Als ze de stemming intrekt, dan gaat ze tijdens een ontslagronde toch niet tóch voor zijn exit stemmen? Dus als ze de boel intrekt, zit Huub al wel goed denk ik. Maar goed... Eric stemt hem er nooit uit, dus waar hebben we het over. Alleen al om Natasia dwars te zitten laat hij Huub niet gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat Amanda haar stemming intrekt, Eric opgelucht is dat hij niet tegen hoeft te stemmen en dan toch blijkt dat Brian hem heeft aangevraagd en dan in paniek toch Huub eruit stemt ?? Misschien wat ver gezocht, maar je weet het maar nooit.
Die heeft minder connecties in Natasia dr straatjequote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Je zou bijna medelijden krijgen het haar, wanneer je dat kapsel ziet...
500 euro voor haar extentions?!?![]()
![]()
![]()
Ik zou meteen een andere kapper nemen...
Als je goed kijkt heeft best wel een mooie schouderlijn en haar jukbeenderen maken haar bijzonder fotogeniekquote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
Er is maar één Cora de ware Cora!
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07101/Fat.jpg]afbeelding][/url]
Syl doet niet mee, mag ook niet aanvragen. Maar Huub kan wel wijzigen van Natasia naar Brian. En dan met Amanda overleggen hem gewoon even bangmaken want eruit gaat hij toch niet door Natasia.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef tipsch het volgende:
Huub moet nog 1 ding voor elkaar krijgen en dat is dat Sylvia een stemmingsronde aanvraagt tegen de rat - De kans dat aDEL liever een ontslagronde tegen de rat ziet, dan tegen Hupert, is wel degelijk aanwezig.
Wie heeft dat hoofd op Jaap's lichaam gefotosoept?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
Dat kennen we............quote:Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zal wel een saaie avond worden![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie heeft dat hoofd op Jaap's lichaam gefotosoept?
Ja voor "3 liedjes" en een kopje koffie...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Mokum020 het volgende:
Dat kennen we............
en toen waren daar ineens de Soca boys....ands girls...![]()
Nou, die danseressen komen zaterdag weer...dus haal je kratje bier maar vast in huis!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kennen we............
en toen waren daar ineens de Soca boys....ands girls...![]()
Wat heb jij toch met haar...........(dat haar van op je hoofd....)quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik kan dat haar van Sil niet goed zien, is dat nog wat geworden?
Je voelt je helemaal thuis hèquote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef XiChico het volgende:
Jezus, hier zit ook een hoopje sneue gasten bij elkaar hoor.
My God, datzulke mensen bestaan en nog levenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
Waren het niet wat ex-collega's van Amanda uit haar Teasers-periode die zouden komen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, die danseressen komen zaterdag weer...dus haal je kratje bier maar vast in huis!
die koffie heb ik nergens kunnen ontdekken........quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja voor "3 liedjes" en een kopje koffie...
He? Huub moet dus gewoon zijn ontslagaanvraag tegen Natasia intrekken en een ontslagronde tegen Brian indienen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef tipsch het volgende:
Huub moet nog 1 ding voor elkaar krijgen en dat is dat Sylvia een stemmingsronde aanvraagt tegen de rat - De kans dat aDEL liever een ontslagronde tegen de rat ziet, dan tegen Hupert, is wel degelijk aanwezig.
Ik ben gewoon benieuwd...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met haar...........(dat haar van op je hoofd....)![]()
yep.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waren het niet wat ex-collega's van Amanda uit haar Teasers-periode die zouden komen?
Maakt dat wat uit dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waren het niet wat ex-collega's van Amanda uit haar Teasers-periode die zouden komen?
Dat wil niet zeggen dat t niet in de planning zatquote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
die koffie heb ik nergens kunnen ontdekken........![]()
Joris zit op Aruba.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef happyme28 het volgende:
Nog wat:
Als Amanda pissed blijft op Brian, kunnen ze ook het plannetje zo doen dat hij de stemming voor Natasia intrekt, maar voor Brian aanvraagt. Kan Amanda mooi Brian even terugpakken zonder dat hij eruit gaat en Huub hoeft niet op de stoel.
Ook zoiets wat de redactie best per ongeluk zou kunnen laten vallen (of als hij nog even belt ofzo, maar helaas staat hij flink in de min). Misschien scoort hij morgenavond (vermoed ik) wel 40%, dat is 200 punten en dan heeft hij er 70 over om nog even naar huis te bellen. Dan heeft hij dinsdagavond en woensdagochtend nog om wat te regelen. Wordt lastig.
Ja hoor, alleen jammer, ze had het echt niet nodig,quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik kan dat haar van Sil niet goed zien, is dat nog wat geworden?
Als je het mij vraagt gaat het die gast echt nooit lukken om weer een gezond postuur te krijgenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef maikel112 het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd over afvallen, is het wel niet s'avonds laat eten!!
Amanda zei vanmiddag nog dat ze misschien een ruzietje heeft met Brian, maar hem er echt nooit uit zou stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
He? Huub moet dus gewoon zijn ontslagaanvraag tegen Natasia intrekken en een ontslagronde tegen Brian indienen.
JA! woohoo!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl doet niet mee, mag ook niet aanvragen. Maar Huub kan wel wijzigen van Natasia naar Brian. En dan met Amanda overleggen hem gewoon even bangmaken want eruit gaat hij toch niet door Natasia.
Hupert had ze wel bloederig en al in het bontje van Amanda kunnen leggenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig. De biefstukken zijn te rood. Brian zegt 'snij maar in stukken, dan zet ik het wel in de oven'.
Dat is de ideale manier om alle sappen eruit te laten lopen en de taaiste schoenzool te maken !
Heb toch eens wat vertrouwen in Eric. Die jongen stemt Huub er echt niet uit, dus Huub heeft geen truukjes nodig. Wat Amanda betreft wel trouwens, maar ook dat wordt overbodig als Eric hem er gewoon niet uit stemt.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef Maria44 het volgende:
Huub moet dit navragen en als het feesten idd vervalt zonder Huub, kan hij dit gebruiken voor de stem van Eric en wellicht ook voor de stem van Amanda.
Zodat Amanda inderdaad haar ontslagaanvraag tegen hem intrektquote:Op maandag 5 maart 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert had ze wel bloederig en al in het bontje van Amanda kunnen leggen![]()
Dat laatste moet hij dan wel doén. En daarvoor moet hij eerst weten dat Brian dit verhaal de wereld in geholpen heeft. Brian doet altijd wel slim, of geniepig zo je wilt. Dat gemanipuleerde krantenbericht heeft ook dagenlang onontdekt twijfel kunnen zaaien. Dit keer zonder gevolgen, maar stel dat er een stemming was geweest..quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef Maria44 het volgende:
Brian heeft tegen Jaap gelogen over het feit dat het is nagevraagd of de feesten vervallen als Huub wegvalt. Volgens Brian mag Eric dat ook organiseren met Amanda.
Huub moet dit navragen
Ik ga wel even kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb zo`n 8 Sylvia caps gepost in de vorige COS
Zij doet er alles aan om geen ruzie met hem te krijgen...jammer ik had graag nog voor het eind vd programma gezien dat ze met Hupert van bil gaatquote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda zei vanmiddag nog dat ze misschien een ruzietje heeft met Brian, maar hem er echt nooit uit zou stemmen.
Ja, helemaal spastisch. Dat is het mooie aan Brian, hij blijft altijd zichzelfquote:Op maandag 5 maart 2007 22:46 schreef CHAOS_ het volgende:
Hij presteerd het om ossenhaas helemaal gaar te laten worden en dan te zeggen lekker he? Biefstuk moet bij ons rood zijn, maar bij een Antilliaan niet. Hij stond trouwens in de keuken te swingen alsof hij aan het draaien was. Net zo spastisch.
Oops, ow ja, vergetenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodat Amanda inderdaad haar ontslagaanvraag tegen hem intrekt![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij eet ook al fruit enzo inplaats van chocola![]()
Komt allemaal door de hulp en steun van Brian![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl doet niet mee, mag ook niet aanvragen. Maar Huub kan wel wijzigen van Natasia naar Brian. En dan met Amanda overleggen hem gewoon even bangmaken want eruit gaat hij toch niet door Natasia.
C.O.R.A. is een geheime organisatie die DGK heel veel geld geeft in ruil voor geheim agent Japios plaatsing in het huis.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat Cora trouwens in die brief aan Jaap heeft geschreven dat Eric Huub er niet uit stemt... en dat dat niet door de redactie zwart is gemaakt, vind ik wel zorgwekkend trouwens. En ook zeer vreemd.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat Cora trouwens in die brief aan Jaap heeft geschreven dat Eric Huub er niet uit stemt... en dat dat niet door de redactie zwart is gemaakt, vind ik wel zorgwekkend trouwens. En ook zeer vreemd.
Nena heeft laten weten dat 50% van wat je ziet show isquote:Op maandag 5 maart 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |