Jaja, en dan weer slijmen...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja, en dan weer slijmen...![]()
Ik ben persoonlijk niet op mijn 'pik' getrapt, ik neem het op voor mijn seksegenote
Hee, was die zo makkelijk? Is inderdaad geld aan een boedel onttrekken waarvan je weet dat die binnenkort op de fles gaat. Heb pas zo'n geval aan de hand gehad, curator was niet blij.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Mark_V het volgende:
je geld snaaien voor je beurt bij een failliet bedrijf
Naja,quote:Op maandag 5 maart 2007 23:07 schreef Mark_V het volgende:
Ik slijm niet, ik ben recht door zee
Vrouwen.....
[s] je kan beter kippen houden [s] ze zijn er om van de houden
@ de melkboer, ondernemingsrecht enzo (boek 3??)
quote:
Dat zijn onderdelen van het strafrecht. Onrechtmatige daden zijn onderdeel van het privaatrecht. Het gaat om 3 algemene zaken WANNEER iets jou aan te rekenen is. Dus redenen om aan te geven: "ja, die meneer/mevrouw is een aso"quote:Op maandag 5 maart 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Misdrijf.
Vergrijp.
Hmmm... numero drie![]()
De daad an sich, de wil om schade te berokkenen en de reden?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat zijn onderdelen van het strafrecht. Onrechtmatige daden zijn onderdeel van het privaatrecht. Het gaat om 3 algemene zaken WANNEER iets jou aan te rekenen is. Dus redenen om aan te geven: "ja, die meneer/mevrouw is een aso"
Pffff, volgens mij mag jij helemaal niet meedoen als rechtenstudentquote:Op maandag 5 maart 2007 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
Inbreuk op een recht
Strijd met wettelijke plicht
Strijd met verkeersopvattingen
6:162 BW
Dan mag je mij wel eens vertellen wat een "geborneerde pseudo-journalist" isquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Met mijn nieuwe vriend"Infaam en abject".
Dus de daad an sich, de wil om schade te berokkenen en waarom toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Pffff, volgens mij mag jij helemaal niet meedoen als rechtenstudent. Maar het is wel goed. Even voor de rest wat voorbeeldjes:
1. in iemand zijn auto rijden (je maakt inbreuk op zijn eigendomsrecht)
2. die auto neerzetten op het gras (je mag daar niet staan)
3. die auto zo neerzetten dat de brandweer niet bij een huis kan komen dat in de fik staat (je mag daar nornaal wel staan, maar je bent gewoon een aso omdat je moedwillig de zaak loopt te stangen)
ScottTracy +1
Je hebt mijn vierkantegatenboorvraag gemistquote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je handelt in strijd met de goede zeden ook toch?
Arrogante nepreporter.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef Mark_V het volgende:
Dan mag je mij wel eens vertellen wat een "geborneerde pseudo-journalist" is
Mafiasletje![]()
Dat is niet helemaal duidelijk van mij sorry. ook als je met een andere auto op het gras gaat staan is het een onrechtmatige daad. het zijn gewoon 3 vormen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus de daad an sich, de wil om schade te berokkenen en waarom toch?![]()
Ah, okay, niet in 1 keer maar afzonderlijk.....quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal duidelijk van mij sorry. ook als je met een andere auto op het gras gaat staan is het een onrechtmatige daad. het zijn gewoon 3 vormen.
dus zowel in iemand anders auto rijden, als EEN auto op het gras zetten, als EEN auto in de weg zetten voor de brandweer zijn onrechtmatige daden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |