Vind ik best. Je hebt een PMquote:Op maandag 5 maart 2007 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Gorefest-The Ultimate Collection 2-False/Erase
Sepultura-Chaos A.D.
The Cranberries-Bury The Hatchet
15 euro incl?
Akkoord. Je hebt mailquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:21 schreef MisterTata het volgende:
Mits in goede staat:
Blof-Naakt Onder De Hemel/Helder/Boven/Watermakers 4CD
10 incl. geboden.
mail: mister_tata apenstaart hotmail punt com
Jij ook, geld overgemaaktquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:32 schreef MisterTata het volgende:
Blof in goede staat ontvangen, hartelijk dank![]()
Nope die staat er niet op.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef Pantheon het volgende:
Is "Piece By Piece" toevallig met de akoestische versie van "Lucy in the Sky with Diamonds"?
Uiteraard. Je hebt een PMquote:Op maandag 12 maart 2007 08:26 schreef Devrim_ het volgende:
Dido-Life For Rent
Alles in goede staat?
Zo ja.dan neem ik die cd
Da's primaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef gathering_storm het volgende:
Ik wil die CD van Tiamat wel van je hebben
Prima, e-mail me maar op jsnjijders apestaartje groupwise.nuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef tomatoman het volgende:
Genesis ¤ 7,50 incl. geboden
Je hebt mailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Prima, e-mail me maar op jsnjijders apestaartje groupwise.nu
Genesis cd's in goede staat ontvangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Genesis CDs zijn verzonden. Tevens ochtendkickje.
Dat spijt me om te horen. Normaal heb ik ook andere bubbeltjesenveloppen en gaat er eigenlijk nooit iets mis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zijn alsnog binnengevallen, bedankt. Tip voor de volgende keer: wc papier in het doosje, op deze manier gaat het doosje kapot. (2 van de 4 doosjes gesneuveld..)
De cd's zijn nog in prima staat en heb zelf nog doosjes genoeg liggen hier dus niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat spijt me om te horen. Normaal heb ik ook andere bubbeltjesenveloppen en gaat er eigenlijk nooit iets mis.
Excuses in ieder geval en veel plezier met de CDs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |