Ja, liever niet he. Ik wil eventueel wel via telefoon iets doen (heb nog wat over in mijn belbundel) maar eigenlijk is dat enorrrrrum tegen mijn principesquote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef Incolumis het volgende:
makkelijkst is om gewoon geld van je bankrekening over te maken. dan heb je genoeg geld om wat te doen, kleren halen, skin enzo
Kan ik ergens ramen gaan lappen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef lizzyames het volgende:
Ah joh, het kost je nagenoeg geen drol. Voor 10 euro heb je dik 3100 Lindens (of 3200 weet ik veel) Kun je de wereld mee uitkopen (ik wel tenminste)
Zou zeggen, kijk eens rond in SL en ontloop typetjes zoals Carrey![]()
Je wilt gewoon in je ster geneukt wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:11 schreef Qunix het volgende:
Waar is amsterdam? Ik wil het CS zien.
Nee... Ik zag herhaling jeugdjournaal en dat topic in onz en was wel benieuwd hoe het eruit zag.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt gewoon in je ster geneukt worden
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee... Ik zag herhaling jeugdjournaal en dat topic in onz en was wel benieuwd hoe het eruit zag.
Inmiddels gevonden en tis fukin lelijk.
/delete
Ik ben er een paar keer geweest, en ben toen met een groepje wezen rond hoppen totdat ik in een hot-tub belande.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef Edap het volgende:
Eerder op de avond...
[afbeelding]
...iedereen weg. Ik, helemaal alleen...![]()
Ben ik toch een hangjongerequote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ja maak ik een hangpaal voor je, ben je pleite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |