quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Geruchten voor een deel 4 zijn er alKomt er wel een deel 4 dan? Zonder Maguire, Dunst of Raimi dan? Die hebben toch aangegeven het wel mooi te vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=19983quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Komt er wel een deel 4 dan? Zonder Maguire, Dunst of Raimi dan? Die hebben toch aangegeven het wel mooi te vinden...
3 vijanden zijn er ook gewoon teveel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen zijn er hier en daar al reviews te lezen, zowel positief als negatief. Wat ik wel interessant vind, is dat sommigen beweren dat het lijkt alsof Raimi veel meer liefde had voor het Sandman-personage dan voor Venom, dat het lijkt alsof Venom hem werd opgedrongen. Het zou wel jammer zijn als dat klopt.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=19999quote:At the Los Angeles press junket today, Spider-Man 3 director Sam Raimi confirmed that Sony Pictures is doing a 4th, 5th and 6th installment of the popular franchise.
We'll have his exact words shortly, but Raimi said that he hasn't had time to think of any involvement and he doesn't want to presume Sony would want him to direct.
He said there has to be a good story to tell and that "it'd be very hard to say goodbye to 'Spider Man.'"
Spider-Man 3 opens in conventional theaters and IMAX on May 4.
Wat is je Filmvalley cijfer? (dat ga je vast niet verklappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Woodpecker het volgende:
Man... wat heb ik me zitten ergeren bij deze film... De slechtste Spider-Manfilm tot nu toe, het leek wel een soap... Ik ga me ff bezinnen op een uitgebreide recensie...
mmmm dat klinkt alweer niet positief. Dit is de recensie van preview.nlquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Woodpecker het volgende:
Man... wat heb ik me zitten ergeren bij deze film... De slechtste Spider-Manfilm tot nu toe, het leek wel een soap... Ik ga me ff bezinnen op een uitgebreide recensie...
quote:Hoe volg je een film op die eigenlijk niet verbeterd kán worden? Spider-Man 2 kan wetenschappelijk geanalyseerd worden, met als uitkomst: de beste stripverfilming ooit. In die tweede aflevering vond Sam Raimi een volmaakte balans tussen spektakel, drama en humor. Toch is de regisseur de uitdaging aangegaan, en legt hij in deel 3 nieuwe troefkaarten op tafel.
Niet alleen is het aantal vijanden van de spinnenman uitgebreid van één naar drie, ook worstelt Peter Parker met nog een geduchte tegenstander: zichzelf. Succes is de jonge fotograaf duidelijk naar het hoofd gestegen. De stad gaat hem ereburger maken, hij is een rolmodel voor kinderen en met Mary-Jane aan zijn zijde lacht het geluk hem toe. Helaas maakt zij niet zo’n fijne tijd door. Haar musicalrol wordt al na één voorstelling afgeschoten. Wanneer MJ bij Peter aanklopt voor steun, vindt ze geen gehoor. Want Parker is veranderd. Een mysterieus goedje brengt zijn donkere kant naar buiten. Letterlijk. Een zwart spinnenpak maakt van Spidey een meedogenloze wreker in plaats van een menselijke superheld. Als de man verantwoordelijk voor de dood van Peters geliefde oom Ben op vrije voeten komt, wordt het hem dan ook zwart voor de ogen.
Psychologische diepgang is natuurlijk prima, alleen weet Raimi hier geen maat te houden. Te veel scènes gaan op aan de zieleroerselen van de hoofdpersonen, door de regisseur met overbodige dialogen onder woorden gebracht. Het is sowieso opvallend hoe weinig gedisciplineerd Raimi hier soms te werk gaat. Leuke momenten (zoals een Saturday Night Fever-parodie) worden zó opgerekt dat alle humor eruit verdwijnt. En drie tegenstanders is er minstens één te veel, zeker als geen de dramatische diepgang heeft van een Doc Ock. Natuurlijk is de actie voortreffelijk, met als vroeg hoogtepunt de scène met een op hol geslagen bouwkraan. Maar Sam Raimi had de lat zo hoog liggen dat alles wat niet direct geniaal is, tegenvalt. En er is weinig geniaal in Spider-Man 3.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:25 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/4/11104233633.jpg]afbeelding][/URL]
Dan heb jij geluk, in de vorige issue van Sensational Spider-Man zit er iemand in de gevangenis met het Scarlet Spider kostuum, in één panelquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Scarlet Spiderman zou ook wel tof zijn.
Vind ik de vetste Spider kostuum
Wanneer kunnen we een review verwachten op de frontpage?quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef Tweek het volgende:
Ik vond hem eigenlijk ook wat tegenvallen, actiescenes zijn erg gaaf en de humor is top, maar dat is ook weer eigenlijk het minpunt. De donkere slechte kan van Spider-Man raakt hierdoor onderbelicht en dat is gewoon een gemiste kans.
Denk op de dag van de premiere of iets daarvoor.quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een review verwachten op de frontpage?
Overigens scoort de film een 8.2 (421) op IMDB
Dat zegt natuurlijk niets na 421 stemmen. Geloof dat de laatste Harry Potter film ook ver boven een acht zat ronde release, maar daarna toch redelijk terug zakte.quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een review verwachten op de frontpage?
Overigens scoort de film een 8.2 (421) op IMDB
Dat weet ik, maar toch vermeld ik het maar even.quote:Op maandag 23 april 2007 09:06 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niets na 421 stemmen. Geloof dat de laatste Harry Potter film ook ver boven een acht zat ronde release, maar daarna toch redelijk terug zakte.
Snakes on a Plane had een 8.4 met al meer dan tweeduizend stemmen en zit nu zelfs dik onder de 7.quote:Op maandag 23 april 2007 09:06 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niets na 421 stemmen. Geloof dat de laatste Harry Potter film ook ver boven een acht zat ronde release, maar daarna toch redelijk terug zakte.
Ik ga het allemaal niet kijkenquote:Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef DaggerNL het volgende:
...
Lukte mij nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal niet kijkenWil het in de bios zien dus ben mezelf aant inhouden
Die film had dat cijfer al voordat iemand de film dan ook maar gezien kon hebben....quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Snakes on a Plane had een 8.4 met al meer dan tweeduizend stemmen en zit nu zelfs dik onder de 7.
SHH!: The Venom character was not one from your comic book experience, but you found a way to integrate him. How long did it take you to get a handle on the character and figure out what to do with him?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen zijn er hier en daar al reviews te lezen, zowel positief als negatief. Wat ik wel interessant vind, is dat sommigen beweren dat het lijkt alsof Raimi veel meer liefde had voor het Sandman-personage dan voor Venom, dat het lijkt alsof Venom hem werd opgedrongen. Het zou wel jammer zijn als dat klopt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb net deel 2 gezien. Deel 1 was al niet om over naar huis te schrijven, maar iets met zandmannetjes slaat wel echt alles
hmmmm....quote:But for the love of God, just one bad guy next time, please?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb net deel 2 gezien. Deel 1 was al niet om over naar huis te schrijven, maar iets met zandmannetjes slaat wel echt alles
Hij is geboren als William hoorquote:
Laatst nog een hele leuke film mee gezien Animal Factory.quote:
3 vijanden lijkt mij ook teveel.quote:
Daar ben ik ook bang voor. Net als X-men 3, daar zat ook net even te veel ingepropt waardoor het voor mijn gevoel niet goed afgewerkt werd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 vijanden lijkt mij ook teveel.
Hoe wil hij ze allemaal fatsoendelijk bevechten en dan vecht hij nog tegen zijn slechte ik pak.
En dan die neppe Green Goblin
Dat is idd. ook het einge waar ik bang voor beng. Maar ben benieuwd. Maandag op dinsdag nacht om 00.01 uur is het zoverquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 vijanden lijkt mij ook teveel.
Hoe wil hij ze allemaal fatsoendelijk bevechten en dan vecht hij nog tegen zijn slechte ik pak.
En dan die neppe Green Goblin
Ik denk persoonlijk dat Spidey nog het 'langste' zal vechten met Sandman.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Net als X-men 3, daar zat ook net even te veel ingepropt waardoor het voor mijn gevoel niet goed afgewerkt werd.
Maar ik ben wel benieuwd hoe Spidey 3 zal worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Tof. Maar dan missen we nog de kracht om er iets mee te doen op een Spider-man achtige manierquote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef DaggerNL het volgende:
Forget about Spider-Man 3, Be Spider-Man yourself![]()
http://news.com.com/2100-1008_3-6179990.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:49 schreef Tokus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Merkie het volgende:
Ik vond hem heel erg tegenvallen in vergelijking met deel 1 en deel 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-05-2007 23:28:01 (Nieuw! Spoilertags! In de aanbieding!) ]
Nee, het was gewoon een onsamenhangde film die van de hak op de tak sprong. En daarnaast erg cheesy. Nou hoort dat wel een beetje bij comicbookverfilimingen, maar Spider-Man 3 was net iets té. En daarnaast de vele goed/slecht-wisselingen bij alle personages... pff. Ook veels te weinig Venom gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
![]()
Is het weer zo'n x-men 3 geval? Teveel nadruk op de actie, dan op het verhaal? Ik ga er donderdag naartoe in de bios.
Zat jij toevallig in dezelfde zaal als ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet als de hele zaal gaat lachen als Peter moet huilen(met het publiek dan)
Maar vond ik em heel gaafVeel gelachen ook om de grappen (Bruce als ober
) en met de actie zat het ook wel goed
Zeker in Scheveningen geweest? Was daar ook namelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Wij zaten ook al te mompelen "ohoooh, vuile slet!"
Als dat gebeurt, ligt het toch echt aan de film. Het publiek hoort zich immers niet naar de film te schikken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zeker in Scheveningen geweest? Was daar ook namelijk.
Toch wel triest eigenlijk dat mensen gaan lachen ipv mee te voelen ofzo.
Het ligt hier ook grotendeels wel bij de film, maar ook wel aan het soort publiek. Heb weleens vaker dat er momenten in films zitten die bedoeld zijn om te huilen, maar eerder op de lachspieren werken. Ik vond de scènes in Spider-Man 3 nou net niet helemaal op de lachspieren werken. In de zaal waar ik zat was het volgens mij meer het geval dat ze vonden dat een man niet mag huilenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, ligt het toch echt aan de film. Het publiek hoort zich immers niet naar de film te schikken.
Hier in Scheveningen ook.quote:In de zaal waar ik zat was het volgens mij meer het geval dat ze vonden dat een man niet mag huilen
Deed ik ook hihi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hier in Scheveningen ook.
En het is zwaar irritant dat als een film 5 a 10 minuten bezig is dat mensen te laat binnenkomen om vervolgens met de filtser van hun klote telefoons te gaan schijnen om een plaatsje te zoeken. Kom gvd op tijd ofzo.
Dat klopt. Dat zijn de afspraken. Lijkt me ook logisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef magnifor het volgende:
In serie topics mag je wel spoilers zonder tags plaatsen als de aflevering is uitgezonden, maar bij films die in nederland draaien niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8/10
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Amsterdam Arena ?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef base3ball het volgende:
[..]
Zat jij toevallig in dezelfde zaal als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Amsterdam Arena ?!
Of toenDat gebeurde bij mij ook en ik zat in De Munt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |