Ik denk dat er nog iets schort aan je manier van presenteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
We gaan:
op het geloof kotsen en vernietigen
het geloof verbannen in het dagelijkse leven
het kwade eren, en het goede bekeren
lachende mensen vernietigen
respecteren, behalve gelovigen
Redden? Waarvan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
kleine moeite...
We gaan de mensheid redden!!!
Gebruik maar als je het wilt en ja ik bezit de copyrightquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
WOW.
* Oversight even heel stil is...
![]()
Dank!
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebruik maar als je het wilt en ja ik bezit de copyright
hoeft niet, het is al goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
Gaat wat mij betreft ongewijzigd de statuten in, mail je nog voor ik dat doe.. dank!!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik voel een schisma aankomen, want ik geloof niet in bier, maar meer in whisky.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Check !
Een wonder !!!!, er verandert bier in whisky...
Het smaakt beiden primaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
![]()
Transfiguratie heet dat toch? We zetten een destilleerkolom op het altaar, bier er in, whisky er uit!
ps. Wie zoekt er even de overeenkomsten tussen bier en whisky op???
Ondergang? Gaat het zo slecht met ons dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
van de ondergang door goddeloosheid, afgoderij en misbruik van de tempel door de kooplieden...
Weliswaar veel minder, maar het werkt wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Check !
Een wonder !!!!, er verandert bier in whisky...
Whisky wordt gemaakt van slecht bier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
ps. Wie zoekt er even de overeenkomsten tussen bier en whisky op???
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef Dr_Jack het volgende:
Aan de hoeveelheid enthousiasme en overmatig gebruik van smileys lijkt TS mij een gevalletje manische depressie die nu het hoogtepunt van zijn manie beleeft.
Eh... we zitten in WFL, vrind.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
van de ondergang door goddeloosheid
Inderdaad. Vergelijk Nederland 16e eeuw (volledig Christelijk, bijna iedereen ging naar de kerk, maar: continue oorlogen, de pest, folteringen, doodstraffen, staaf door tong op blasfemie, hongersnood, armoede, syphilus, uitbuiten van koloniën, heksenverbrandingen, slavernij) met nu: bijna de helft ongelovig en niets van dat alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niks mis met goddeloosheid; daar is nog nooit een samenleving aan ten onder gegaan.
huh.. hoe kan god een teken geven als er niemand is om dat teken te geven..8)7quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef onemangang het volgende:
[..]
Inderdaad. Vergelijk Nederland 16e eeuw (volledig Christelijk, bijna iedereen ging naar de kerk, maar: continue oorlogen, de pest, folteringen, doodstraffen, staaf door tong op blasfemie, hongersnood, armoede, syphilus, uitbuiten van koloniën, heksenverbrandingen, slavernij) met nu: bijna de helft ongelovig en niets van dat alles.
Zal het een teken van God zijn dat hij niet bestaat?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
huh.. hoe kan god een teken geven als er niemand is om dat teken te geven..8)7
"ik haat paradoxen" (vrij naar moppersmurf)
Een beetje almachtige zou toch geen problemen moeten hebben om met een flink multimediaspektakel duidelijk te maken wat hij wil? Heeft ie vaker gedaan, schijnt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
huh.. hoe kan god een teken geven als er niemand is om dat teken te geven..8)7
"ik haat paradoxen" (vrij naar moppersmurf)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |