Ik heb eigenlijk alleen maar witte t-shirts die ergens onderaan gedaan worden. Dat grauwere maakt me dus echt niet uitquote:Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef 777bas777 het volgende:
Doe voor de grap eens witte was bij een shirtje wat flink afgeeft.
Dan is je vraag in 1x overbodig.
Maar afgezien van het afgeven is er nog 1 verschil :
Als je witte spullen bij je bonte was stopt dan wordt het na verloop van een tijdje toch wat grauwer.
In wit waspoeder zit wat bleekmiddel om wit wit te houden.
In kleurwasmiddel zit dat bleekmiddel niet.
Paars bij blauw en rood bij oranje en dan geen geel bij groen?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:56 schreef VoreG het volgende:
Dus het komt er op neer dat je een witte was hebt, donkerblauw/zwart en de overige kleuren?
Ik zit altijd hele moeilijke combinaties te maken, pak er nog net geen kleurenschema bij.
Doe jij de handdoeken, theedoeken en vaatdoeken apart wassen? En dan ook nog eens alles op kleur?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef Sjeen het volgende:
Bruin/groen - Rood/oranje/geel - Blauw/zwart/grijs - Wit/beige - Handdoeken/Theedoeken/vaatdoeken... Hoezo controlfreak op dat gebied
ik begrijp dat dat een categorie isquote:Op maandag 5 maart 2007 15:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Doe jij de handdoeken, theedoeken en vaatdoeken apart wassen? En dan ook nog eens alles op kleur?
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Doe jij de handdoeken, theedoeken en vaatdoeken apart wassen? En dan ook nog eens alles op kleur?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |