quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef twi het volgende:
Gamen is een dure hobby voor Buffeltje. Hij moet twee keer zo hard sparen voor elke nieuwe game
En dan ook nog 120 euro, 2 weken terug voor Crackdownquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
120 euro om samen een GRAW map-pack te kunnen spelen, das vrij prijzig.
Uhmmm.. sexquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef twi het volgende:
Aha, daar komt de aap uit de mouw met z'n "Ik schiet wel voor".
Wat kan je daar zoal van kopen bij vrouwen tegenwoordig, voor 180 euro?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Jammer dat Forza 2 best lelijk is, maar als de gameplay maar goed is.
van 1 van de developers op GAFquote:Dear GAF,
Graphics in the Forza 2 build we showed at GDC are almost 3 weeks old. We're making progress in leaps and bounds so now is not the time to nitpick -- you can do that in May.
Love,
che
Ik denk dat het er stukken beter utiziet als je het eenmaal speeld en in beweging ziet. Al vind ik de screens nou ook weer niet erg lelijk, ze zijn duidelijk gemaakt om te laten zien hoe mooi de auto's worden aangezien er vrijwel neits van omgeving te zien is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Die shot is idd niet erg mooi, auto wel, maar de omgeving is saaaaaaiquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef twi het volgende:
Ik kijk dan ook alleen naar dat laatste screenshot in je post, en dat is gewoon totaal niet bijzonder. De rest interesseert me niet, want ik zit 99,99% van de tijd in 3rd person view te racen i.p.v. in de replay-mode.
Bekijk bovenstaand filmpje even. Ik vind 't er daar echt mooi en vooral verzorgt uitzienquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef twi het volgende:
een circuit is ook saaiquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die shot is idd niet erg mooi, auto wel, maar de omgeving is saaaaaai
Geweldigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Niek. het volgende:
Forza 2![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan valt het nog mee, of hij verdient wel erg veel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan ook nog 120 euro, 2 weken terug voor Crackdown. Damn, eigenlijk nu ik er zo over nadenk, hij is volgens mij 1/4 van zijn salaris steeds kwijt aan mij
.
Jezus, ik herinner me nu dat de laatste keer dat ik iets voor mijn vriendin kocht.....Da's al meer dan een jaar geleden (afgezien van de obligate verjaardags- en kerstcadeaus)...quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee, of hij verdient wel erg veel.
Maar ja mijn vriendin id volgens mij duurder. Alleen gelukkig laat ze haar vader alles betalen. En die doet dat ook.
Maar dat is nog niet alles Heintje. Hij betaalt meestal ook altijd de entree en de drankjes bij een feestjequote:Op donderdag 8 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee, of hij verdient wel erg veel.
Maar ja mijn vriendin is volgens mij duurder. Alleen gelukkig laat ze haar vader alles betalen. En die doet dat ook.
Ouderwets, mijn vriendin mag mooi alles zelf betalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet alles Heintje. Hij betaalt meestal ook altijd de entree en de drankjes bij een feestje.
En een 360 cadeau voor kerst.
Ik word eigenlijk best verwend.
Doen jongens meestal als ze zich minderwaardig voelen tegenover hun vriendin en die niet kwijt willen rakenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet alles Heintje. Hij betaalt meestal ook altijd de entree en de drankjes bij een feestje.
En een 360 cadeau voor kerst.
Ik word eigenlijk best verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |