quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:19 schreef Larissa het volgende:
Een vriendin van mij heeft nog 5 jaar met haar ex-man samengewoond, maar op een gegeven moment heeft ze zelf maar een woning voor hem gezocht.
Ik denk dat het voor buitenstaanders misschien wel gekker is dan het lijkt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Larissa het volgende:
Hij was erg langzaam de laatste jaren ja.
En zo erg was hij trouwens niet om nog mee samen te leven. Maar al je relatie al 5 jaar voorbij is word je hem op een gegeven moment toch zat.. Ze heeft in de tijd dat het uit was nog een relatie van 4 jaar met iemand anders gehad. Die logeerde daar dan ook. Gekke situatie krijg je dan toch?
toevallig, ik zit vanaf morgen weer bij mn ouders....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vertrek vanavond. En about fuckin' time ook, de ruzies waren de laatste paar dagen niet van de lucht meer.
Jij ook veel sterkte!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toevallig, ik zit vanaf morgen weer bij mn ouders....
sterkte!
ah succes met alles! Heb je wel een adres om naartoe te gaan? Je kondigt aan dat je 'weg' gaat maar het is altijd beter vooruit te kijken naar waar je naartoe gaat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vertrek vanavond. En about fuckin' time ook, de ruzies waren de laatste paar dagen niet van de lucht meer.
Ik heb een eigen appartementje met 3 slaapkamersquote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef bellagio het volgende:
[..]
ah succes met alles! Heb je wel een adres om naartoe te gaan? Je kondigt aan dat je 'weg' gaat maar het is altijd beter vooruit te kijken naar waar je naartoe gaat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |