sancties op basis van vooroordelen, goedzo !!!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In dat geval is het geen kan niet meer, maar wil niet. Is dat ook weer duidelijk. Kunnen we sancties gaan opleggen.
Volgens mij een of andere volkskrant-columniste. IIRC.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Wie is bernadette? Het is in ieder geval geen juriste, dat zegt ze zelf.
Volgens mij een vriendinnetje van wijlen TvG.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Wie is bernadette? Het is in ieder geval geen juriste, dat zegt ze zelf.
quote:Eminent scheurmaakster was Bernadette de Wit, zich noemende 'feministe buiten dienst'.
Nee.quote:
Dan is er helemaal geen probleem en zat Wilders dus te huilen om niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Monolith het volgende:
Volgens het artikel is Aboutaleb formeel dus al geen Marokkaan meer blijkbaar?
Moeilijk te zeggen. Formeel voor de Nederlandse wet is hij Nederlander, wat hij formeel volgens de Marokkaanse wet is doet voor de Nederlandse wet niet ter zake, en is door de Nederlandse rechter (oid) niet te bepalen en niet echt met zekerheid vast te stellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Monolith het volgende:
Volgens het artikel is Aboutaleb formeel dus al geen Marokkaan meer blijkbaar?
Je snapt volgens mij niet helemaal hoe het werkt. Mevrouw zet in het stuk in de OP een bepaalde redenatie op poten. Dan is het dus de bedoeling dat, als je het er niet mee eens bent, dat je aangeeft waar de redenatie spaak loopt. En dus niet dat je de auteur zelf zwart maakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:44 schreef calvobbes het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=251
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119&AuthorID=4
Niet echt een onbevooroordeeld persoon denk ik.
Art. 19. - Cas de perte. - Perd la nationalité marocaine:quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Op naar de bron. http://www.mincom.gov.ma/french/generalites/orga_eta/statut.html
Helaas is mijn Frans erg beroerd, dus veel succes ermee.
m.a.w. Calvobbes en die anderen linksen lopen weer zoals gewoonlijk te huilenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Art. 19. - Cas de perte. - Perd la nationalité marocaine:
1°-le Marocain majeur qui a acquis volontairement à l'étranger une nationalité étrangère et est autorisé par décret à renoncer à la nationalité marocaine;
2°- le Marocain, même mineur, qui, ayant une nationalité étrangère d'origine, est autorisé par décret à renoncer à la nationalité marocaine ;
3°- la femme marocaine qui, épousant un étranger, acquiert, du fait de son mariage, la nationalité du mari et a été autorisée, par décret préalablement à la célébration de cette union, à renoncer à la Nationalité marocaine ;
4°-le Marocain qui déclare répudier la nationalité marocaine dans le cas visé à l'article 18 du présent code ;
5°- le Marocain qui, occupant un emploi dans un service public d'un Etat étranger ou dans une aimée étrangère, le conserve six mois après l'injonction qui lui aura été faite par le gouvernement marocain de le résigner.
OMG !!
1 - Volwassen Mocro, die vrijwillig een andere nationaliteit aanneemt mag gewoon zijn mocro nationaliteit opzeggen.
2 - Minderjarige in buitenland geboren mag hetzelfde.
3- vrouw getrouwd met buitenlander hetzelfde
4- Een mocro die verstoten is mag zn nationaliteit etc
OMG !!!
Zoiets....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef M42 het volgende:
[..]
m.a.w. Calvobbes en die anderen linksen lopen weer zoals gewoonlijk te huilen![]()
HAHAHAHAH nee ze zetten em voor de lol online, komop zeg trek je kop uit et zand.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:39 schreef Monidique het volgende:
Code de la Nationalité Marocaine. Daar staat het in. Is dat ding nog geldig? Hoe geldig? Gebruikt men 'm nog? Zijn er misschien nieuwere wetten?
Volgens welke regels moet ik perse aangeven waarom het bij haar redenatie spaak loopt?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je snapt volgens mij niet helemaal hoe het werkt. Mevrouw zet in het stuk in de OP een bepaalde redenatie op poten. Dan is het dus de bedoeling dat, als je het er niet mee eens bent, dat je aangeeft waar de redenatie spaak loopt. En dus niet dat je de auteur zelf zwart maakt.
Dat hoort een beetje bij deze hele discussie natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef Ericr het volgende:
Weer zo'n verzuurd wijf dat niks beters te doen heeft.
Want dat is een feit nu dit opiniestuk dat zo meld?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef Gia het volgende:
Maar goed, niemand hoeft meer te zeggen dat hij/zij de marokkaanse nationaliteit niet op kan geven.
En de wet, dat iemand zijn eigen nationaliteit op moet geven om de Nederlandse te krijgen, kan gewoon ook gelden voor marokkanen.
Hebben wij Fok!kers dat maar weer mooi ontdekt, geef jezelf even een schouderklopje dat je het hele kabinet te slim af bent.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef Gia het volgende:
Maar goed, niemand hoeft meer te zeggen dat hij/zij de marokkaanse nationaliteit niet op kan geven.
En de wet, dat iemand zijn eigen nationaliteit op moet geven om de Nederlandse te krijgen, kan gewoon ook gelden voor marokkanen.
Tuurlijk, dan kunnen ze ineens geen dubbel moraal meer hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef Posdnous het volgende:
Dat zal me even veel schelen zeg, als ze hun nationaliteit mogen opgeven..
Dat is wat ik mij gewoon afvraag. Het blijkt zo makkelijk als je dit leest, maar toch zegt vrijwel iedereen dat het niet kan. Dan word ik sceptisch. Heeft iedereen ongelijk? Dat kan, of zit er een addertje onder het gras?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef salutem het volgende:
[..]
HAHAHAHAH nee ze zetten em voor de lol online, komop zeg trek je kop uit et zand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |