abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190868
wat een flauwe kul zeg die DB-kamer, ja je hebt 65 cent te weinig blablabla
nagnagnag!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190869
ach dit is tch het mooiste wat er is, komt de kneuterigehid van nederland eindelijk naar voren
pi_190870
En bovendien: Regels zijn regels!

Daar houden ze toch zo van bij de redactie? Houden ze zich ook zo lekker aan. Dan maar een vies fornuis. Misschien komt de smetvrees van Karin wel naar boven. Lachen man!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190871
Gewoon tragisch.....
Tara weg, er is contact met de buitenwereld, maar VOO houdt zich bezig met....
een schuursponsje.
Die gooi ik volgend weekeinde dan wel over de muur....bij de Xenos heb je er voor een piek wel tien, dus misschien moeten ze bij BB maar ergens anders gaan shoppen....dan maar geen airmiles.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_190872
juist Waarom chips van Albert Heijn of de Edah, als je ze ook van de aldi kunt hebben
pi_190873
Het is toch het TOPPUNT van knulligheid als je MIDDEN IN DE NACHT iemand naar de DBkamer haalt om over een SCHUURSPONSJE te zeiken?

SHIIIIT ik geloof zo langzamerhand dat een huis met negen apen nog leukere televisie oplevert!

Echt waar deze V-actie vind ik te gek voor woorden.

Trouwens gisteravond tijdens het eten werd Tara door BB weggestuurd om haar microfoon 'weer' om te doen. Zou ze misschien daarvoor in de DB kamer haar beslissing medegedeeld hebben? Ik vond ze ook al wat raar doen gisteren tijdens het avondeten (dat was zo rond 18:15).

Weather

zondag 26 september 1999 @ 17:48:00 #32
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190874
Ach, Tara deed altijd raar...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')