Maar het klopt wel. Althans op dit forum lees ik dat de feesten ook zonder Huub gewoon door gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef Maria44 het volgende:
...
Het is nagevraagd zegt Brian tegen Jaap (die zit erbij).
Liegt weer dus.
En dat is geen fysiek geweld omdat??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef DainBramage het volgende:
Fysiek geweld mag niet, maar Huub moet visdraad op de trap spannen.
Iedereen waarschuwen behalve Brian en Natasia. Als ze dan naar beneden lopen is er altijd nog de hoop dat ze een belangrijk bot in hun lichaam breken waardoor ze het pand moeten verlaten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
van de tv uitzendingen weet jaap dat Brian zich aan zijn woord houdt en Huub iedereen back stabt.![]()
is dat zo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar het klopt wel. Althans op dit forum lees ik dat de feesten ook zonder Huub gewoon door gaan.
Het is een waarschuwingsdraadje voor het geval er salamanders op de trap lopen. Eric en Huub kunnen die dan snel vangen. Dat ze Brian en Natasia vergaten te waarschuwen is waren ze vergeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is geen fysiek geweld omdat??
Het een poging tot doodslag is en dus strafbaar??
Zijn haar is gekniptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:48 schreef Haroula het volgende:
ik zie toch echt al dat Jaap ietwat is afgevallen..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef avonne het volgende:
Je hebt gelijk, Jaap. Die selectie voor dit programma is waardeloos.
Jij zit er in. Zegt genoeg.
Ik lees hier ook nergens dat de feesten wel doorgaan als Huub eruit is, ik meen wel ergens te hebben gelezen dat Brian er gisteren over gebeld heeft en toen ging zitten liegen dat de feesten idd gewoon zouden blijven doorgaan zonder Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
is dat zo?
In het nieuwsbericht staat toch heel wat anders?
Huub en Eric
'Beste Eric en Huub, u heeft zojuist een wild feestje gezien buiten De Gouden Kooi. Vanaf volgende week zaterdag mag u wekelijks een Gouden Kooi feest organiseren. Het is aan u, Eric en Huub, om daar inhoudelijk invulling aan te geven
Heeft zijn neus gesnoten ? Is toch al snel 2 kilo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:48 schreef Haroula het volgende:
ik zie toch echt al dat Jaap ietwat is afgevallen..
Het bewijs is wel flinterdun............in tegenstelling tot Jaap..die is flinterdikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Het bewijs is geleverd, Jaap is een acteur...
Leuk bedacht, maar het blijft poging tot doodslag..... ik had ook expres niet poging tot moord gezegdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef DainBramage het volgende:
Het is een waarschuwingsdraadje voor het geval er salamanders op de trap lopen. Eric en Huub kunnen die dan snel vangen. Dat ze Brian en Natasia vergaten te waarschuwen is waren ze vergeten.![]()
Precies want ik geloof er niets van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees hier ook nergens dat de feesten wel doorgaan als Huub eruit is, ik meen wel ergens te hebben gelezen dat Brian er gisteren over gebeld heeft en toen ging zitten liegen dat de feesten idd gewoon zouden blijven doorgaan zonder Huub.
Okee: Jaap is 2 acteurs...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Het bewijs is wel flinterdun............in tegenstelling tot Jaap..die is flinterdik![]()
erg he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
OMG wat een stel ratten, NBJ,![]()
![]()
![]()
ik kan er niet meer naar luisteren.
Ik heb het ook, maar ik wil weten wat die ratten zeggen, maar ik word steeds kwader hier achter me pctjuh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies want ik geloof er niets van.
Als eric slim is dan zou hij het zelf moeten navragen als brian dit gaat beweren.
Heb de streams uit moeten doen. Werd weer zo opgefokt.![]()
Hij zei dat inderdaad helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Huub heeft zijn zorgen uitgesproken gisteren dat amanda niet zo kneedbaar is als Nena. Volgens mij zei huub het anders, hij was wel trots op amanda dat ze zich niet beinvloeden.
Huub hoeft zich helemaal geen zorgen te maken......volgens Eric afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
Ik ben zoooooooo benieuwd naar die koppen van brainles en Zdngmw als huub er donderdag per ongeluk WEL wordt ingehouden.
Me to, ik ga alleen nog fokken dan .quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:52 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he.
Echt als Huub er uit gaat stop ik dus wel met kijken.
Vind ik jammer maar ik zou het niet trekken om die rot zelfgenoegzame kop van Die rat te zien.
Dan is het echt over.
Dan gaat ie dreigen met staking, dat ie niks meer gaat zeggen enzo. Dus dan gaan ze zijn wensen vervullenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Billie toch, je MAG niet van het script van de FEBO afwijken![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij zich geen zorgen zou maken zou dat ook opvallen, dan zouden Brian en Natasia nog beter hun best doen Eric over te halen, en voor je t weet bedenken ze per ongeluk een valide argument om Huub eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:54 schreef Mokum020 het volgende:
Huub hoeft zich helemaal geen zorgen te maken......volgens Eric afgelopen nacht.
Dat ie dat wel doet is niet meer dan logisch...![]()
Kijk, jij snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
Als Huub er donderdag uitgaat is dat bijna net zo erg wanneer Ajax van Feyenoord wint
Even opgezocht hoe ik daar op kwam. Ik heb het uit COS 709:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
[..]
is dat zo?
In het nieuwsbericht staat toch heel wat anders?
Huub en Eric
'Beste Eric en Huub, u heeft zojuist een wild feestje gezien buiten De Gouden Kooi. Vanaf volgende week zaterdag mag u wekelijks een Gouden Kooi feest organiseren. Het is aan u, Eric en Huub, om daar inhoudelijk invulling aan te geven
En:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
[..]
daar is over gesproken vlgs brian mag eric ze met iemand anders organiseren als Huub eruit moet
De bronnen zijn dus alleen Brain en Amanda, dus niet helemaal betrouwbaar. Als ze inderdaad navraag hebben gedaan over die feesten dan moet het dus gisteren of nog verder terug zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Eric vertelde gisteren aan Huub dat hij nog had geprobeerd bij Amanda om Huub er niet uit te stemmen. Maar volgens hem is zij niet te vertrouwen want ze heeft gezegd dat Huub er absoluut uit zal gaan.
Ondanks dat ze aan het twijfelen was gebracht over het feit van feesten met Huub en Eric, die middag.
Volgens Amanda kon Eric ook de feesten met iemand anders organiseren, aldus Eric.
achja...het enige wat brian kan is hier over praten...heb jij hem al eens over iets anders horen praten? daarom ga ik huub missen als ie weg is...die heeft het met zn groepje ook over andere dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:54 schreef the_undertaker het volgende:
Die Brian. Heeft ie dus vanaf gisteravond tot nu nagedacht en komt hij met dit wederom 'geniale plan' op de proppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat 1e is eenmalig............dat 2e nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
Als Huub er donderdag uitgaat is dat bijna net zo erg wanneer Ajax van Feyenoord wint
Volgens mij zei Brian dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Huub heeft zijn zorgen uitgesproken gisteren dat amanda niet zo kneedbaar is als Nena. Volgens mij zei huub het anders, hij was wel trots op amanda dat ze zich niet beinvloeden.
Huub eruit eenmalig? Even wat beter je huiswerk doen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat 1e is eenmalig............dat 2e niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |