Vroeg beginnen met werkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo vroeg wakker?
Gisteren ongeveer zo rond half 8 ofzo, in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
vriendin naar werk gebracht...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:21 schreef Tezz het volgende:
b o o d s c h a p p e n ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik lust niet veel, en wat ik wel lust is er niet
Kuthoer
ahhhhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Kuthoer staat voor "Moeder die mijn lijstje al twee dagen negeert waardoor ik ik verhonger en verdorst" Ja. Verdomme, zo lang ik hier mn pten onder de tafel steek hebben zij mij te voeren ja!!
ja over een paar uur weer een kindje erbijquote:
nou succes dan maar he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ja over een paar uur weer een kindje erbijben aan het werk en tijdens het werk mag je niet roken..
![]()
Hey, tof woord.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Kuthoer staat voor "Moeder die mijn lijstje al twee dagen negeert waardoor ik ik verhonger en verdorst" Ja. Verdomme, zo lang ik hier mn pten onder de tafel steek hebben zij mij te voeren ja!!
Daar nog regen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu ben ik nat.
IK BEN DIT BEUHEU kun je even wachten tot ik weg benquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef da_micha_man het volgende:
In alle wanhoop kom ik naar dit topic, vanwege een bericht dat ik vanmorgen in de krant las. Roken wordt zelfs verboden in de coffeeshops *zoekt een 'sterft' smily*![]()
![]()
Waar gaat het naartoe met Nederland? Wat kunnen we hiertegen doen?
Hebben de anti-rookorganisaties de overmacht gekregen?
Rokers! Verenigd u!
Whaaaat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef da_micha_man het volgende:
In alle wanhoop kom ik naar dit topic, vanwege een bericht dat ik vanmorgen in de krant las. Roken wordt zelfs verboden in de coffeeshops *zoekt een 'sterft' smily*![]()
![]()
Waar gaat het naartoe met Nederland? Wat kunnen we hiertegen doen?
Hebben de anti-rookorganisaties de overmacht gekregen?
Rokers! Verenigd u!
Lijkt op de inhoud van een spammailtje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:52 schreef Queen_Bee het volgende:
You ever get that urge?
It begins with looking down from 50 stories up,
thinking about the meaninglessness of life,
listening to dark voices deep inside you, and you think,
"Should I... Should I... Should I push someone off?
Jouw naam staat er niet inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt op de inhoud van een spammailtje.
hoe laat moest je beginnen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kolere wat heb ik me verslapen.
das dan inderdaad behoorlijk verslapen.. Ik heb me gelukkig niet verslapen maar ben wel moequote:
Moar, wat voor werk doe je nou?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das dan inderdaad behoorlijk verslapen.. Ik heb me gelukkig niet verslapen maar ben wel moe![]()
Kon pas tegen 4 uur slapen en om 7 uur ging al weer de wekker
![]()
beetje toezicht houden hiero.. best saai..en heb mijn eigen pc dus kan ondertussen wel internetten..quote:
Nou Sebas, daar kun je wat mee.quote:
Ze heeft er geen zin in haar werkzaamheden op FOK! te bespreken, is dat nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:09 schreef Misstique het volgende:
Ik zit ook in een ruimte met computers, dat heet een kantoor. Dat was de vraag echter niet, maar laat maar..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze heeft er geen zin in haar werkzaamheden op FOK! te bespreken, is dat nog niet duidelijk?
![]()
Dan zegt ze dat toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze heeft er geen zin in haar werkzaamheden op FOK! te bespreken, is dat nog niet duidelijk?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |