abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 6 mei 2007 @ 02:11:21 #296
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49053799
De film duurt btw geen 3 uur maar 2 uur en een kwartier. Dan komen de credits.

Oja. Jammer dat Kingpin niet mee mag doen in de films, die was toch ook een erg leuke tegenstander van Spiderman.

[ Bericht 44% gewijzigd door SunChaser op 06-05-2007 02:17:56 ]
pi_49054231
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef AirRaid het volgende:
momentel spider-man TAS aan het downloaden is
via youtube zijn trouwen sook de oude series uit 1967 en 1981 te achterhalen, wel leuk om eens te zien
pi_49054722
Overal lees je toch wel dezelfde minpunten...

't Valt me alleen op dat er erg veel mensen zijn die daar geen echte waarde aan hechten verder, en het toch een goede film vinden.... Zo van 'is de actie vet, dan is het een goede film' ...

Door die minpuntjes was voor mij toch de hele film verpest...

Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met de filmvalley review.

http://www.filmvalley.nl/spider-man3.php
  zondag 6 mei 2007 @ 10:10:18 #299
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49056067
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:48 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ik vind Spider-Man 3 goed.

Dat jij een film slecht vindt oke, maar dat betekend niet gelijk dat een film slecht is. Dus met je "dan is er iets mis" slaat nergens op.
De film IS niet goed. Het acteerwerk is op zijn best matig, het verhaal is ronduit slecht, het plot flinterdun en wat er overblijft is complete chaos. Ik begrijp dat men deze film leuk kan vinden. Het is immers popcorn vermaak. Het enige dat deze film nog kijkbaar maakt in het Spider-Man concept zelf. Maar goed is deze film echt niet.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 6 mei 2007 @ 10:14:56 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_49056107
quote:
Op zondag 6 mei 2007 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Tobey acteerde echt belachelijk slecht trouwens. Zowel de scenes waarin ie zich een hele bink voelt en die scenes dat ie zich als een lul gaat gedragen waren helemaal ruk.
Eigenlijk waren dat de sterkste scenes, maar kennelijk mis je de doelstelling: Peter is en blijft een nerd, al voelt hij zich cooler dan de Noord Pool... Grappig is dat wanneer hij alleen het zelfvertrouwen heeft vrouwen WEL naar hem omkijken, maar wanneer hij zich ECHT cool begint te voelen, dan ruiken ze gewoon dat ie niet in de haak is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Frontpage zondag 6 mei 2007 @ 10:16:42 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49056132
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eigenlijk waren dat de sterkste scenes, maar kennelijk mis je de doelstelling: Peter is en blijft een nerd, al voelt hij zich cooler dan de Noord Pool... Grappig is dat wanneer hij alleen het zelfvertrouwen heeft vrouwen WEL naar hem omkijken, maar wanneer hij zich ECHT cool begint te voelen, dan ruiken ze gewoon dat ie niet in de haak is.
Ik snap de doelstelling wel, Raimi wrijft t jen gewoon in, zo duidelijk is dat. Maar die scene waarin ie Travoltacool is, is het nog steeds een nerd. Het was echt tenenkrommend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')