quote:
Komt door het weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:20 schreef Ienepien het volgende:
Ja ,maar alles bij De Hoven is deprimerend... En een hoog aantal van die scooterdingen zie je daar ook altijd
Jahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:49 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Komt door het weer
Zit je me buurt nou af te kraken![]()
Damn, ze konden zo geniaal zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef Autoreply het volgende:
Ze vallen wat tegen. Ik ga er vanavond ff achteraan, moet de op en de adressen van wat mensen ook nog ff updaten. Niets bijzonders though.
Het was toch droog vanochtendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet meer gebeld he. Naja, nou mag je zelf door de regen fietsen![]()
Okquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er zit een gave van u bij. Plus een paar op m'n conventionele fototoestel. Vanavond dus![]()
moet ik ook zo. Door dit rotweer naar de Hovequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Bleggg ik moet naar buiten boodschappen doen![]()
Idem. Kutvibrations. Nu hard aan het Soggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:48 schreef Ienepien het volgende:
depriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
leuk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11057/46336a5d/index.html
Deze moest ik gewoon even kwijt hier
Ik vind 'm prachtig... Al die kutkoters direct stilquote:
Nou geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind 'm prachtig... Al die kutkoters direct stil![]()
Wil je 'm straks ff opsturen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Owww heb btw dat nrtje van Paul Simon gevonden die vrijdag werd gedraaid....lekker nummertje![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jullie zijn gister ookal uitgeweest![]()
Echt, die grap is onderhad zoooo uitgemolkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef decynischebever het volgende:
Een kennis van mij studeert Delft, schitterende stad natuurlijk.
Je begint m'n goede gewoontes al aardig over te nemen. Ontopic, nee, studie enzo. What about zondag? Da's meestal wel de meest geniale dag daarzoquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je begint m'n goede gewoontes al aardig over te nemen. Ontopic, nee, studie enzo. What about zondag? Da's meestal wel de meest geniale dag daarzo![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef decynischebever het volgende:
Dit was geen grap, maar gewoon een type fout
Teveel koffie ---> flippen ---> over woorden heen typen ---> jwt
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef decynischebever het volgende:
Dit was geen grap, maar gewoon een typ fout
Teveel koffie ---> flippen ---> over woorden heen typen ---> jwt
Aanbod ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
@ BB, het aanbod staat. Ik zit de rest van de week iedere avond redelijk volgepland vrees ik![]()
Darten I presume? Winnen ze ook nog 's een keerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ga morgen maar naar de kroeg....mijn mannen aanmoedigen![]()
Yepzzz en ze winnen meestal, staan in de top van de eredivisiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Darten I presume? Winnen ze ook nog 's een keer![]()
Je saisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzzz en ze winnen meestal, staan in de top van de eredivisie![]()
Ja, niet dusquote:
Vrijdag heb ik miss ook wel tijd. Kom dan verrekte laat terug uit Zeeland, maar ik ben dan wel toe aan een biertje gok ik zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, niet dus
Naja kroeg is ok, maar niet meer dan dat
Ik heb training tot een uur of 1 à 2 's nachts, dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik miss ook wel tijd. Kom dan teringlaat terug uit Zeeland, maar ik ben dan wel toe aan een biertje gok ik zo![]()
Sounds good. Miss bel ik je morgen ook nog welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb training tot een uur of 1 à 2 's nachts, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |