende:
Wie is wij?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef Dodecahedron het volgende:
Eva de Roovere zocht ik.
Wie was de running mate van Gore in 2000?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef De_Melkboer het volgende:
Milli Gorus
Ik ben blij dat er in elk geval een antwoord komt, maar het is niet goed.quote:
Eh nee, Daf is Nederlands en als het de voorletters waren moest het ADHW zijn. Maar Audi is van oorsprong latijn voor "ik hoor" een woordgrapje van de oprichter August H.............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:52 schreef Mapani het volgende:
Zou de D voor Daf staan?
Legolas +1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Cordon Sanitaire
Ik ben even heel streng, maar ik zocht echt het enkelvoud.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heiden
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben even heel streng, maar ik zocht echt het enkelvoud.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben even heel streng, maar ik zocht echt het enkelvoud.
iem. die [...] religie aanhangtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:11 schreef erkel het volgende:
Is wel heel erg mierenneukerij idd
Als 1575 je geboortedatum is, hebben we een nieuwe nestrix!quote:
Ja aangenaamquote:
goed ideequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten met Legolas Greenleaf de kans geven zijn weloverwogen beslissing te beargumenteren?
Ja 1575 is mijn geboortejaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als 1575 je geboortedatum is, hebben we een nieuwe nestrix!
Het is heel simpel. Ik zoek een letterlijk woord, ik vraag van welk woord er een definitie zo staat. Staat dat er bij heidenen? Nee. Simple as that. Rigide, dat wel, ik ben de eerste die dat toegeeft, maar ik zocht het enkelvoud.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten met Legolas Greenleaf de kans geven zijn weloverwogen beslissing te beargumenteren?
Jammer dit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Ik zoek een letterlijk woord, ik vraag van welk woord er een definitie zo staat. Staat dat er bij heidenen? Nee. Simple as that. Rigide, dat wel, ik ben de eerste die dat toegeeft, maar ik zocht het enkelvoud.
Pas op, Carolynquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef Plasterk het volgende:
Ben je een gezellig persoon? Dan voeg ik je even toe.
Geef je nu je punt weg aan Plasterkquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
iem. die [...] religie aanhangt
Maar goed, bij deze dan maar de tussenweg dat Plasterk mijn punt krijgt.Ik schijn het niet te verdienen.
Mag ik serieus een teiltje voor de staat van de mensheid?quote:
Care to elaborate?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |