Ook daar schrik ik van. Zal zo ook wel op de Tien site staan denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
Eric kan zn jas misschien niet vinden
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook daar schrik ik van. Zal zo ook wel op de Tien site staan denk ik.
Syl weet waar die is en legt het uit.
Pfff, gelukkig maar zeg.
Huubje zit vol stress.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, op het moment dat het echt spannend wordt...thee, jas, Leontien switchen ze over naar de úbersaaie Huub met z'n playboyfeest.
Huub hoeft geen stress te hebben. Die gaat er niet uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huubje zit vol stress.
hij kan zich niet ontspannen.
Laatst met dat griekse meisje zei hij het toch wel tegen Brian, dat hij geen recht had Amanda uit te maken omdat hij met een ingehuurde hoer had genaaid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat Huub toch bang is voor Brian.
Wat ik een beetje zwak vind.
Alleen in tv momenten pakt hij hem.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen gaat Huub daar weer niet op in.
Is toch simpel eigelijk.
Je kan die rat en natas nu pakken.
Snap echt niet waarom ze rat zo met rust laten.
Hij blijft toch bang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub hoeft geen stress te hebben. Die gaat er niet uit.
Nou gewoon rat loco maken.quote:
Het siert hem ook wel weer vind ik want hij is altijd oprecht over zijn onzekerheden en zal dat nooit ontkennen. Dit is even een een hersenspinsel van me die ik even kwijt moet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij blijft toch bang.
Hij doet ook veel te lief tegen Natas en Brian.
Terwijl dat heel geen nut heeft.
hij is echt onzeker.
Ze staat vandaag op de kermis in het westerpark, Adamquote:
Dat gaat lekker verregenen danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze staat vandaag op de kermis in het westerpark, Adam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |