Ik heb begrepen dat bij dit soort populaire concerten de servers niet om door te komen zijn. Uiteraard ga ik het wel proberen. En bellen. Maar dat zal ook wel een drama wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef Martijn85 het volgende:
Via internet bestellen zit er niet in?
Een werker verdient en betaalt voor iemand die niet werkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
duh, die verdienen toch ook meer als niet werkenden en kunnen er makkelijk het dubbele voor betalen die niet werkenden kunnen er zodoende weer een centje aan mee verdienen waardoor ze eigenlijk toch een beetje werken.
Mijn schoonvader wil zelfs wel voor ons berevroeg gaan zitten bij het postkantoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef teamlead het volgende:
dan ga je wat later werken....
of je stuurt je werkeloze buurman
Jij bent aardigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef santax het volgende:
SantaX is een niet-werker om medische redenen. SantaX heeft hard gespaard, zo een kaartje is namelijk 1/5 van mijn inkomen. SantaX gaat vrijdag om 10 uur bellen. SantaX is wel bereidt een kaartje voor jou mee te bestellen
Daar gaat het hier toch niet om, piemelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef karr-1 het volgende:
Vrijwillig gaan betalen om een stel bejaarden te zien optreden![]()
Hey bedankt. Ik las al dat de kaartverkoop zou gaan beginnen maar kon niet vinden wanneer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef Greys het volgende:
Gaan ze gister bekend maken geeveedee dat voor het concert van The Police op 13 september a.s. vrijdag om 10.00 uur de kaartverkoop start. Leuk, dus alle werkelozen kunnen fijn kaarten gaan halen en de werkers onder ons grijpen er weer naast.![]()
![]()
![]()
Die mogen naderhand de kaarten gaan kopen voor het dubbele op de zwarte markt.
![]()
Jij niet. Jij met iemand anders samen wèl!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey bedankt. Ik las al dat de kaartverkoop zou gaan beginnen maar kon niet vinden wanneer.
Top! Nou kan ik gelijk 8 kaarten bestellen![]()
Beter..kunnen we 12 kaarten kopen. 50% er bovenop >> dikke winstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet. Jij met iemand anders samen wèl!
(Maximaal 6 kaarten per persoon).
Veel plezier.Vergeet je slaapzak niet![]()
Hier in Berkel worden volgens mij geen concertkaarten verkocht toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Greys het volgende:
Joh, als je het zou doen zou ik je er niet eens op aankijken.
Winst maken op de kaarten die je over hebt. Jij hebt er moeite voor gedaan toch?
Kwestie van vraag en aanbod. Het gebeurt gewoon, kwaad erover maken heeft weinig zin.
(Al doe ik het stiekem ook wel hoor soms)
Maar ff serieus: ga je er echt voor liggen 's nachts? Ik hoorde hier in een feitelijk klein gehucht als Berkel en Rodenrijs dat ze er vaak al om 3.00 uur liggen... Ai!
Doe dat..dan wij dat lekker allemaal op vrijdag..goed?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Doe dat..dan wij dat lekker allemaal op vrijdag..goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |