klinkt goed, als je wilt mag je wel een topic opstarten. Dan zien we wel hoe dat gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:58 schreef chansadres het volgende:
Een ideetje: Een releaselijst van cd's die uitkomen.
Ik heb er al over zitten nadenken. Het beste is om 1 lijst aan te houden in de OP en dat die veranderd word. En als iemand een release weet, kan die ertussen worden gezet (postje plaatsen en later verwijderen). Als dit niet word gedaan, krijg je allemaal datums en releases door elkaar en dat ziet er natuurlijk niet overzichtelijk uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
klinkt goed, als je wilt mag je wel een topic opstarten. Dan zien we wel hoe dat gaat
Ik kreeg hem niet gevonden met de search toolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
CD Releases 2007
Zoiets, maar dan netter?
ctrl+f wil nog wel eens goed werken in de topiclijst.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet gevonden met de search tool![]()
Maar inderdaad, het kan altijd wat netter
Staat in MEN: Wat luister je nu? Deel #1098quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:04 schreef Lolalala het volgende:
Is er geen topic meer van wat luister je nu oude stijl?
Aha, thanks.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat in MEN: Wat luister je nu? Deel #1098
Ik heb het idee laten varen, omdat het door een user niet valt uit te voeren. De OP kan niet oneindig door hem worden gewijzigd, dat kunnen enkel de modjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb er al over zitten nadenken. Het beste is om 1 lijst aan te houden in de OP en dat die veranderd word. En als iemand een release weet, kan die ertussen worden gezet (postje plaatsen en later verwijderen). Als dit niet word gedaan, krijg je allemaal datums en releases door elkaar en dat ziet er natuurlijk niet overzichtelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |