Idemquote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef Kn0x het volgende:
James Dean, Johnny Depp, eigenzinnige personen dus.
Je bedoelt die sultan die bekend stond om zijn wreedheid en als bijnaam 'medogenloos' had?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:47 schreef Burakius het volgende:
Yavuz Sultan Selim
Hier nog paar helden voor jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:57 schreef dvdk het volgende:
Dit zijn mijn helden:
[afbeelding]
De Hell's Angels. Doen hun eigen ding en leven hun eigen levensstijl. Oncomformistisch en daarom wil de overheid ze verbieden. Echte rebels 8)
ja die ja. alhoewel ik hem juist rechtvaardig vondtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bedoelt die sultan die bekend stond om zijn wreedheid en als bijnaam 'medogenloos' had?
Fraai rolmodel.
Nou ja, je moet het zelf weten, maar iemand als Süleyman I komt op mij een stuk sympathieker over.
Ok, dat kan, je zult er vast meer van af weten dan ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja die ja. alhoewel ik hem juist rechtvaardig vondt.
Oudersquote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef outcast_within het volgende:
Wie zijn je helden? Tegen wie kijk je op? Wie is je rolmodel?
TS begint: ik heb er geen, daarom dit topic, mss dat ik er een van jou kan lenen.
[offtopicreactie: mezelf muahahahaha... sow hebben we dat ook meteen gehad)
open een topicquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok, dat kan, je zult er vast meer van af weten dan ik.
pim fortuyn?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef sanni het volgende:
[..]
Ouders
Moeder Theresia
Dr. Martin Luther King
Pim Fortuyn![]()
Hij is idd keihard de man, zijn shows zijn geweldig! Hij speelt de pa van de Boondock Saints trouwens!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef JX het volgende:
[..]
Plus Billy Connolly, maar dies niet bekend hier
Ook een van mij, enorm prachtige persoonlijkheid en aansprekendheid, welbespraakt, intelligent en qua kleding natuurlijk een prachtig verschijning. Hij had alleen nooit de politiek in moeten gaan, nu is ie onlosmakelijk verbonden met al het plebs dat Feijenoord liedjes ging zingen op zijn begrafenis.quote:
ja .. je slaat de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat het je als profiterende allochtoon zijnde niet uitkomt, hé...
Jep, én hij staat enorm positief (en vol humorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef basm85 het volgende:
[..]
Hij is idd keihard de man, zijn shows zijn geweldig! Hij speelt de pa van de Boondock Saints trouwens!
Il Ducequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef basm85 het volgende:
[..]
Hij is idd keihard de man, zijn shows zijn geweldig! Hij speelt de pa van de Boondock Saints trouwens!
bill kanellie is de enige die me enigzins aanspreekt in dit topic.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef JX het volgende:
[..]
Jep, én hij staat enorm positief (en vol humor) in het leven, ondanks een klotejeugd. Mooi mens!
Diep respect voor die man.
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef Kijkeensaan het volgende:
Frans Bauer, omdat 'ie zo lekker gewoon is gebleven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |