Da's geen leuk nieuws....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef mien-moeke het volgende:
Don Duke (Googolplexian) denkt erover om te stoppen met the Basin.![]()
Dus ook geen Fok!Café
effe om aan te geven met welke dingen ik te maken heb een puur vergelijk:quote:Op zondag 11 maart 2007 00:21 schreef Edap het volgende:
[..]
Da's geen leuk nieuws....Is het nog 'DENKT' of is het al een voldrongen feit?
Zal het dan uitleggen:quote:
Kut is dat. Je kan er weinig tegen doen dan waarschuwen en daarna bannen. Heel vaak worden die mensen ook gewoon betaald om clubs langs te gaan en mensen weg te trekken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:42 schreef Googolplexian het volgende:
- Zoals het voorbeeld in m'n vorige post probeerde te doen voorkomen: noem mij een plek waar je mensen kan wegtrekken met advertenties voor concurrentie zonder consquenties.
Ten eerste, ook ik zou het jammer vinden als de Basin zou verdwijnen. Ik zit niet alleen in de Basin, heb af en toe ook wat anders nodig dan de gezelligheid en de 'rust' van de Basin. De Basin trekt me omdat je hier lekker kan 'rondhangen' en er eigenlijk altijd wel iets te beleven is en ik voel me er thuis tussen de vaste kern van bezoekers. Er is heel veel mogelijk hier zolang je het maar niet te erg maakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zal het dan uitleggen: bla,bla.bla....
quote:[5:21] Mick Linden: Hi folks, some regions are currently inaccessible. Our technicians are investigating and we'll have them back up asap, but we have no eta right at present. Please keep an eye on http://blog.secondlife.com for updates.
probeer in te loggen in een andere simquote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef lizzyames het volgende:
pfff nou zeg, kan niet meer inloggenzal ook wel met die onbereikbare regio's te maken hebben. gets....
maar ach, tis mooi weer!! d'r op uit maar![]()
huhquote:Op zondag 11 maart 2007 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
probeer in te loggen in een andere sim
daar waar home of last location staat op het inlogscherm kun je ook een simnaam intypen
sim die momenteel wel online is:
Isle of Beckoning
copy paste
quote:Over 200 regions are down due to HTTPS requests. We suspect the issue is due to this morning’s US time change affecting some llHTTPRequest() calls and we are currently investigating. We will keep you updated.
Thank you for your patience!
Ja, liever niet he. Ik wil eventueel wel via telefoon iets doen (heb nog wat over in mijn belbundel) maar eigenlijk is dat enorrrrrum tegen mijn principesquote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef Incolumis het volgende:
makkelijkst is om gewoon geld van je bankrekening over te maken. dan heb je genoeg geld om wat te doen, kleren halen, skin enzo
Kan ik ergens ramen gaan lappen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef lizzyames het volgende:
Ah joh, het kost je nagenoeg geen drol. Voor 10 euro heb je dik 3100 Lindens (of 3200 weet ik veel) Kun je de wereld mee uitkopen (ik wel tenminste)
Zou zeggen, kijk eens rond in SL en ontloop typetjes zoals Carrey![]()
Je wilt gewoon in je ster geneukt wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:11 schreef Qunix het volgende:
Waar is amsterdam? Ik wil het CS zien.
Nee... Ik zag herhaling jeugdjournaal en dat topic in onz en was wel benieuwd hoe het eruit zag.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt gewoon in je ster geneukt worden
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee... Ik zag herhaling jeugdjournaal en dat topic in onz en was wel benieuwd hoe het eruit zag.
Inmiddels gevonden en tis fukin lelijk.
/delete
Ik ben er een paar keer geweest, en ben toen met een groepje wezen rond hoppen totdat ik in een hot-tub belande.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef Edap het volgende:
Eerder op de avond...
[afbeelding]
...iedereen weg. Ik, helemaal alleen...![]()
Ben ik toch een hangjongerequote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ja maak ik een hangpaal voor je, ben je pleite
quote:Group Notice From: Anastasia Mathilde
Please come celebrate our grand opening of the new Aztec Club, March 12, 2007.
We are holding events in the European timezone and the American timezone.
Please reference the attached invitation for event times.
Please drop invitation to people on your friend's list and hand out to anybody
else you may meet.
Come rock with us.
Ana
Ik weet niet of je per se een uitnodiging nodig hebt om binnen te komen.quote:Group Notice From: Anastasia Mathilde
Come rock out with us at the Aztec Club Opening, today, March 12, 2007.
European event starts at 10:00 a.m. sl time and then the US timezone begins at
7:00 pm sl time.
Hoping to see you there.
Ik ben er pas rond half 11quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Ik ben vanavond gewoon aanwezig, ik ga niet naar NXS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |