Ik heb begrepen dat bij dit soort populaire concerten de servers niet om door te komen zijn. Uiteraard ga ik het wel proberen. En bellen. Maar dat zal ook wel een drama wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef Martijn85 het volgende:
Via internet bestellen zit er niet in?
Een werker verdient en betaalt voor iemand die niet werkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
duh, die verdienen toch ook meer als niet werkenden en kunnen er makkelijk het dubbele voor betalen die niet werkenden kunnen er zodoende weer een centje aan mee verdienen waardoor ze eigenlijk toch een beetje werken.
Mijn schoonvader wil zelfs wel voor ons berevroeg gaan zitten bij het postkantoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef teamlead het volgende:
dan ga je wat later werken....
of je stuurt je werkeloze buurman
Jij bent aardigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef santax het volgende:
SantaX is een niet-werker om medische redenen. SantaX heeft hard gespaard, zo een kaartje is namelijk 1/5 van mijn inkomen. SantaX gaat vrijdag om 10 uur bellen. SantaX is wel bereidt een kaartje voor jou mee te bestellen
Daar gaat het hier toch niet om, piemelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef karr-1 het volgende:
Vrijwillig gaan betalen om een stel bejaarden te zien optreden![]()
Hey bedankt. Ik las al dat de kaartverkoop zou gaan beginnen maar kon niet vinden wanneer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef Greys het volgende:
Gaan ze gister bekend maken geeveedee dat voor het concert van The Police op 13 september a.s. vrijdag om 10.00 uur de kaartverkoop start. Leuk, dus alle werkelozen kunnen fijn kaarten gaan halen en de werkers onder ons grijpen er weer naast.![]()
![]()
![]()
Die mogen naderhand de kaarten gaan kopen voor het dubbele op de zwarte markt.
![]()
Jij niet. Jij met iemand anders samen wèl!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey bedankt. Ik las al dat de kaartverkoop zou gaan beginnen maar kon niet vinden wanneer.
Top! Nou kan ik gelijk 8 kaarten bestellen![]()
Beter..kunnen we 12 kaarten kopen. 50% er bovenop >> dikke winstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet. Jij met iemand anders samen wèl!
(Maximaal 6 kaarten per persoon).
Veel plezier.Vergeet je slaapzak niet![]()
Hier in Berkel worden volgens mij geen concertkaarten verkocht toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Greys het volgende:
Joh, als je het zou doen zou ik je er niet eens op aankijken.
Winst maken op de kaarten die je over hebt. Jij hebt er moeite voor gedaan toch?
Kwestie van vraag en aanbod. Het gebeurt gewoon, kwaad erover maken heeft weinig zin.
(Al doe ik het stiekem ook wel hoor soms)
Maar ff serieus: ga je er echt voor liggen 's nachts? Ik hoorde hier in een feitelijk klein gehucht als Berkel en Rodenrijs dat ze er vaak al om 3.00 uur liggen... Ai!
Doe dat..dan wij dat lekker allemaal op vrijdag..goed?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Doe dat..dan wij dat lekker allemaal op vrijdag..goed?
Kom jij uit Berkel?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier in Berkel worden volgens mij geen concertkaarten verkocht toch?
Trouwens..we(B&R) zijn niet klein meer te noemen hoor
En nee, ik ga er niet voor de deur liggen. Ik zou bellen en de website gebruiken. Verder niet.
En juist de handelaren maken het schier onmogelijk om op normale wijze aan kaarten te komen. Daarom heb ik een hekel aan ze.
Het is inderdaad vrij druk, maar het is mij tot op heden nog voor elk concert dat ik wilde bezoeken gelukt om kaartjes van de gewenste rang te krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb begrepen dat bij dit soort populaire concerten de servers niet om door te komen zijn. Uiteraard ga ik het wel proberen. En bellen. Maar dat zal ook wel een drama worden![]()
Nou..Rodenrijs eigenlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom jij uit Berkel?
Jawel hoor, want ook ik zou de dichtstbijzijnde Free Record Shop (volgens de lijst op hun site) Berkel en Rodenrijs moeten hebbenEn die verkopen concertkaarten, heb ze vandaag nog gebeld erover.
Dat is inderdaad al een goed begin.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb in elk geval vast een account aangemaakt op de site, 700MB, en ik zal de creditcard bij de hand houden, omdat er een tijdslot op zit qua betalen begreep ik.
Verder nog tips?
Dus u bent een mede-Lansingerlanderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..Rodenrijs eigenlijk
Er zitten nog een aantal users op Fok. Cassparov is er één van. Die werkt in/heeft De Kaaswaag in het dorp.
Dat van FRS heb ik nooit geweten
Handig dat ik dat weet
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb in elk geval vast een account aangemaakt op de site, 700MB, en ik zal de creditcard bij de hand houden, omdat er een tijdslot op zit qua betalen begreep ik.
Verder nog tips?
Dat was zoiets als: "Zal ik je eens wat zeggen, Kees?"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Gewoon bij Ticketservice toch? Waarom een 700mb account oid
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef santax het volgende:
Ais, 6 kaarten extra bestellen zal inderdaad niet lukken... Zoveel kan ik niet voorschieten.
Tja het is afwachten. Ik verwacht U2 toestanden. Hoewel ik met Sting zelf al 2 keer op mijn gemak een kaartje kon bemachtigen. Ik ga in elk geval zowel de site van ticketservice al om 9 uur laden. En om 10 uur, refresh, hopen dat het lukt, en meteen bellen ook. Maarja, het is wel DE police, die hebben toch een hoop (oudere?) fans. Ik voorzie hetzefde alsof de DIre Straights aankondigen dat ze in A'dam optreden. Daar wil iedereen toch gewoon bij zijn![]()
Ow kutquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef Greys het volgende:
Ja, idd, die 700MB stond er omdat desbetreffende user waarop ik antwoordde nou eenmaal zo heet
Ik las 55,-quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Goedkoopste kaarten worden 70 euro.
Barbaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:46 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wil er überhaupt iemand naar The Police?![]()
![]()
Met voetbal was dat wel leuk trouwens. Het galmde zo erg dat geen enkel spreekkoor van de Ajaxieden te verstaan wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef JX het volgende:
Ik wil wel naar de Police, maar niet naar de Arena. Arena zuigt![]()
Ik heb van de Arena een lijstje gekregen met de prijzen maar dat ligt thuis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Goedkoopste kaarten worden 70 euro.
Ik denk niet dat ik ga.
De Arena(kutgeluid) en voor een beetje goeie kaarten leg je al gauw 100 euro neer
Of als echte fan neem je een ochtendje of desnoods de hele dag vrij!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef Greys het volgende:
Gaan ze gister bekend maken geeveedee dat voor het concert van The Police op 13 september a.s. vrijdag om 10.00 uur de kaartverkoop start. Leuk, dus alle werkelozen kunnen fijn kaarten gaan halen en de werkers onder ons grijpen er weer naast.![]()
![]()
![]()
Die mogen naderhand de kaarten gaan kopen voor het dubbele op de zwarte markt.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |