quote:Precies wat we nodig hebben na de overvloed aan superheldenfilms van de laatste tijd: een ouderwetse gangsterflick met klinkende namen. Ridley Scott, Russel Crowe, Denzel Washington en een ondubbelzinnige titel: American Gangster.
American Gangster vertelt het waargebeurde verhaal van de machtige drugsbaron Frank Lucas (Washington), die in de '70s heroïne het land wilde binnensmokkelen in doodskisten van gesneuvelde Vietnam-soldaten.
quote:American Gangster
De nieuwste film van Ridley Scott. De trailer ziet er supervet uit! De eerste reviews zijn al binnen,
daar wordt hij al de zwarte Scarface genoemt, de Harlem Godfather!
Ik ben zeer benieuwd!
Nederlandse release 15 november.
Inderdaad. Aan de hand van de titel zou je denken dat het gaat om een B gangsterfilmpje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:12 schreef pfaf het volgende:
Beetje jammer van die verschrikkelijke titel, maar ik ga 'm zeker zien.
Met of zonder subs?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
ben erg benieuwd. Over een goed uurtje ga ik m kijken![]()
omdat ik een film beoordeel op de inhoud en niet of de IMDb snobs de film wel leuk vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:47 schreef Mainport het volgende:
Waarom doe je altijd zo anti, Herald?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Herald het volgende:
Omdat ik een film beoordeel op de inhoud en niet of de IMDb snobs de film wel leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldige scene, misschien wel de beste vd film!
Een lieve man? Hij heeft 15 jaar lang met gangsterbaas Bumpy opgetrokken, je ziet hem in het begin zelfs iemand in de fik steken en neerschieten. Wat is daar lief aan?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef SunChaser het volgende:
De film had nog wel een half uur langer gekund, is nu 2,5. Ik miste gewoon de band tussen de familie Lucas, nu was hij ineens van lieve man een hard ass gangster. En idd, priveleven rond Crowe had beter gekund, dat gedoe met zn zoon kwam niet goed uit de verf. Wat dat betreft heeft Heat wel de juiste balans prive en actie.
ik wil best geloven dat jij ook zo'n magische ik-download-alleen-screeners-leecher bent, maar dikke kans dat het gewoon een slechte rip wasquote:Heeft iemand m ook al in de bios gezien, de film oogde wat grauw, weet niet of dat zo hoorde.
Toch kwam ie over als een gentleman. En aan t einde ookquote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef Herald het volgende:
[..]
Een lieve man? Hij heeft 15 jaar lang met gangsterbaas Bumpy opgetrokken, je ziet hem in het begin zelfs iemand in de fik steken en neerschieten. Wat is daar lief aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, was erg goede rip. Als je bedenkt dat ik m al had voor ie in de Amerikaanse bios draaide. En geen eens nags erbij.quote:ik wil best geloven dat jij ook zo'n magische ik-download-alleen-screeners-leecher bent, maar dikke kans dat het gewoon een slechte rip was
Hij is zeker lief, hij liet 'm niet doodbranden maar schoot 'm snel doodquote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef Herald het volgende:
[..]
Een lieve man? Hij heeft 15 jaar lang met gangsterbaas Bumpy opgetrokken, je ziet hem in het begin zelfs iemand in de fik steken en neerschieten. Wat is daar lief aan?
[..]
Die man is dan ook al achter in de 70 in tegenstelling tot Denzelquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Denzel is wel een stuk knapper dan de echte Frank Lucas
[ afbeelding ]
Dat is bij elke biopic uit Hollywood. Lekker verdraaien.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die man is dan ook al achter in de 70 in tegenstelling tot Denzel. Wat ik trouwens begreep is dat de film maar voor 20% uit waarheden bestaat wat toch wel een afknapper is Hollywoud he
vind dat meer een Morgan Freeman rolquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Nu nog even Mandela
Ja, die film komt volgens jaar, alleen hij kan geen jonge Mandela spelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef Herald het volgende:
[..]
vind dat meer een Morgan Freeman rol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |