Dat was idd wel tof jah. A_A is zwaar okquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk ut....alhoewel hij in januari een keer mee is geweest met AR, D_D en mij
zie alleen een kruisje Arquote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
AR's kookkunsten, iedereen wordt er geil van![]()
Geef maar toe, je voelt je buitengesloten...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
www.wie-schopt-die-eigendunk-er-eens-uit.nl
Wheheheheequote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
Wist je nou niks originelers te bedenkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef SNArky het volgende:
TVP
www.eensch.nlquote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
Scherpquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef mcDavid het volgende:
Oh, er zit ook nog een plaatje bij.
Ik wil ooooooook bier:(quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Autoreply het volgende:
Gaan we nog een biertje pakken in de stad?
Mocht seekfaM ouder-technisch wat moeilijk liggen, je kan blijven tukken als je wilt hoor.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Autoreply het volgende:
Mocht seekfaM ouder-technisch wat moeilijk liggen, je kan blijven tukken als je wilt durft hoor.
Wanneerquote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Autoreply het volgende:
Mocht seekfaM ouder-technisch wat moeilijk liggen, je kan blijven tukken als je wilt hoor.
Hmmm ARquote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Autoreply het volgende:
Ik niet. Delft is best, maar R'dam ff nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vanavond?
Ik zie R'dam ook wel zitten.
Ach, tis een kwartiertje met de trein. Sterker nog, ik ben denk ik eerder in een Rotterdamse als in een Delftste kroeg.quote:
Dan drinken we toch wat te D. Lijkt me tofquote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet. Delft is best, maar R'dam ff niet![]()
Prima.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dan drinken we toch wat te D. Lijkt me tof![]()
Daar was ik vanmiddag dus nogquote:
we kunnen ook naar de KB, ps is DD achter de PCquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag dus nog
Maar de bankjes zaten niet lekker, de muziek was suf, de glazen waren stoffig, en de bediening was traag. Dus toen zijn we maar ergens anders heen gegaan!
Leuke baan. Ruilen?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Ienepien het volgende:
ow daar had ik na werk heen kunnen gaan. Maar woensdag moet ik ook al....![]()
Hij stonk drie weken later nog...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Graag
er zit een eend inmijn bier....
Ow heerlijk eindelijk werk met uitdaging en ik kan mjin eigen tijden bepalen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij stonk drie weken later nog...
Maarre, qua ruilen, dan kom ik morgen m'n boeken ff brengen, ok? Ik heb april tentamens, dus je hebt nog een maandje om je voor te bereiden. Alleen Vibrations en Aero-C, dus dat moet best lukken. Hoe laat zou jij morgenochtend moeten beginnen?
Wat is precies de inhoud van je werk?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow heerlijk eindelijk werk met uitdaging en ik kan mjin eigen tijden bepalen.
Je moet om 9 uur beginnen, maar 9.15 is ook goed en een kater is geoorloofd![]()
Priveleven doe ik nietquote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is precies de inhoud van je werk?
Ik heb nog wel een paar assignments liggen en college's volgen is ook aan te bevelen, maar verder weinig verplichtingen. Plannen om m'n sociale leven ook over te nemen?
Dat wil zeggen, inclusief de verantwoording voor onze vloot, de huidige rellen in het bestuur oplossen en m'n definitieve instructie-papiertje ff binnenhalen. En owja, binnenkort een medical![]()
Zometeenquote:
Dat had ik totaal niet achter je gezochtquote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Priveleven doe ik nietAnders mis ik mijn wintersport
ik moet academische boeken zien te marketen. Oftewel: er zit ergens een stoffige nerd op een kamertje een onderzoek te doen naar de diepere bedoelingen achter een woordje in een gedicht van Nijhoff. Helaas gaat hij daarna een dissertatie schrijven en, erger nog, uitgeven met het idee dat iemand het wil lezen. En dan moet ik dus zorgen dat minimaal vijf mensen dat boek willen kopen, anders word ie depressief![]()
Wat voor soort boeken? Nou dit bijvoorbeeld
Geen idee.. ik ben ook op zoek naar een andere baan. Wat had je dan van mij gedachtquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet achter je gezocht![]()
Maar wat is het leuke eraan? De uitdaging? Iemand anders hersenkronkels proberen te begrijpen?
Deze en deze is de stof waar ik me nu mee bezighoudt. Misschien iets minder abstract, maar het blijft pittige stuff.
Ik begin al te twijfelen of we moeten ruilen, ik ben iets te direct voor marketing vrees ik. Alhoewel, enthousiasme helpt natuurlijk wel![]()
Goed genoeg? Ik snap ook wel hoe een vleugel werkt, maar het uitrekenen kost iets meer moeite:quote:Op maandag 5 maart 2007 21:57 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ben ook op zoek naar een andere baan. Wat had je dan van mij gedacht![]()
He maar dat engineren dat kan ik wel hoor, mijn papa zit ook in de werktuigbouw (HHS)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |