quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een vierkante gaten boor?
Long emfyseem?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef Mark_V het volgende:
Welke dodelijke ziekte is onlosmakelijk met asbest verbonden?
Voor de gemiddelde AKQ-er zou hij wel moeilijk geweest zijn denk ik jojo, maar ja, tis me vak enzo....
Die wist ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is een iso electrisch punt?
psst, Mark, sta er nu 2* in
Melkboer had het goed, te laat.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:54 schreef Mark_V het volgende:
ZO! FF wat warme chocolademelk gemaakt van cacao+melk+suiker
asbestose is niet goed, dit is wel een asbestgerelateerde ziekte, maar niet zo dodelijk
longemfyseem is ook niet goed
longkanker zit in de richting, het is inderdaad een kankersoort maar het heeft een aparte naam.
Upd: en de melkboer heeft het goed
Hey een medebedrijfskundigequote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef De_Melkboer het volgende:
Dank je Mark
Ik heb vroeger nog pakkingen verkocht, maar dan wel zonder asbest, dus dan moet je weten waar je het over hebt. Vraagje volgt
Opgezocht, het lijkt er wel op, een beetje klok klepel verhaal:quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het heldere moment was niet helder genoeg![]()
Naja voor een meisje kom je nog een heel end in de richtingquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Opgezocht, het lijkt er wel op, een beetje klok klepel verhaal:
![]()
Hee Mark, was een HTS, de vroegere textielschool in Enschedequote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hey een medebedrijfskundige![]()
Waar heb je gestudeerd?
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Mark_V het volgende:
Naja voor een meisje kom je nog een heel end in de richting![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja voor een meisje kom je nog een heel end in de richting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |