quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef Houtspeer het volgende:
het begint met een 'n' en eindigt op 'euken'Het is lang, hard en het begint met een L en het eindigt met een LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Dark_Prince het volgende:
eigenlijk niet zo slecht maar toch:
Komt zoeen kerel een café binnen en ziet een lekker chickie aan de bar zitten.
Hij gaat er zo naast zitten en vraagt aan dat wijfie: als ik je nou 10.000 euro geef, blijf je dan de hele nacht bij me?
Dat wijfje zo ff nadenken en die vind dat natuurlijk wel een leuk bedrag en stemt toe.
Dan vraagt die vent: wat nou als ik je 10 euro geef, blijf je dan ook de hele nacht bij me?
Dat die vrouw zegt: wat denk je wel niet wat ik ben? Een hoer?
Dat je een hoer bent weet ik wel zegt die vent, we zijn het alleen nog niet eens over de prijs
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef roflmao het volgende:
lol
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Loop ik over straat, zie ik een neger staan. Zegt die neger: "Noem 2 Nederlandse bands of ik neem je anaal"
Dus ik zeg: "Bluf, Doe Maar"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Loop ik over straat, zie ik een neger staan. Zegt die neger: "Noem 2 Nederlandse bands of ik neem je anaal"
Dus ik zeg: "Bluf, Doe Maar"
Die was grappig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef DSS24 het volgende:
Een bejaard echtpaar brengt zijn vakantie door in Jeruzalem. Plots sterft de vrouw.
De begrafenis ondernemer zegt tegen de man: “Voor 5000 dollar kunnen we het lijk transporteren naar uw woonplaats. Daarentegen kunnen we voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in Jeruzalem, en dit in heilige grond.”
De man denkt even na en zegt: “Transporteer ze maar naar huis.”
“Bent U zeker?” vraagt de begrafenis ondernemer, “U geeft 5000 dollar uit terwijl U 4850 dollar kunt besparen en je echtgenote wordt begraven in heilige grond.”
“Luister”, zegt de man, “Jaren geleden werd hier iemand begraven en 3 dagen later is hij herrezen. Ik wil dit risico niet nemen.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-_-
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef kasteelheer het volgende:
het begint met een 'p' en eindigt op 'oepen'ROFLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pssst, hij was niet erg goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:54 schreef W00fer het volgende:
Die snap ik dus echt niet, kan aan het tijdstip liggen maargoed.
En al heel oudquote:
"Slechte moppen..."quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:54 schreef W00fer het volgende:
Die snap ik dus echt niet, kan aan het tijdstip liggen maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |