quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef Canisfire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Xurk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat valt mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
2 en 20 minuten a een half uur
3 uur haalt hij niet
Ik ging gister naar de bios om 14 uur en om half 5 stond ik weer buiten.
En dan voorflimpjes gehad en pauze
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee.
Over 20 jaar hooguit opnieuw beginnen.
tot 6 kan leuk zijn, maar Spiderman 12 zie ik niet zitten
Ik kon het gevoel bij deze film niet onderdrukken dat ik de indruk had naar een dure, goede TVserie van Spinnenkop zat te kijken. Niet slecht, maar wel al het idee dat het just another story is...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:39 schreef Hakmet het volgende:
Spiderman moet gewoon een reeks worden net als James Bond
Bij Spider-man echt niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Djaser het volgende:
Het probleem met een reeks is dat je snel door alle badguys heen bent tenzij je ze steeds opnieuw terug wilt laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit heeft ook er mee te maken dat venom er oorspronkelijk niet in zat (maar sony wou hem er dus wel in hebben voor de fans (lees hier geld))quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kon het gevoel bij deze film niet onderdrukken dat ik de indruk had naar een dure, goede TVserie van Spinnenkop zat te kijken. Niet slecht, maar wel al het idee dat het just another story is...
Ja maar zoals TLK al opmerkt zijn niet alle schurken even boeiend. Er moet wel flink gesleuteld worden aan karakters als Rhino en Scorpion willen ze interessant genoeg zijn om de belangrijkste schurk in de film te worden. En dat zijn nog klassiekers; figuren als Doppelganger, Shriek, en Tarantula zijn al helemaal onbruikbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bij Spider-man echt niet hoor.
Die heeft genoeg slechterikken voor nog wel 50 films.
Ik had het gevoel het sterkst tijdens de introductiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dit heeft ook er mee te maken dat venom er oorspronkelijk niet in zat (maar sony wou hem er dus wel in hebben voor de fans (lees hier geld))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |