abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 17:15:57 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47678398
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

AIDS is idd op zich niet de ziekte. Je gaat dood door dat AIDS je afweersysteem afbreekt en ga je bijvoobeeld dood aan een longontsteking.
Nee niet echt. HIV tast het afweersysteem aan (CD4+ cellen iirc) en daardoor krijgen opportunistische infecties een kans. AIDS is de verzamelnaam voor deze infecties.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 maart 2007 @ 17:16:41 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47678423
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

AIDS is idd op zich niet de ziekte. Je gaat dood door dat AIDS je afweersysteem afbreekt en ga je bijvoobeeld dood aan een longontsteking.
wat is AIDS dan ?

ik zie AIDS als het verplichte medicijn gebruik. Dus geen medicijn gebruik geen ziekte
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47678500
quote:
Het AIDS virus is bekend en uitgebreid beschreven net als de pest trouwens
Het AIDS virus is nog nooit beschreven. het HIV virus overigens wel.
  maandag 26 maart 2007 @ 17:19:32 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47678538
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat is AIDS dan ?

ik zie AIDS als het verplichte medicijn gebruik. Dus geen medicijn gebruik geen ziekte
En dat is je nu al meerdere keren verteld waarom dat niet klopt Voor de rest zi mijn vorige post.
Onikaan ni ov dovah
pi_47678563
quote:
wat is AIDS dan ?

Nee dat is niet de definitie. Dus kom alsjeblieft niet ineens met een andere definitie van AIDS.
pi_47678779
quote:
ook dat schijnt in het verleden al eens gebeurd te zijn. zonder resultaat voor zover ik mij kan herinneren. heb mij daar toen wel over verbaast...
Helaas herinner je het je fout. Er zijn in Afrika zelfs wetenschappers geweest (gelukkig veroordeeld) die om hun HIV medicijn te testen patienten tegen betaling met HIV hebben besmet. Er was overigens niet tegen de proefpersonen verteld dat ze HIV ingespoten kregen, maar er werd slchts vertelde dat er "een virus" ingespoten werd. Deze mensen werden ziek en de meesten zijn overleden.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:38:42 #182
52357 Lambiekje
pi_47681216
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Het AIDS virus is nog nooit beschreven. het HIV virus overigens wel.
wrong AIDS syndrome en de 30 symptomen zijn juist beschreven. HIV niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:43:20 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47681379
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 26 maart 2007 @ 18:47:13 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47681517
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Damn jij bent echt erg. Je hebt van iemand zelfs een plaatje gekregen van een HIV.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 maart 2007 @ 18:51:51 #185
52357 Lambiekje
pi_47681670
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Helaas herinner je het je fout. Er zijn in Afrika zelfs wetenschappers geweest (gelukkig veroordeeld) die om hun HIV medicijn te testen patienten tegen betaling met HIV hebben besmet. Er was overigens niet tegen de proefpersonen verteld dat ze HIV ingespoten kregen, maar er werd slchts vertelde dat er "een virus" ingespoten werd. Deze mensen werden ziek en de meesten zijn overleden.
Als HIV niet bestaat want daar gaat het over. De 30 symptomen van AIDS los van elkaar zijn ziektes en aandoeningen die er al eeuwen zijn en al lang een breed oplossing voor. Alleen is het in een nieuw jasje gestopt en daarmee als doelgesteld om Heaumeaux en negers uit te roeien.

Wat is er dan in de mensen gespoten bij die test wat jy beweert. ?!!

Wat nou fout er zijn wel degelijk tests gedaan. Er worden nog steeds test op proefmensen gedaan. Dat is nog best lucratief, kijk maar in de krant. Dacht dat ik vorig jaar (kan ook 2005 geweest zijn) waarbij het toch een beetje lelijk uitpakte. Zembla-achtig programma had daar nog een item over.

En bovendien. Zou er ook nog niet iets zijn als het tegenovergestelde van een placebo.?! Iets engs aanpraten, kan effect hebben op je gestel en dus je gezondheid. Net zo goed dat je verteld wordt van deze pillen innemen en alles komt goed, terwijl dat placebopillen zijn. Ook hier wordt dus je iets aangepraat, in positieve zin, wat effect heeft op je gezondheid.
  maandag 26 maart 2007 @ 19:20:16 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47682704
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als HIV niet bestaat want daar gaat het over. De 30 symptomen van AIDS los van elkaar zijn ziektes en aandoeningen die er al eeuwen zijn en al lang een breed oplossing voor. Alleen is het in een nieuw jasje gestopt en daarmee als doelgesteld om Heaumeaux en negers uit te roeien.
En HIV bestaat dus.

Hier staat het genoom:
http://www.mcld.co.uk/hiv/?q=HIV%20genome
Onikaan ni ov dovah
pi_47685313
quote:
En bovendien. Zou er ook nog niet iets zijn als het tegenovergestelde van een placebo.?! Iets engs aanpraten, kan effect hebben op je gestel en dus je gezondheid. Net zo goed dat je verteld wordt van deze pillen innemen en alles komt goed, terwijl dat placebopillen zijn. Ook hier wordt dus je iets aangepraat, in positieve zin, wat effect heeft op je gezondheid.
Zo sterk is zowel het placebo als het noncebo effect echt niet hoor.

Trouwens wat wil je behalve het genoom en de plaatjes nog meer zien van het HIV virus voordat je overtuigt bent?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:02:54 #188
52357 Lambiekje
pi_47701187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En HIV bestaat dus.

Hier staat het genoom:
http://www.mcld.co.uk/hiv/?q=HIV%20genome
ik ben nog niet overtuigd.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:09:02 #189
40566 Ericr
Livewrong
pi_47701306
Lambiekje, als AIDS toch niet bestaat, laat je ontmaagden door een hoer met AIDS. Zonder condoom natuurlijk, wat niet bestaat kan je ook niet krijgen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:15:18 #190
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47701419
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nope, omdat geen enkel verstand van zaken hebt. Je zou poep nog niet herkennen als er iemand in je bek schijt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47702041
En hier nogmaals de foto's
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:57:07 #192
52357 Lambiekje
pi_47702449
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope, omdat geen enkel verstand van zaken hebt. Je zou poep nog niet herkennen als er iemand in je bek schijt.
Tjoh .. over instorten van WTC mag je UFO's, hologrammen en explosieven er bij halen. In chemtrails maakt het niet uit dat er in samenspraak van HAARP weermodificaties worden uitgehaald en daarmee depopulatie. Hitler en UFOs. Illuminati die eventjes de wereld gaat overnemen. Daar wordt lekker over gebabbeld zonder dat het met modder gegooid wordt. Hier en daar natuurlijk wel eens dat iemand weer terug naar de basisschool mag. Maar nooit echt op de man. Maar als je een onderwerp aansnijd over de omstreden HIV/AID$ conspiracy dan gaat men op eens akelig lelijk doen en gaat men totaal niet inhoudelijk er op in, maar wordt er direct met modder gegooid en wordt het op de man gespeeld. Wie is er nu triest?!

Ohja iemand een hapje van de aangeboden Wopper?
Neem aan dat men de film Fast Food Nation heeft gezien
pi_47707418
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjoh .. over instorten van WTC mag je UFO's, hologrammen en explosieven er bij halen. In chemtrails maakt het niet uit dat er in samenspraak van HAARP weermodificaties worden uitgehaald en daarmee depopulatie. Hitler en UFOs. Illuminati die eventjes de wereld gaat overnemen. Daar wordt lekker over gebabbeld zonder dat het met modder gegooid wordt. Hier en daar natuurlijk wel eens dat iemand weer terug naar de basisschool mag. Maar nooit echt op de man. Maar als je een onderwerp aansnijd over de omstreden HIV/AID$ conspiracy dan gaat men op eens akelig lelijk doen en gaat men totaal niet inhoudelijk er op in, maar wordt er direct met modder gegooid en wordt het op de man gespeeld. Wie is er nu triest?!

Ohja iemand een hapje van de aangeboden Wopper?
Neem aan dat men de film Fast Food Nation heeft gezien
Ik denk dat jij je vergist daar wordt je ook niet in serieus genomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47707985
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk dat jij je vergist daar wordt je ook niet in serieus genomen.
Ah ja natuurlijk ... het zijn dezelfde posters als hier
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:40:15 #195
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47712247
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef Ericr het volgende:
Lambiekje, als AIDS toch niet bestaat, laat je ontmaagden door een hoer met AIDS. Zonder condoom natuurlijk, wat niet bestaat kan je ook niet krijgen.
Precies.
Om bij je ondertitel te blijven. Geloven dat aids niet bestaat is hetzelfde als geloven dat er niemand doping gebruikt bij het wielrennen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:40:53 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47712263
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ah ja natuurlijk ... het zijn dezelfde posters als hier
dat maakt de arguemtnen natuurlijk al een stuk inder valide...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_47713017
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Das een beetje het probleem he, vast blijven houden aan je eigen standpunten.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:47:12 #198
52357 Lambiekje
pi_47716764
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Das een beetje het probleem he, vast blijven houden aan je eigen standpunten.
Ja maar hoe komt het dat ik van de de orthodoxe standpunten ben afgeweken. Het is gewoon weg niet valide. iig zover dat ik het officiele verhaal van AID$ steeds grotere beerput van leugens ga vinden.

Ik ben dus wel degelijk van stantpunt geweizigd. Datzelfde geldt voor 911 en nog wat andere zaken. Jullie zijn niet van eigen aangeleerde standpunt te wijzigen. Zullen we het eens zo stellen?!

Ik geloof niet(s) meer wat ze zomaar in de krant zetten of wat scholen ons hebben aangeleerd.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat er maar zeer weinig openminded medefokkers zijn.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:02:28 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47717279
je verwart openminded met single - plaat voor je kop - minded
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:07:41 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47717481
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar hoe komt het dat ik van de de orthodoxe standpunten ben afgeweken. Het is gewoon weg niet valide. iig zover dat ik het officiele verhaal van AID$ steeds grotere beerput van leugens ga vinden.

Ik ben dus wel degelijk van stantpunt geweizigd. Datzelfde geldt voor 911 en nog wat andere zaken. Jullie zijn niet van eigen aangeleerde standpunt te wijzigen. Zullen we het eens zo stellen?!

Ik geloof niet(s) meer wat ze zomaar in de krant zetten of wat scholen ons hebben aangeleerd.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat er maar zeer weinig openminded medefokkers zijn.
Er is hier vooral 1 iemand die ongelofelijk vast zit, en dat ben jij het wel.
Je hebt geen inhoudelijke kennis van zaken, je mening is copie past van vage websites.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')