Goede en unieke contentquote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef PiRANiA het volgende:
hoe genereren jullie traffic?
Hints:quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef PiRANiA het volgende:
hoe genereren jullie traffic?
jammer he, dat je niet gewoon een tientje uit kan geven en dan op nummer 1 van alle zoekmachines kan staan?quote:
bron?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef Flaccid het volgende:
Hoe vaak is pip al gevraagd?
Yahoo komt nu met panama! Dat is zegmaar adsense van yahoo in europa.
ik heb google adwords, helpt al een eindquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
jammer he, dat je niet gewoon een tientje uit kan geven en dan op nummer 1 van alle zoekmachines kan staan?
Als je hoger in Google komt heb je meer traffic, dus door goede SEO genereer je ook meer traffic. De paradox van goede content icm Adsense is dat je weliswaar een meer traffic krijgt maar dat je CTR er ook door omlaag gaat en dus je CPM.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef M3CABRIO het volgende:
Traffic genereer je alleen door goede content te bieden.
Door SEO goed toe te passen kom je hoger in Google.
Goede content heeft (op zich) niets te maken met CTR, tenminste niet wat ik (en velen met mij) onder goede content versta. Als het over SEO gaat wil goede content (oa) zeggen dat je veel backlinks krijgt, en unieke content hebt. Aan deze twee factoren wordt veel waarde gehecht door search engines.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee, als je veel goede content hebt wordt je CTR lager. Je moet het zo zien: als je goede content hebt biedt je datgene waar je bezoeker naar op zoek was en heeft die geen reden meer om weg te klikken. Als je weinig goede content hebt maar wel relevante advertenties krijg je minder traffic maar klikt een groter deel van je bezoek door waardoor je CTR omhoog gaat.
Adwords staat daar los van.
Nou nee helaas niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef athlonkmf het volgende:
haalt iedereen hier ook recordbedragen? komt waarschijnlijk door de dollarval... maar toch wel leuk om mooie cijfers te zien (50-100% extra)
welk programma is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef compier het volgende:payperpost is cool!
gister mijn eerste post approved gekregen$9,50 erbij
je moet een "sponsor post" maken, en daar krijg je een bedrag voor, je kan zelf kiezen welke je neemt.quote:
en DAAR kijken ze dus niet naar, ik heb tussen de 20 en 50 unique bezoekers per dag...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het lijkt me dat ze voor $9,50 een koopje hebben als je pageviews in orde zijn.
Nee dat bedoel ik met fluttraffic, goede traffic zijn bezoekers die klikken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef Ame_thyst het volgende:
500 view per dag vind ik niet echt flut. Er klikt gewoon niemand op de ads...
okey, dus met views alleen verdien je dus niets?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:53 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik met fluttraffic, goede traffic zijn bezoekers die klikken.
Nee dan zou je mensen via blindlinks naar je site kunnen leiden. Mensen moeten echt bewust op je site komen of per ongeluk, maar dan moet de site interessant genoeg zijn om te bestuderen en hun oog te laten vallen op een interessante advertentie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
okey, dus met views alleen verdien je dus niets?
Bron: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=18196&ctx=nl:search&query=cpm&topic=&type=fquote:Voor u als uitgever betekent dit dat er opbrengsten worden bijgeschreven als er een CPM-advertentie is vertoond op uw pagina. CPM-advertenties concurreren met CPC-advertenties (Cost Per Click, kosten per klik) in de advertentieveiling, zodat altijd de best presterende advertenties op uw pagina's worden weergegeven. Adverteerders moeten een hogere CPM bieden dan die van de bestaande CPC-advertenties om te zorgen dat hun advertenties worden weergegeven.
CPM-advertenties kunnen zowel tekst- als beeldadvertenties zijn, maar zijn altijd sitegericht. CPM-tekstadvertenties worden vergroot zodat ze een volledig advertentieblok beslaan. Voorbeelden van deze vergrote tekstadvertenties vindt u op de pagina met advertentieformaten.
Het antwoord op je vraag is dus 'ja, dat kan', maar je zal er weinig tot niets mee verdienenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef Ame_thyst het volgende:
okey, dus met views alleen verdien je dus niets?
okey bedankt voor de replies, heb mijn link ads verplaatst en staan nu iets onder de header, valt daar beter op dan onderaan de pagina. Ik verwacht niet veel te verdienen, is ook niet mijn bedoeling maar de host kosten terugverdienen zou niet gek zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Dlocks het volgende:
Ook met Adsense kun je met alleen views geld verdienen. Adverteerders kunnen bij Google kiezen tussen ppc of cpm advertenties. Er zijn alleen weinig adverteerders die dit toen en als die terecht komen op jouw site dan zijn de inkomsten op cpm advertenties ook nog eens heel laag.
[..]
Bron: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=18196&ctx=nl:search&query=cpm&topic=&type=f
[..]
Het antwoord op je vraag is dus 'ja, dat kan', maar je zal er weinig tot niets mee verdienen
Vaag want ze lopen wel te mekkeren dat ik moet migratenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef Duiker_21 het volgende:
als je overal hetzelfde mailadres en ww gebruikt maakt het niet uit. Ikzelf gebruik zowel mijn Gmail als hotmail adres om in te loggen op de diverse google diensten. Dit omdat je voorheen geen @gmail account mocht gebruiken (mag nu nog steeds niet op Analytics).
Niet echt een slimme zet van Google want zo kan je nooit helemaal overstappen op gmail. Vanaf nu gaan ze daar kennelijk verandering in brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |