abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47283720
Oh, dat verhaal. Ik las het in de spits! Niet eens meegekregen hier.
pi_47285003
Mijn ex en ik zijn, nadat we besloten niet meer samen verder te gaan, nog wel samen op vakantie geweest. Vooraf hadden we het er nog wel over dat we voor de time being nog bij elkaar zouden blijven wonen. Maar op vakantie werd al snel duidelijk dat dat niet zo gaan werken. Ik ben de dag na terugkomst tijdelijk bij mijn ouders ingetrokken. Inmiddels woon ik in het huis wat ons was en nu van mij is, en woont mijn ex ergens anders.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:19:51 #103
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47285132
Een vriendin van mij heeft nog 5 jaar met haar ex-man samengewoond, maar op een gegeven moment heeft ze zelf maar een woning voor hem gezocht.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:29:03 #104
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47285632
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:19 schreef Larissa het volgende:
Een vriendin van mij heeft nog 5 jaar met haar ex-man samengewoond, maar op een gegeven moment heeft ze zelf maar een woning voor hem gezocht.

Mén..... Dit geloof je gewoon niet. Als dit waar is moet het de allerergste drol ter wereld geweest zijn.
El sexo más barato es el que se paga
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:34:04 #105
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47285858
Hij was erg langzaam de laatste jaren ja.
En zo erg was hij trouwens niet om nog mee samen te leven. Maar al je relatie al 5 jaar voorbij is word je hem op een gegeven moment toch zat.. Ze heeft in de tijd dat het uit was nog een relatie van 4 jaar met iemand anders gehad. Die logeerde daar dan ook. Gekke situatie krijg je dan toch?
pi_47286551
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Larissa het volgende:
Hij was erg langzaam de laatste jaren ja.
En zo erg was hij trouwens niet om nog mee samen te leven. Maar al je relatie al 5 jaar voorbij is word je hem op een gegeven moment toch zat.. Ze heeft in de tijd dat het uit was nog een relatie van 4 jaar met iemand anders gehad. Die logeerde daar dan ook. Gekke situatie krijg je dan toch?
Ik denk dat het voor buitenstaanders misschien wel gekker is dan het lijkt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:55:39 #107
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47286628
Ik vind het in ieder geval niet gek om nog een tijdje met een ex een huis te delen, maar 5 jaar is ook wat overdreven.

En in de stad waar ik woon ben je al sinds 20 jaar geen urgentiegeval meer als je relatie uit is. Dus hoor je wel vaker van mensen die noodgedwongen nog een tijdje met elkaar opgescheept zitten.
pi_47406281
Het huis delen met mijn ex zou geen probleem opgeleverd hebben...
Ware het niet dat er maar 1 slaapkamer was

Toch nog 3 weken uit kunnen houden, tijdens het zoeken naar iets anders. Toen toch maar naar mijn ouders gevlucht. Week later had ik een woning
pi_47409334
Hier begint het af en toe vreemd te worden. We gaan beiden stappen en we komen beiden andere mensen tegen, hij lijkt er wat meer moeite mee te hebben dan ik. Maar tot dusver lukt het nog, het is alleen wel gek dat hij wil weten wat er gebeurd is en daar dan vervolgens een waardeoordeel aan hangt. Ik wil wel weten wat er gebeurd is maar ik maak me vervolgens geen seconde druk om hoe en wat.
pi_47565232
Een vriend van me woont al jaren samen met zijn ex (een flinke kenau). Ze zitten financieel aan elkaar gebonden omdat ze samen een huis hebben gekocht. Als alleen geld je nog samen houdt, dan is het mijn inziens toch zo opgelost? Ze hebben allebei een kamer in het huis en de woonkamer is gedeeld. Net broer en zus dus. Vreemde shit.. Mijn advies: Doe het niet. Toen het echt 'uit' was met mijn ex kon ze binnen een week vertrekken. Of ik. Uiteindelijk pakte zij haar biezen.
pi_47575127
Ik vertrek vanavond. En about fuckin' time ook, de ruzies waren de laatste paar dagen niet van de lucht meer.
pi_47585986
denk ook wel dat de ruzies alleen maar meer worden zodra je weet dat je niet meer 'verplicht' samen bent en alles moet delen. Beetje zo'n Will & Grace gevoel, maar hij kwam er daar achter dat ie homo was, dus dan woon je ineens samen als vriendinnen (ook erg onrealistisch als je erover nadenkt!)

In ieder geval wel prettig dat je nu eigen plekje krijgt. Jammer van je boeken!
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_47588504
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vertrek vanavond. En about fuckin' time ook, de ruzies waren de laatste paar dagen niet van de lucht meer.
toevallig, ik zit vanaf morgen weer bij mn ouders....

sterkte!
pi_47654176
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

toevallig, ik zit vanaf morgen weer bij mn ouders....

sterkte!
Jij ook veel sterkte!
  zondag 25 maart 2007 @ 22:21:10 #115
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_47654531
Sterkte om te beginnen, tis toch niet echt fijn weer een relatie naar de kl*t*n.
Dat samenwonen gaat even goed, dan daarna wat minder goed, en voordat het nog slechter wordt zou ik als ik jou was maar wegwezen daar.
Max tijdsbestek dat het nog aangenaam is is een week of 7
pi_47658733
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ah succes met alles! Heb je wel een adres om naartoe te gaan? Je kondigt aan dat je 'weg' gaat maar het is altijd beter vooruit te kijken naar waar je naartoe gaat!
pi_47662567
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef bellagio het volgende:

[..]

ah succes met alles! Heb je wel een adres om naartoe te gaan? Je kondigt aan dat je 'weg' gaat maar het is altijd beter vooruit te kijken naar waar je naartoe gaat!
Ik heb een eigen appartementje met 3 slaapkamers ! De spullen van de oude bewoonster staan er gedeeltelijk nog maar het is inmiddels al zeer bewoonbaar, gelukkig.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:38:04 #118
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47670443
Dat heb je snel voor elkaar gekregen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')