Vind ik best. Je hebt een PMquote:Op maandag 5 maart 2007 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Gorefest-The Ultimate Collection 2-False/Erase
Sepultura-Chaos A.D.
The Cranberries-Bury The Hatchet
15 euro incl?
Akkoord. Je hebt mailquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:21 schreef MisterTata het volgende:
Mits in goede staat:
Blof-Naakt Onder De Hemel/Helder/Boven/Watermakers 4CD
10 incl. geboden.
mail: mister_tata apenstaart hotmail punt com
Jij ook, geld overgemaaktquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:32 schreef MisterTata het volgende:
Blof in goede staat ontvangen, hartelijk dank![]()
Nope die staat er niet op.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef Pantheon het volgende:
Is "Piece By Piece" toevallig met de akoestische versie van "Lucy in the Sky with Diamonds"?
Uiteraard. Je hebt een PMquote:Op maandag 12 maart 2007 08:26 schreef Devrim_ het volgende:
Dido-Life For Rent
Alles in goede staat?
Zo ja.dan neem ik die cd
Da's primaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef gathering_storm het volgende:
Ik wil die CD van Tiamat wel van je hebben
Prima, e-mail me maar op jsnjijders apestaartje groupwise.nuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef tomatoman het volgende:
Genesis ¤ 7,50 incl. geboden
Je hebt mailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Prima, e-mail me maar op jsnjijders apestaartje groupwise.nu
Genesis cd's in goede staat ontvangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Genesis CDs zijn verzonden. Tevens ochtendkickje.
Dat spijt me om te horen. Normaal heb ik ook andere bubbeltjesenveloppen en gaat er eigenlijk nooit iets mis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zijn alsnog binnengevallen, bedankt. Tip voor de volgende keer: wc papier in het doosje, op deze manier gaat het doosje kapot. (2 van de 4 doosjes gesneuveld..)
De cd's zijn nog in prima staat en heb zelf nog doosjes genoeg liggen hier dus niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat spijt me om te horen. Normaal heb ik ook andere bubbeltjesenveloppen en gaat er eigenlijk nooit iets mis.
Excuses in ieder geval en veel plezier met de CDs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |