Dan breekt de hel wel los trouwens...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:14 schreef Loserkid het volgende:
Hij gaat nu t paard neuken
Ik dacht dat jij nu eindelijk eens geleerd had om voor jezelf te sprekenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer eens verkeerd. Is niet voor het eerst trouwens. Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen. Dat Jaap vrij cool reageerde door nauwelijks te reageren is een ander verhal. Feit blijft dat Huub natuurlijk de aanstichter is van dit alles. Maar laten we hopen dat Huub er uit vliegt donderdag. Dan hebben we allemaal wat meer tijd over voor andere dingen.
Kans dat hij dr een opeet is groter...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:16 schreef Kombucha het volgende:
hij gaat op een paard springen en galopeert straks naarbinnen
Ik zie nu je logo 'tje pas...Het was weer genieten vanmiddag in de Arenaquote:Op maandag 5 maart 2007 03:16 schreef Loserkid het volgende:
Hij loopt nu in die ring, daar hoort al het vee.
Dat komt niet door zijn omvang maar door zijn gedrag.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben de meeste hier een minderwaardigheidscomplex van Lutjesbroek tot Tokyo ofzo omdat ze Jaap niet eens met een redelijk normale bewoording kunnen aanduiden, ik zie alleen mongool en iets in de trant van dikke vanwege zijn brede botten
nou ikkan alleen al op deze pagina geen 1 van die woorden van je vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben de meeste hier een minderwaardigheidscomplex van Lutjesbroek tot Tokyo ofzo omdat ze Jaap niet eens met een redelijk normale bewoording kunnen aanduiden, ik zie alleen mongool en iets in de trant van dikke vanwege zijn brede botten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |