Wat me opvalt is dat je wel een hoop achterhaalde en onjuiste informatie post, maar totaal voorbijgaat aan de belofte om met een betere, overtuigender verhaal te komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn betere, overtuigendere oorzaken aan te wijzen dan de onvindbare virussen en andere virologische rariteiten van de officiele verklaring.
Dat ging toch over hoe AIDS ontstaan was? Met polio, apen en farmaseutische bedrijven enzo...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
Ik heb soortgelijk topic toch recent ook gezien
Kleine correctie: gedateerde onzin.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef oxylus11 het volgende:
... Misschien moet je je eerst eens in virologie en immunologie verdiepen voordat je deze onzin post.
Dat klopt, dat is volgens mij ook gestart door TS, maar dat topic werd toen ook al redelijk snel afgeschoten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef yvonne het volgende:
Ik heb soortgelijk topic toch recent ook gezien
pas je linkje ff aan die verneukt mijn lay out namelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef oxylus11 het volgende:
Ah, sorry even vergeten dat niet iedereen hem kan opvragen.
Ik kan het natuurlijk mishebben maar voor zover ik weet vallen HIV medicijnen niet onder de chemokuren maar onder de anti-virale.quote:Vele van deze ziekten zijn individueel goed behandelbaar, mits de patiënt geen AIDS-medicijnen (chemokuur) gebruikt.
Dat is precies wat je voor zover ik weet mag verwachten. Het zijn de cellen van het immuunsysteem die besmet zijn, dus een suc6vol ingrijpen sloopt dit systeem. Precies wat bij HIV gebeurt.quote:Hoewel niet onmogelijk, is dit vreemd want klassieke virologie stelt juist dat zoiets een teken is van succesvol ingrijpen door een gezond immuunsysteem. Waarom HIV juist een uitzondering is, is nog nooit goed verklaard.
Dat is wel degelijk duidelijk. HIV heeft geen foutcorrectie enzymen.quote:Hoe deze resistentie dan zou moeten werken, is nog nooit overtuigend uitgelegd en in strijd met normale virologie.
Nee volgens mij valt het gewoon onder onzin. het staat niet voor niets niet in WFL.quote:Valt dit niet onder smaad/laster of iets dergelijks?
Daar is op zapruder ook al een antwoord voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:13 schreef Forkbender het volgende:
Stel je hebt gelijk.
Waar gaan al die mensen in Afrika dan aan dood? Zij hebben geen toegang tot AIDS-remmers of iets dergelijks. Of denk je dat er een bepaald racistisch complot achter AIDS zit?
Volgens my heb je het niet eens gelezen ?!quote:
omdat ik niet geloof in van die samenzweringcomplottheoriën.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my heb je het niet eens gelezen ?!
Waarom zou AIDS dan wel bestaan volgens jouw?!
Ik zeg niks, maar waarom zou AIDS wel een conspiracy zijn en het CO2-probleem nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
omdat ik niet geloof in van die samenzweringcomplottheoriën.
Ik heb je al gezegd, dan kun jij lekker gewoon elk mokkel neuken zonder condoom, ook van die aidshoeren. Immers, die hebben geen aids en dat is ook totaal niet besmettelijk, dus zonder gevaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Waar is het virus ?!
Er is 0,0 bewijs dat HIV AIDS veroorzaakt. 0,0 bewijs dat AIDS besmettelijk is. En op de gebruikelijk manier om een vrius te ontleden is tot op heden niet gelukt. Ondanks dat er wereldwijd 150 mljd tegen aan is gegooid. En nog steeds geen vaccin.
In mijn ogen riekt het naar zwendel.
In mijn ogen ben je gewoon een foute aandachtshoer, denk je nou echt dat 10.000en wetenschappers van gerenomeerde universiteiten en instanties wereldwijd betrokken zijn bij deze grote zwendel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Waar is het virus ?!
Er is 0,0 bewijs dat HIV AIDS veroorzaakt. 0,0 bewijs dat AIDS besmettelijk is. En op de gebruikelijk manier om een vrius te ontleden is tot op heden niet gelukt. Ondanks dat er wereldwijd 150 mljd tegen aan is gegooid. En nog steeds geen vaccin.
In mijn ogen riekt het naar zwendel.
Mja, ik zeg niet voor niets dat TS dan best een aidshoertje kan opzoeken. Hoeft ie ook direct niet meer moeilijk te doen met meisjes die naar 'm lachen in de trein en zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Re het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je gewoon een foute aandachtshoer, denk je nou echt dat 10.000en wetenschappers van gerenomeerde universiteiten en instanties wereldwijd betrokken zijn bij deze grote zwendel.
HIV valt het immuunsysteem aan, dat gaat kapot zodat je bepaalde ziektes niet kunt bestrijden... punt simpel, next
Kary Mullis is heel erg hard aan zijn pensioen toe. Ik ben hem heel dankbaar voor de uitvinding van de PCR (ik hoop dat je zelf weet hoe dit ongeveer werkt), maar daarna heeft deze man nooit meer iets gedaan wat de moeite waard is. In ieder geval is hij niet de uitvinder van de quantitative PCR, juist ja een een simpele betrouwbare methode om de hoeveelheid DNA/RNA on je PCR sample te meten op basis van fluorescentie.quote:Over PCR kunnen we kort zijn. Het zijn veronderstellingen, geen feiten die de uitslag van de test zijn waarde geven. De uitvinder van de PCR-methode, Kary Mullis (die er een Nobleprijs chemie mee won), zegt dat ‘viral load’ en elke andere kwantitatieve toepassing van PCR betekenisloos is.
Dan ga ik naar de site van Zapruder, wat vind ik vervolgens over " s'werelds meest vooraanstaande aidsexpert"quote:(Hoewel veel artikelen een paar jaar oud zijn, is dit nog steeds de stand van zaken, dit bleek uit een recente reactie van de wetenschappers achter rethinkingaids.com op dr. Gallo, ‘s wereld meest vooraanstaande AIDS-’expert’ )
quote:De antilichamen zijn de reactie van het lichaam op de aanwezigheid van de consensus-proteines waarvan AIDS-wetenschappers beweren dat ze van het HIV afkomstig zijn. Deze consensus-proteines zijn gespecificeerd door dr. Gallo, een bewezen fraudeur en oplichter. Nou sluit het feit dat deze dr. Gallo eerlijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan niet uit dat hij de juiste proteines kan aanwijzen, maar het feit dat hij zijn stellingen nooit heeft bewezen, is veelzeggend.
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
Ik zeg neit dat ik alles geloof.
Maar jullie doen wel erg lacherig....
Wat denk je zelf...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier beweren dat AIDS niet bestaat bereid zijn zich te laten infecteren met HIV om het te bewijzen..
Ik denk dat mensen die dat niet willen niet moeten mee werken aan het verspreiden van dit soort onzin, dat kost namelijk levens, dit soort onzin.quote:
Ik denk dat mensen mbt HIV/AIDS een stuk weldenkender zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die dat niet willen niet moeten mee werken aan het verspreiden van dit soort onzin, dat kost namelijk levens, dit soort onzin.
Minstens zo erg, maar er valt aan flessentrekken en bedrog geld te verdienen, en ook al kan men absoluut niet aantonen dat het werkt, en zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat het niet werkt zijn er zeker hier in THRUTH gelijk hele volksstammen die beweren dat het écht werkt hoor ( bv Homeopathie)quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen mbt HIV/AIDS een stuk weldenkender zijn.
Wat ik erger vind is dat spirituele gezeik en dan mbt kanker en alzheimer e.d.
Homeopathie is volgens mij gewoon een soort placebo effect, maar vaak betreft dit kleine kwaaltjes die het lichaam prima zelf op kan lossen (of heb ik nu een heel naif wereldbeeld van homeopathie? ik ken het eigenlijk alleen van VSM/Vogel e.d.)quote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minstens zo erg, maar er valt aan flessentrekken en bedrog geld te verdienen, en ook al kan men absoluut niet aantonen dat het werkt, en zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat het niet werkt zijn er zeker hier in THRUTH gelijk hele volksstammen die beweren dat het écht werkt hoor ( bv Homeopathie)
Tsja, niet ALLES wat je in de reguliere media en met gezond verstand kunt bedenken is altijd onwaar, en de Absolute Waarheid over Alles is niet altijd te vinden op obscure ongecontroleerde websites die elkaar napraten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
Ik zeg neit dat ik alles geloof.
Maar jullie doen wel erg lacherig....
Jij hebt echt een saaie hobby zeg. Foto's van virussen verzamelen. Ga toch lekker foto's van savanne dieren verzamelen, dat is tenminste een stuk spannenderquote:Wat is echter wel frappant vind. Ik heb nog nooit een foto van het HIV virus kunnen vinden. Het zijn bijna alleen maar 'artist impressions' en soortgelijke tekeningen. Van andere virussen als Ebola, Hanta, Lassa (zo'n beetje de meeste dodelijke ter wereld) zijn allemaal microscoopfoto's te vinden.
En daarmee zijn deze middelen dus eerder wat anders dan homeopatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef oxylus11 het volgende:
Homeopathie berust inderdaad grotendeels op placebo effect. De spullen van VSM en drVogel zijn overigens niet alleen maar homeopatisch. In sommige zitten echt nog wel behoorlijke concentraties genezende stoffen, die daadwerkelijk effect hebben en het dus niet moeten hebben van het "potentierende" effect van de klassieke homeopathie.
Dat had ik er dus duidelijker bij moeten zetten. VSM verkoopt dus zowel kruidendrankjes als het betere kwakzalvers werk.quote:En daarmee zijn deze middelen dus eerder wat anders dan homeopatie.
lol, ik heb wel spannendere hobbies hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 16:38 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een saaie hobby zeg. Foto's van virussen verzamelen. Ga toch lekker foto's van savanne dieren verzamelen, dat is tenminste een stuk spannender![]()
Uit je nek kletsen omdat je totaal geen relevante kennis hebt maar wel zo arrogant zijn om te denken dat je dat ook niet nodig hebt om te kunnen beoordelen dat dit een zwendel is....DAT is veel te makkelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
AIDS: Out of Control
AIDS: de consensus genoom
AIDS: AZT, AIDS op doktersrecept
Hoe meer en meer er gepost wordt , hoe meer ik er van overtuigd raak, dat AIDS weldegelijk een grootschalig zwendel is.
En nu niet direct alles afdoen van onzin is te gemakkelijk.
Wil jij je vrijwillig laten besmetten met een coctail van agressieve HIV virussen, om je gelijk te bewijzen? Zo nee, hou dan je ignorante klep.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ik lul niet uit me nek.
Ik geef alleen artikelen aan waarbij duidelijk wordt dat AIDS toch wel even anders is dan de wetenschap / overheid ons doen willen geloven.
Nee dat wordt helemaal niet duidelijk. Simpele zielen denken dat dat duidelijk wordt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ik lul niet uit me nek.
Ik geef alleen artikelen aan waarbij duidelijk wordt dat AIDS toch wel even anders is dan de wetenschap / overheid ons doen willen geloven.
HET IS ONZIN!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
AIDS: Out of Control
AIDS: de consensus genoom
AIDS: AZT, AIDS op doktersrecept
Hoe meer en meer er gepost wordt , hoe meer ik er van overtuigd raak, dat AIDS weldegelijk een grootschalig zwendel is.
En nu niet direct alles afdoen van onzin is te gemakkelijk.
Sorry hoor, maar er worst hier van verschillende kanten op gewezen dat je artikelen verouderd zijn en waarom sommige informatie niet klopt. Toch blijf je gewoon koppig bij je eigen mening. Zoals ik al eerder heb gezegd, lees eerst een medisch boek, dan kan je tenminste die artikelen die je vind ook inhoudelijk begrijpen en zal je er vervolgens doorgeen kunnen prikken.quote:Ik lul niet uit me nek.
Mja, dat deed ie ook bij zn topic over dat mokkel in de trein. Iedereen zei dat t niets was, maar nee, stug volhoudenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er worst hier van verschillende kanten op gewezen dat je artikelen verouderd zijn en waarom sommige informatie niet klopt. Toch blijf je gewoon koppig bij je eigen mening. Zoals ik al eerder heb gezegd, lees eerst een medisch boek, dan kan je tenminste die artikelen die je vind ook inhoudelijk begrijpen en zal je er vervolgens doorgeen kunnen prikken.
je hecht teveel aan informatie die feitelijk gewoon onjuist is op punten die ontzettend makkelijk zijn aan te wijzen.
Nou nee, het is gewoon selectief omgaan met de media. Want bij 9/11 bijvoorbeeld is de mainstream media fout, maar alle websites/etc die verkondigen waar zij in geloven, DIE zijn uiteraard wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:44 schreef oxylus11 het volgende:
Ik denk dat Lambiekje aan het "papa zegt het dus het is waar" syndroom lijdt. Ofwel het syndroom waar je eerder geneigd bent belangrijke mensen te geloven dan naar redelijke tegenargumenten. mensen denken al snel dat als iets in de krant staat (telegraaf) of op een officieel uitziende site (zapruder), dat het dan wel waar moet zijn. Gewone benaderbare mensen kunnen dan nooit gelijk hebben want dat ziijn gewoon maar mensen en de krant kan toch nooit fout zijn?
Waarom zou de wetenschap dat ons willen laten gelovenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ik lul niet uit me nek.
En je hebt voorbeelden gekregen waaruit bleek dat de schrijver van het artikel zelfs de basiskennis miste om een goed oordeel over een dergellijk onderwerp te geven. Daar doe je niets mee dus ja, je lult uit je nek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ik lul niet uit me nek.
Zelfs jij kunt het posten erover niet latenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Aids is een complot, 9/11 is een complot, Condenssporen van vliegtuigen zijn een complot, etc etc etc. Lijkt er op dat er weinig is in de wereld wat geen complot is in de ogen van de truth adepten.
De complottheorie is de urban legend van het internet.
Jij vind een epidemie waar miljoenen mensen aan sterven iets wat voor hersenloos vermaak kan dienen en waar je lekker vrijpostig de meest stompzinnige zaken over kan zeggen? Aids ontkennen is nog erger dan de holocaust ontkennen, want het draagt bij aan nog meer slachtoffers.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef oxylus11 het volgende:
Het wordt eigenlijk een beetje een Lambiekje Bash topic op deze manier. Er is jammergenoeg geen enkele andere samenzweringstheoriefiel die hem even bij komt staan.
Misschien als hij zou beweren dat AIDS wel bestaat en door regeringen dmv chemtrails verspreid wordt om de arme Afrikanen te onderdrukken, dat hij dan meer bijval krijgt. mmmm niet eens zo'n slechte theorie al zeg ik het zelf![]()
Ik wil het wel weten...quote:It is likely that we will never know who the first person was to be infected with HIV, or exactly how it spread from that point forwards. Scientists investigating the possibilities often become very attached to their individual 'pet' theories and insist that theirs is the only true answer, but the spread of AIDS could quite conceivably have been induced by a combination of many different events. Whether through injections, travel, wars, colonial practices or genetic engineering, the realities of the 20th Century have undoubtedly had a major role to play. So perhaps what the scientific community should now be focussing on s not how the AIDS epidemic originated, but how those it affects can be treated, how the further the spread of HIV can be prevented and how the world can be changed to ensure a similar pandemic never occurs again.
http://www.avert.org/origins.htm
quote:AIDS is undoubtedly “man-made.” We can now assert this “very apparent iatrogenic origin,” versus the “theoretic iatrogenic origin” of HIV/AIDS because of the rapidly increasing, now substantial, scientific support for this conclusion. Currently, international scientific consensus among leading investigators in this field, many of whose works and words are excerpted below, holds that HIV/AIDS originated from one or more extraordinary man-made, not natural, events dating back to the early to mid-1970s. Especially implicated in initiating the AIDS pandemic, according to many scientists and scholars, was the hepatitis B vaccine as detailed in the following pages.
This may come as a surprise, or even quite a shock, to most people since the mainstream media and most respected medical journals have yet to herald the following knowledge.
At the time of this writing, the U.S. Homeland Security Act passed the Senate virtually unanimously. Mysteriously incorporated in its text was a vaccine injury indemnity clause that freed drug companies from liabilities associated with specific vaccine ingredients, such as HIV precursors in the HB vaccines. With this gross violation of U.S. constitutional, civil, and human rights, hundreds of thousands of Americans have been forced to care, without compensation, for vaccine injured family members. If the U.S. Government is able to get away with this most blatant breach of public faith, what is it capable of doing covertly? Clearly, this current vaccine policy is a form of institutionalized genocide—defined as “the mass enslaving (pharmaceutically and otherwise) and killing of people for economics, politics, and/or ideology?”
http://www.originofaids.com/articles/early.htm
geloof me dat zal hij nooit doen hij zal jouw als schaap betittelen dat je het wel gedaan hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef oxylus11 het volgende:
Zo dat is wel een hele hoop niet op warheid berustende informatie achter elkaar zeg! Bijna alle argumenten zijn in een handomdraai te weerleggen. Misschien moet je je eerst eens in virologie en immunologie verdiepen voordat je deze onzin post.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef night het volgende:
Je moest je rotschamen knul, om dit soort topics te starten. Ga jij even de wetenschap onderuit halen met je theorie op het fok forum. Onvoorstelbaar. Jij moet paus worden, dan kun je zonder gewetensbezwaren mensen gaan vertellen dat ze geen condooms hoeven te gebruiken. Gebruik je hersens jongen, haal een kam door je haar en zoek een leuke baan. Dan doe je nog eens wat nuttigs i.p.v. dit soort fucking shit op internet te zetten. Er hangen hier jonge mensen op het forum rond die misschien nog niet zoveel van de wereld weten. Wil jij het op je geweten hebben als iemand hier je theorietje voor waarheid aanneemt? Kunnen ze bij jou terecht als ze de dood onder hun leden hebben? Want dan ben je ineens een grote schijtlaars en in geen velde of wege meer te bekennen, en de ander zit met de rotzooi. Idioot.
je begint er niets tegen je kan nog op 100den manieren uitleggen dat het geen explosieven waren maar zolang er 1 obscuur siteje is met oude info en onnatuurlijke verschijningen zal hioj je niet geloven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er worst hier van verschillende kanten op gewezen dat je artikelen verouderd zijn en waarom sommige informatie niet klopt. Toch blijf je gewoon koppig bij je eigen mening. Zoals ik al eerder heb gezegd, lees eerst een medisch boek, dan kan je tenminste die artikelen die je vind ook inhoudelijk begrijpen en zal je er vervolgens doorgeen kunnen prikken.
je hecht teveel aan informatie die feitelijk gewoon onjuist is op punten die ontzettend makkelijk zijn aan te wijzen.
Eens. Dat je het leuk vind om in verzinsels omtrent 9/11 te geloven, mininukes en explosieven en zo, das tot daar aan toe, maar als je dus begint over deze ziekte, dan is het ineens niet meer zo moeilijk om dat te bewijzen. Laat je injecteren met dat HIV/AIDS, laat je vervolgens regelmatig controleren, en kom dan met de gegevens van die onderzoeken dat je inderdaad niet ziek bent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je begint er niets tegen je kan nog op 100den manieren uitleggen dat het geen explosieven waren maar zolang er 1 obscuur siteje is met oude info en onnatuurlijke verschijningen zal hioj je niet geloven.
En Vele met jou, net als ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
Maar ik vind dit topic inderdaad ook zum kotsen.
Sterker nog, TS heeft in het verleden al eens een soortgelijk topic geopend, al twijfel ik nu even of dit toen ook over AIDS ging of over kanker, maar volgens mij was het AIDS. Dat topic was niet zo'n heel lang leven beschoren, maar hij heeft het nu dus opnieuw geopend, zogenaamd omdat hij nieuw 'bewijs' heeft voor dit ongelofelijke stukje bullshit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En Vele met jou, net als ik.
TS is behalve dom, ook nog een ongelofelijk laffe hond dat hij zich hier niet meer meld, al was het maar om zijn excuus aan te bieden.
Waarom moet ik me bewijzen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Is TS intussen bereid zich te laten injecteren met HIV om zijn punt te bewijzen?
Nee, dat doe je niet, je post hersenloos sensatie berichten die bijdragen in het verspreiden van domheidquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom moet ik me bewijzen..
Het enige wat ik wilde was een discussie aan zwengelen dat AIDS toch net even anders is dan dat wij ons verteld is door de zogenaamde (medecijn)wetenschap. .. Maar prompt wordti ik persoonlijk beschuldigd.. Waarom?!
ja en er gaan ook massas dood door onzinnige oorlog in Irak/Afganistan. Als er iemand over lijken gaat dan zijn dat onze overheden en pharma-industrie. Die willen absoluut niet dat je beter wordt?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet, je post hersenloos sensatie berichten die bijdragen in het verspreiden van domheid
Je hebt absoluut geen idee waar je het over hebt.
Er gaan miljoenen mensen dood aan deze ziekte.
Kortom je lult uit je nek en je gaat over lijken, maar dat is voor jou geen bezwaar, dat heb je zelfs niet door.
Je wilt geen discussie aanzwengelen, want je discussieert niet over het thema, je copiepast wat dom geleuter waarvan jij geen eens in staat bent de inhoud op waarde te schatten.
Kortom, bied je excuus aan voor je walgelijke gedrag
Jij bent met afstand de domste user op dit forum.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en er gaan ook massas dood door onzinnige oorlog in Irak/Afganistan. Als er iemand over lijken gaat dan zijn dat onze overheden en pharma-industrie. Die willen absoluut niet dat je beter wordt?!
Dat er een luchtje aan AIDS zit kan men niet ontkennen. Ik heb altijd al geweten dat er iets niet klopt aan het verhaal.
Nu het internet met goed onderbouwde docus en achtergrond info .. is het bewijs dat AIDS toch anders is dan ons is aangeleerd.
En dat is een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent met afstand de domste user op dit forum.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en er gaan ook massas dood door onzinnige oorlog in Irak/Afganistan. Als er iemand over lijken gaat dan zijn dat onze overheden en pharma-industrie. Die willen absoluut niet dat je beter wordt?!
Dat er een luchtje aan AIDS zit kan men niet ontkennen. Ik heb altijd al geweten dat er iets niet klopt aan het verhaal.
Nu het internet met goed onderbouwde docus en achtergrond info .. is het bewijs dat AIDS toch anders is dan ons is aangeleerd.
Dat kan hij niet eens beoordelen. Daar heeft hij de kennis niet voor in huis. Maar gewoon stellen dat wat daar staat inderdaad waar is, omdat dat toevallig strookt met het compleet verwrongen beeld dat hij heeft. Je zou bijna gaan denken dat zulke mensen tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje... niet alles wat op internet staat is waar.
Jup dat klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sterker nog, TS heeft in het verleden al eens een soortgelijk topic geopend, al twijfel ik nu even of dit toen ook over AIDS ging of over kanker, maar volgens mij was het AIDS. Dat topic was niet zo'n heel lang leven beschoren, maar hij heeft het nu dus opnieuw geopend, zogenaamd omdat hij nieuw 'bewijs' heeft voor dit ongelofelijke stukje bullshit.
Juist, dat topic inderdaad. Daar had ik toen ook al in gereageerd zie ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup dat klopt.
AIDS: de grootste zwendel van de 20ste eeuw
Ik begrijp hier uit dat je je wel verder hebt verdiept in het onderwerp ?!quote:
omdat de meesten mensen vanalles neuken wat los en vast zit zonder protectie. Het is enkel een manier van de natuur die zegt: niet zoveel neuken met elkaar en vooral niet te natuurlijk. maw niet alles neuken wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou AIDS dan wel bestaan volgens jouw?!
Heb veel van deze man gelezen:quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik begrijp hier uit dat je je wel verder hebt verdiept in het onderwerp ?!
Ook heb ik dit gelezen, en lees ik Zapruder.quote:AIDS de grootste misdaad in de medische geschiedenis
door
Johan van Dongen
De verborgen AIDS genocide
AIDS is een blank complot, zoveel is zeker volgens de Zuid Afrikaanse president Thabo Mbeki. En met deze bewering staat hij niet alleen. Bijna 100% van alle aids-patienten zijn volgens hem en vele wetenschappers, waaronder de schrijver dezes, opzettelijk besmet met een omgebouwd paardenaidsvirus. Zij zijn kunstmatig voor het aidsvirus ontvankelijk gemaakt door gebruik te maken van controleerbare ziekten.
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=7587
Trek het je niet aan joh, ik denk dat je TT n btje ongelukkig geschreven is, ik had er lzelf n vraagteken achter gezet.quote:Ik had niet verwacht dat er zo triest gereageerd zou worden op dit onderwerp en dat men persoonlijk gericht naar mij toe.
Ik ben van mening ( heb weinig medische kennis en ga af op wat anderen met kennis mij vertellen) dat AIDS wel bestaat, maar ik geef toe er wordt 'n hoop verzonnen.quote:Met andere onderwerpen als 911/ JFK / UFOs/ Nazi UFOs/Illuminati/Geld en het bankwezen wat ook allemaal sterk beschuldigde vinger naar de industrie en overheden is wordt er lekker op los gediscuseerd. Maar als een onderwerp ons zelf eventueel aan kan gaan geeft niemand thuis.
Hoe sta jy hier tegen over ... want ik heb erg sterk het gevoel niemand twijfelt aan het manmade-virus, wat ons allemaal aan is gepraat door de overheid/pharma-industrie. En lijkt het dus wel of ik er alleen aan twijfel.
Had je dit al gelezen?quote:Three Maryland researchers have admitted fabricating interviews with teenagers for a study on AIDS prevention that received more than $1 million in federal funds.
http://www.washtimes.com/national/20031204-113809-8229r.htm
quote:de natuur spreekt wel degelijk. Misschien niet met een stemmetje maar eventueel een vogelpoepje op jouw nieuwe jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |