Bij mij gaat de echte fun pas beginnen als ik overal 4 sterren heb…..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:25 schreef piet_pelle het volgende:
Heb Crackdown erg veel gespeeld de laatste tijd maar nu ik alles op 4 sterren heb wordt het toch wel een beetje saai. Er valt gewoon niks meer te behalen.
Volgende stap een Crackdown mmorpg?
WHOEHAHA!quote:Dan zou ik alles verliezen. Want ik moet bekennen dat ik bij SP de bersekers aan mijn vriend heb overgelaten .
*gaat snel weer terug naar haar hoekje*
Lach me eens niet uit. Ik schaam me al diep genoeg jaquote:
In DOAX2 ook trouwensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kameo en Tomb Raider al gespeeld Ijsmeis? Daar spelen chicks de hoofdrol
Dat is geen game, dat is een techdemo voor de 360quote:
Gaat zij koken voor de boys?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
In GRAW 2 kun je ook een chick kiezen.
[afbeelding]
alsof girls kans maken tegen het overweldigend superieure ras genaamd "Man"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Hehe, "Hey woman! Get me my beer!"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Ik vond het al raar dat je zo antivrouwig deedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hehe, "Hey woman! Get me my beer!"
Ik ben iig niet antivrouwig, Vrouw of man...ik haal de trekker toch wel overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je zo antivrouwig deed, maar ik zie nu pas dat je een man bent.
Toch krijg je meer aandacht als vrouwzijndequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben iig niet antivrouwig, Vrouw of man...ik haal de trekker toch wel over
Dat komt omdat 9/10 gamers tegen wie je speelt niet weten wat ze met een vrouw aanmoeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch krijg je meer aandacht als vrouwzijnde.
Ik speelde gisteren en stond een-na-laatste en kreeg van het team waar we tegen spelen steeds complimentjes.
De persoon onder mij daarentegen, die net zoveel kills had als ik had, werd ontiegelijk afgekraakt en uitgescholden.
*gniffelt*
Sorry, ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je zo antivrouwig deed, maar ik zie nu pas dat je een man bent.
Ach ja, gisteren was wel schattig. Meestal is het juist verre van schattig en zijn ze juist reteirritant.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat komt omdat 9/10 gamers tegen wie je speelt niet weten wat ze met een vrouw aanmoeten.
De laatste keer dat hun tieten in het echt hebben gezien was toen ze nog baby waren en borstvoeding kregen.
WAAR ZIJN DE TIJDEN VAN DE VOICE MASK GEBLEVEN!?!?!? TOEN IEDEREEN NOG EEN VROUW WAS!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, gisteren was wel schattig. Meestal is het juist verre van schattig en zijn ze juist reteirritant.
Jij bent mijn GoW-Chick....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
Er moet gewoon een GoW-chick komen. Punt uit. *klaagt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |