En wat is er onzinvol aan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef King_of_Kool het volgende:
Zinvolle reacties krijg je alleen bij een zinvolle openingspost
quote:ik heb echt een hekel aan mensen die geen donor willen zijn
Ze snijden je ook met liefde open als je voor de rest al helemaal in puin ligt door een ongevalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben donor. Maar ik vraag me wel iets af. Is het niet zo dat ze alleen je organen uit je gaan snijden als je in het ziekenhuis dood gaat en niet als je op straat neervalt?
Nee, dat mag niet van de wetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Iedereen is nu toch standaard donor, tenzij je een formulier hebt ingevuld waarin je stelt géén donor te willen zijn?
Nope. Je moet zelf aan geven of je donor wilt zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Iedereen is nu toch standaard donor, tenzij je een formulier hebt ingevuld waarin je stelt géén donor te willen zijn?
Kans is dus niet zo groot dat ze je ook daadwerkelijk gaan gebruiken...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze snijden je ook met liefde open als je voor de rest al helemaal in puin ligt door een ongeval![]()
Mits je nog "leeft" als je in het ziekenhuis aan komt![]()
Ach nee dat vind ik dan ook weer niet, maaruh waarom ben je geen donor dan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben ook geen donor.....maar ik zou er wel voor zijn dat als je zelf geen donor bent je ook niets ontvangt van een donor
Of je moet kunnen invullen dat je niet wilt worden opengesneden voor een nietdonor. Pleur me dan maar in de maas!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben ook geen donor.....maar ik zou er wel voor zijn dat als je zelf geen donor bent je ook niets ontvangt van een donor
Da's nu toch al het geval?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volledige donor.
Binnenkort verwisselen ze de hersenen en kan er een n00b in mijn lijf rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |