Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is exit donderdag... nu helemaal
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
De lol zal er toch wel afgaan bij de pestkoppen als Jaap over hun bedden gaat plassen en hun kasten helemaal leegtrekt?
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
ha, z'n spullen moeten terug - redactie is weer eens inconsequent
Ja, dat zou een goede zijn voor Jaap. Lekker over het bed van Huub heen plassen! Haha, goeie!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
De lol zal er toch wel afgaan bij de pestkoppen als Jaap over hun bedden gaat plassen en hun kasten helemaal leegtrekt?
Dan gaat het pas echt beginnenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Nicolaas was idd briljant, maar die zocht het dan wel op zijn eigen niveau en gewoon alleen, die had er geen achterban bij nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En Nicolaas dan, die was briljant.![]()
Het maakt me niet uit wie het is of wie beter was, ik geniet van alle miljonairs die elkaar op welke manier dan ook pesten.![]()
Nee, dan begint het pas..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
Ik vind hem op zijn slechtst.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Carlaa het volgende:
Toch is Huub de Hufter zo wel op zijn best..lol
Waarop maak je dat uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is exit donderdag... nu helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |