Dat is waar, nu wel fijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
Een goede eigenschap heeft snollie.
Ze luistert nooit goed en schreeuwt meteen.
komt nu goed van pas.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Als ik Brian straks, na DGK, ergens tegenkom, dan trap ik hem toch zo ongelooflijk hard in z'n toch al niet functionerende ballen!
Hij wil haar afzeiken, heeft hij beneden tegen Natasia gezegd. Die rade hem nog aan om te wachten tot na donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Loverboy wil neuken, dus ff een goed gesprek met Snollie.
Ze hebben nog een minuutje dus dat zal wel lukkenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft tijd nodig om zijn verhaaltje te verzinnen.
Nu is hij weer aan het omdraaien
zo weer seksen![]()
Hij gaat het goed maken. hij heeft haar nodig. voor donderdag en voor zijn kleine pikkiequote:Op maandag 5 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij wil haar afzeiken, heeft hij beneden tegen Natasia gezegd. Die rade hem nog aan om te wachten tot na donderdag.
Gewoon iets wat ie oppert......quote:Op maandag 5 maart 2007 18:59 schreef Dogga het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het woord Bewerkstelligd in moet houden? is dit een bestaaand woord of is het verkracht door braindead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |