Oooohhh dat van de melk wist ik al....quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Hierover:
[..]
Trouwens, waar is jouw fotoboek en usericon?
Neem eens een identiteit aan!
Oh hoeft niet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oooohhh dat van de melk wist ik al......doe ik al zooooo lang....
![]()
kwist niet dat ik verplicht een fotoboek+usericon moest maken....![]()
Koffie is natuurlijk vele malen leuker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh hoeft niet hoorMaar dat is natuurlijk wel zo leuk
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Koffie is natuurlijk vele malen leuker.![]()
![]()
Wat is er dan mee ????quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fotoboek.......want je zei dat koffie veel leuker was...
![]()
Kruidenthee voor een slaapverwekkend effect of gewoon een ouderwets bakkie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef Hijacking het volgende:
weer theee de cappuchino is op![]()
*proost*
jazekers, zo rond half acht in de ochtend (voor mij) is het normaal wat stilletjes op Fok zeg maar.quote:
En hoe gaat dat dan ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:33 schreef dvunz het volgende:
ff lekker pruttelpotje gezet
pure caffine op italian way
Haha Kruidenthee was vandaag uitgebreid in: Kees & Co.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Kruidenthee voor een slaapverwekkend effect of gewoon een ouderwets bakkie?
Heb eigenlijk ook wel zin in een bakkie theeBakje koffie lijkt me toch niet verstandig
![]()
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha Kruidenthee was vandaag uitgebreid in: Kees & Co.
Toevallig gezien?, was wel grappig om te zien.![]()
je hebt ten eerst zo koffiepot nodig(italiaanse dus)quote:
Vers gemalen koffiebonen ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:42 schreef dvunz het volgende:
[..]
je hebt ten eerst zo koffiepot nodig(italiaanse dus)
schroef je onderste gedeelte los en vul je met water
stop je ''zeef''in en vul je met pure koffie
schroef je weer vast
zet gas op en late pruttele
klaar en drinke maar
1 kopje vergelijkbaar met 2 expresso
en heerlijke egte koffie smaak
1: Nee geen herhalingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, niet gezienHerhalingen? Hoe heet die kalmerende kruiden thee ook alweer? Niet sterrenmix geloof ik, begint met val... of vol..
![]()
Ow, zapte erlangs, dacht: Vast weer herhalingenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
1: Nee geen herhalingen.
2: Je bedoeld vast Camille-Thee, toch ?
pure gemalen koffie uit italie(stale blik)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Vers gemalen koffiebonen ?Maar het klinkt iig niet slecht
Zijn zoveel manieren om een lekker bakkie koffie te maken
![]()
Camille thee is ook tegen de stres volgens mij !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Ow, zapte erlangs, dacht: Vast weer herhalingenEn zat trouwens voetbal te kijken
![]()
Hmm ja camille thee is vast ook wel rustgevend, maar dacht dat er nog een andere soort was
ouderwets bakkie de avond is nog jongquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Kruidenthee voor een slaapverwekkend effect of gewoon een ouderwets bakkie?
Heb eigenlijk ook wel zin in een bakkie theeBakje koffie lijkt me toch niet verstandig
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:49 schreef dvunz het volgende:
[..]
pure gemalen koffie uit italie(stale blik)
kun je overal kopen
en is erg verslavend vor egte koffie drinkers
tipquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Echte koffie-drinker right here
Maar wil nog zoveel verschillende smaken proberen, heb het topje van de ijsberg nog maar gehad.
'Camille-thee, om mee te chillen' Hmm klinkt goed![]()
Het idee is opgedaan in Italië, las ik ergensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:59 schreef dvunz het volgende:
??starbucks is tog usa ??
maar daar heb je egt koffie tokos met vele smaken ..heerlijk
Ja ik ga zo ook maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:47 schreef Hijacking het volgende:
komt door de caffeine
maarja ik zit nu aan de sinasappelsap moet straks es gaan slapen
Je lijkt mij wel hehe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:50 schreef Hijacking het volgende:
mwha sochtends is toch nooit wat te beleven
dus ik kom morgen relaxt mn nest uit rond een uurtje of 11 ff naar de kapper en dan heb ik mn verplichtingen voor die dag al gehad
nah, ik leef een paar tijdszones ten oosten van Nederland, dus voor mij kloppen alle tijdent toch al niet. Wel fijn dat er dus mensen zijn die ietswat afwijkende tijden hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef Hijacking het volgende:
Veel mensen snappen het niet dat je om 3 uur je nest in gaat en om 11 uur er een keer uitkruipt maarja fock die hatersss
ja, slaap zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:09 schreef Hijacking het volgende:
ik ga slapen![]()
en morgen word ik pas echt wakker bij de geur...
van een lekker bakkie pleur![]()
![]()
Hop, door het raam naar beneden die dingen en nieuwe aanschaffen!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:03 schreef HPoi het volgende:
Op mijn verdieping (10e) koffieautomaat stuk!![]()
Hop! Naar 11. Koffieautomaat daar OOK stuk!!!![]()
![]()
gewoonte van de koffie...?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:32 schreef Hijacking het volgende:
wat ik niet snap van me zelf he
als ik mij een bakkie thee maak zonder iets er in doe ik er toch altijd een lepeltje in
Telepathiequote:
Puik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaaa...!!!!!...hoe vinden jullie em....
?
Whehe, vrijdag middag en koffie biertijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Telepathie [afbeelding]
Ik begin ook in te dutten
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:41 schreef Hijacking het volgende:
sean paul /
mag ik btw de nieuwe openen straks (A)
JA....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:42 schreef Hijacking het volgende:
laatst een keer thee met honing geprobeert was niet echt lekker
maar jij had me niet eens gewaarschuwdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JA......had je naar mij moeten luisteren he....
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...goh....hoe zou je dat nou weten....?
![]()
wel waar....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar jij had me niet eens gewaarschuwd![]()
sorry waar zat ik met mijn hoofdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel waar....!!!!...heb als reactie gezet dat het niet te zuipen was.....
...
...volgende keer beter lezen he....
?
pfff 28 postsquote:
weleens geprobeerd dan...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Hijacking het volgende:
koffie bonen malen en dan snuiven dat is me een rush
En aan wie heb je dat te danken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaaa...!!!!!...hoe vinden jullie em....
?
Sjonge, ben je net van het roken af krijg je dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
ik word gek, ik word gek, ik word gek.
Ik moet geen koffie meer drinken, want ik moet juist rustig worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben aan allebei verslaafd...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Sjonge, ben je net van het roken af krijg je dit.
Hoeveel drink je zo op een gemiddelde dag?
Bar weinig...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Sjonge, ben je net van het roken af krijg je dit.
Hoeveel drink je zo op een gemiddelde dag?
Pak dan liever een bier of nog een bak koffie tot je weer wat minder gefrustreerd bent!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
En godverdomme wat heb ik trek in een peuk
Ik zou het lieftst een pak zware shag in een A4tje doen en oproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |