Dat is toch de hele gedachte achter verzekeren? De verzekeraar moet natuurlijk ook iets verdienen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef Corelli het volgende:
ik zou het niet doen. Waarom? Omdat statistiek vertelt dat het in je nadeel is.
Als ik nou die Silver Service neem. Ben ik dan ook verzekerd tegen waterschade?quote:Silver Service (3,75 per maand voor toestellen tot 675,- & 4,75 per maand voor toestellen tot 1.350,-)
Wereldwijde dekking in geval van: beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.
Gold Service (6,00 per maand voor toestellen tot 675,- & 7,00 per maand voor toestellen tot 1.350,-)
Idem als Silver Service, alsmede: diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit de auto); verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging.
Platinum Service (6,95 per maand voor toestellen tot 675,- & 7,95 per maand voor toestellen tot 1.350,-)
Idem als Gold Service, alsmede: diefstal uit de auto voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is; verlengde garantiedekking; kosten van het eventueel heraansluiting op het netwerk na een gedekte gebeurtenis; dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max. 3.500,-; een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland.
aflopend wil zeggen dat de verzekering een looptijd van 3 jaar heeft en niet automatisch verlengd wordt...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik wil mijn telefoon verzekeren bij actua verzekeren. Alleen er staat het volgende:
Maximale Duur: 36 maanden (aflopend)
Betekent dat dat ik hem op kan zeggen wanneer ik wil?
Okquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:45 schreef kevin33 het volgende:
Harmony en Actua zijn 2 compleet verschillende bedrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |