Zat jij toevallig in dezelfde zaal als ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet als de hele zaal gaat lachen als Peter moet huilen(met het publiek dan)
Maar vond ik em heel gaafVeel gelachen ook om de grappen (Bruce als ober
) en met de actie zat het ook wel goed
Zeker in Scheveningen geweest? Was daar ook namelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Wij zaten ook al te mompelen "ohoooh, vuile slet!"
Als dat gebeurt, ligt het toch echt aan de film. Het publiek hoort zich immers niet naar de film te schikken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zeker in Scheveningen geweest? Was daar ook namelijk.
Toch wel triest eigenlijk dat mensen gaan lachen ipv mee te voelen ofzo.
Het ligt hier ook grotendeels wel bij de film, maar ook wel aan het soort publiek. Heb weleens vaker dat er momenten in films zitten die bedoeld zijn om te huilen, maar eerder op de lachspieren werken. Ik vond de scènes in Spider-Man 3 nou net niet helemaal op de lachspieren werken. In de zaal waar ik zat was het volgens mij meer het geval dat ze vonden dat een man niet mag huilenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, ligt het toch echt aan de film. Het publiek hoort zich immers niet naar de film te schikken.
Hier in Scheveningen ook.quote:In de zaal waar ik zat was het volgens mij meer het geval dat ze vonden dat een man niet mag huilen
Deed ik ook hihi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hier in Scheveningen ook.
En het is zwaar irritant dat als een film 5 a 10 minuten bezig is dat mensen te laat binnenkomen om vervolgens met de filtser van hun klote telefoons te gaan schijnen om een plaatsje te zoeken. Kom gvd op tijd ofzo.
Dat klopt. Dat zijn de afspraken. Lijkt me ook logisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef magnifor het volgende:
In serie topics mag je wel spoilers zonder tags plaatsen als de aflevering is uitgezonden, maar bij films die in nederland draaien niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8/10
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Amsterdam Arena ?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef base3ball het volgende:
[..]
Zat jij toevallig in dezelfde zaal als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Amsterdam Arena ?!
Of toenDat gebeurde bij mij ook en ik zat in De Munt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |