Daar ben ik ook bang voor. Net als X-men 3, daar zat ook net even te veel ingepropt waardoor het voor mijn gevoel niet goed afgewerkt werd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 vijanden lijkt mij ook teveel.
Hoe wil hij ze allemaal fatsoendelijk bevechten en dan vecht hij nog tegen zijn slechte ik pak.
En dan die neppe Green Goblin
Dat is idd. ook het einge waar ik bang voor beng. Maar ben benieuwd. Maandag op dinsdag nacht om 00.01 uur is het zoverquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 vijanden lijkt mij ook teveel.
Hoe wil hij ze allemaal fatsoendelijk bevechten en dan vecht hij nog tegen zijn slechte ik pak.
En dan die neppe Green Goblin
Ik denk persoonlijk dat Spidey nog het 'langste' zal vechten met Sandman.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Net als X-men 3, daar zat ook net even te veel ingepropt waardoor het voor mijn gevoel niet goed afgewerkt werd.
Maar ik ben wel benieuwd hoe Spidey 3 zal worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Tof. Maar dan missen we nog de kracht om er iets mee te doen op een Spider-man achtige manierquote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef DaggerNL het volgende:
Forget about Spider-Man 3, Be Spider-Man yourself![]()
http://news.com.com/2100-1008_3-6179990.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:49 schreef Tokus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Merkie het volgende:
Ik vond hem heel erg tegenvallen in vergelijking met deel 1 en deel 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-05-2007 23:28:01 (Nieuw! Spoilertags! In de aanbieding!) ]
Nee, het was gewoon een onsamenhangde film die van de hak op de tak sprong. En daarnaast erg cheesy. Nou hoort dat wel een beetje bij comicbookverfilimingen, maar Spider-Man 3 was net iets té. En daarnaast de vele goed/slecht-wisselingen bij alle personages... pff. Ook veels te weinig Venom gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
![]()
Is het weer zo'n x-men 3 geval? Teveel nadruk op de actie, dan op het verhaal? Ik ga er donderdag naartoe in de bios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |