Welke debiel wil dat nu nog ?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? Snap goed dat ze nu eerst kijken waar Jaap naar toe trekt, alvorens nieuwe erin te gooien
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mijquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zo geil als boter. Eigenlijk niet zo verwonderlijk, ik zou tegen het plafond stuiteren na zoveel sexloze dagen. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar helaas is Nena weg.
damesquote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Okay, zijn we er uit. Nemen een tussenweg.
Knappe leuke volwassen vent van eind 30 of zo.
Eentje die duidelijk boven Huub en Brian staat (geestelijk dan).
En waar alle vrouwen in de kooi keihard voor vallen!!
Dat Brian helemaal gek wordt dat alle vrouwen alleen nog maar naar die man kijken...
Lijkt me geweldig! Komt ie helemaal nooit meer klaar!! haha!
als ze maar geen strepen achterlaatquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Die sloerie glibbert bijna van het aanrecht af.......................... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Huub heeft dat tot nu toe vrij soepeltjes opgelost hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mij![]()
gebakken banaan is lekker hoor...al eens gegeten?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gebakken banaan met zout en peper en soyasaus![]()
![]()
![]()
Ik denk sowieso dat ik het niet kan voor de cameraquote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft dat tot nu toe vrij soepeltjes opgelost hoor![]()
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar zo'n man mis ik echt in de kooi. Zo eentje waar je graag naar kijkt. Weet zeker dat half nederland (=alle vrouwen) zouden kijken naar het programma als er echt een leuke vent in zat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
JAAAA! Die mis ik ook!
en een leuke griet MET koppie koppie die in meer dingen intresse heeft dan in haar nagels en extensions. één die Huub erin wil houden! Voor donderdag graag! ( haha, woensdagavond komt ze binnenwandelen. Met stemmingsrecht en nog 1 imuum stem voor iemand naar haar keuze. Dan kiest ze brian en gaat Natasia eruit!
Droomscenario![]()
![]()
Ja vaak zat, bij de Surinaamse Toko hier op de hoek......maar dan zoet met deeglaagje en poedersuiker, niet met peper en zout.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Sense het volgende:
[..]
gebakken banaan is lekker hoor...al eens gegeten?![]()
Nou ja zeg!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.
Last met presteren onder druk??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk sowieso dat ik het niet kan voor de camera![]()
Thanxquote:
Ook een beetje BI? Of bedoel je Nena voor Natasia?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zo geil als boter. Eigenlijk niet zo verwonderlijk, ik zou tegen het plafond stuiteren na zoveel sexloze dagen. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar helaas is Nena weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |