Wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand als je eigenlijk nog niet bent toegestaan op google adsense, maar dan wel doet en gekicked wordt, of je er dan op een een of andere manier er op kan?
Eenmaal gebanned kom je er zonder (hele) goede redenen er niet meer in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:24 schreef Flaccid het volgende:
Dat laatste hopelijk niet, maar kan best zo zijn. Was aan het kloten met proxies
Adengagequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef Flaccid het volgende:
Zijn er andere manieren om banners op je site te krijgen? Iets behalve google?
om zegmaar gewoon geld te verdienen met je website
das nieuw voor mij lolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef AstroNova het volgende:
[afbeelding]
Ziet er al wat netter uit door google
Moet je zeker 18 voor zijn? Betaald het gegarandeerd of moet je eerst iemand zoeken die wil adverteren?quote:
Betaald gegarandeerd. Je moet wel een paypal acounthebben. Tenminste, ik laat alles per maand storten op paypalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Moet je zeker 18 voor zijn? Betaald het gegarandeerd of moet je eerst iemand zoeken die wil adverteren?
Je mag wel adverteren op mijn sitesquote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef Ewaldus het volgende:
zijn hier ook mensen die adverteren met adwords? snap er geen neet van en ben nog op zoek naar goede boeken/sites.
alle info die je nodig hehtquote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef Ewaldus het volgende:
zijn hier ook mensen die adverteren met adwords? snap er geen neet van en ben nog op zoek naar goede boeken/sites.
bedanktquote:Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
alle info die je nodig heht
http://www.google.com/adwords/learningcenter/
Hier een paar tipe en trucs
http://www.redflymarketin(...)e-a-mini-case-study/
That's not really newquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef jp84 het volgende:
toch niet adverteren met adwords voor een site voor adsense ads en zo hopen dat je meer winst maakt dan kosten:p
MFA!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef jp84 het volgende:
toch niet adverteren met adwords voor een site voor adsense ads en zo hopen dat je meer winst maakt dan kosten:p
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef Ewaldus het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef Ewaldus het volgende:
bedanktmn nieuwe project wordt geniaal.. als het loopt post ik het hier wel.
Wald ik kan niet wachten, ben benieuwd wat je ervan baktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:48 schreef Ewaldus het volgende:
neeee, het is wel echt een dienst die ik aan zal bieden. Ben niet de eerste maar de gebruiker krijgt veeel keus uit opties e.d. En ik denk dat ik het best kan promoten met adwords...
spannnund!
Ik heb laatst 1 mailtje gestuurd naar een bedrijf met 10 regels om hoger te komen in Google, kostte hun 250 euroquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik heb het boek "scoren met google" net gelezen ( wel ziek zeg, 40 euro voor zo'n boek )
Je krijgt nu meer dan een euro per click, en ruim 10 euro per 1000 views, dat is erg netjes. Het hangs ook af van het product uiteraard, als het om speedboten of tandestoker maakt nogal een verschil. Maar je mag absoluut niet klagen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik krijg jaarlijks 4500 euro voor een banner op een site die nr.1 staat in Google en 420.000 bezoekers/jaar heeft, volgens een accountant die laatst alles nakeek valt er meer uit te halen.
Zou je denken?
Ps. het zijn allemaal gerichte bezoekers, dus ze zoeken ook allemaal datgene wat het bedrijf die mij betaald verkoopt! Dus stel 420.000 bezoekers, 1 op 100 klikt op banner = 4.200 kliks, waarvan misschien 1 op 10 weer wat besteld, zijn 420 klanten/jaar.
https://www.google.com/adsense/support/bin/search.py?query=kanalen&sourceid=aso&subid=ww-ww-et-search_box&medium=link&ctx=nl%3Afrontendquote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef PiRANiA het volgende:
wat zijn kanalen eigenlijk? wat heb jke er aan?
Op de adsense blog van Google staat dat Adsense publishers (wij dus) binnenkort kunnen gaan profiteren van deze aankoop. Erg mooi, want DoubleClick heeft veel contacten met grote, goed betalende, adverteerders.quote:Op zondag 15 april 2007 12:56 schreef JortK het volgende:
In het kader van:
http://tweakers.net/nieuw(...)-miljard-dollar.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |