Steekbal +1quote:Op maandag 5 maart 2007 15:11 schreef steekbal het volgende:
Caravan of Love
Die stond reeds in de vraagquote:Op maandag 5 maart 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Maar nu de band nog, toch?
Hoezo, wat is er mis mee? Ik weet niet hoe ik die plaatjes er anders op krijg. Als dat is wat je bedoeltquote:Op maandag 5 maart 2007 15:14 schreef Mark_V het volgende:
dat is isley-jasper-isley dus gewoon al gezegd
de OP ziet er nog wat ziekjes uit trouwens![]()
Eerst alle crap weghalen totdat je alleen de link overhoudt, dan moet je voor de link [img] zetten en erna [/img]quote:Op maandag 5 maart 2007 15:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis mee? Ik weet niet hoe ik die plaatjes er anders op krijg. Als dat is wat je bedoelt
Krijg het niet voor elkaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Eerst alle crap weghalen totdat je alleen de link overhoudt, dan moet je voor de link [[url= zetten en erna ]afbeelding[/url]]
Correcte-OP-ofiel als ik ben![]()
Doe es nie zo galant joh, je hele imago van lompe boer gaat er zo aanquote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[[url= http://members.lycos.nl/fokakq/kennisq-1.jpg ]afbeelding[/url]]
zonder de spaties dus..
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Doe es nie zo galant joh, je hele imago als lompe boer gaat er zo aan
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Doe es nie zo galant joh, je hele imago van lompe boer gaat er zo aan
Ga naar het topic, en kijk naar de url:quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Om de OP helemaal goed te maken, waar vind ik de link van AKQ 635?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |