Ben ik met je eens. dat schelden hoeft van mij ook niet, is nogal plat.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
en toch vind ik die scheldpartijen vanwege zijn gewicht nog steeds stijlloos, en dan niet per se voor Jaap, maar voor iedereen die gewichtsproblemen heeft. Dat is het enige jammere. Maar wat kleine pesterijtjes in dat huis moet gewoon kunnen, hoe infantiel ook
En de kans wordt met de dag groter dat Amanda hem er niet uit gaat stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien zijn Eric en Huub toch samen gezellig bezig?
Mwoah... toch een stuk milder dan teringhoer, pijp me... en weet ik niet wat ie nog meer uitkraamde laatstquote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
en toch vind ik die scheldpartijen vanwege zijn gewicht nog steeds stijlloos, en dan niet per se voor Jaap, maar voor iedereen die gewichtsproblemen heeft. Dat is het enige jammere. Maar wat kleine pesterijtjes in dat huis moet gewoon kunnen, hoe infantiel ook
Het spel is nu erg lelijker en nog cheaper aan het worden dan het al was... Mensen pesten over o.a. hun uiterlijk vind ik zo walgelijk... Huub verweet Natasia ermee...Wat doet tie nu die zuiplap?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, hou op.
Ze hebben hem tig keer uit proberen te leggen dat hij in een spel zit.
Hij wil niet luisteren.... nu laten ze het hem voelen.
We moeten er gewoon bij blijven bedenken dat het niet is begonnen om zijn gewicht, maar om zijn houding, karakter en manieren.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian is een stinkrat... en morgen veroordeeld ie alles weerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoor Brian ze aansporen!
Inderdaad! Dus waar zijn de uitspraken over Huubs exit op gebasseerd!?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de kans wordt met de dag groter dat Amanda hem er niet uit gaat stemmen.
Kabouter,dwerg is dan toch ook erg.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Kunnen ze dan maar beter wel doen en Eric op andere gedachten brengen want iets in me zegt nog steeds dat hij 'm eruit stemt donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoezo? Waar basseer je dat op? Huub zorgt juist voor de sensatie en dat weet de redactie ook die gaan zich dus echt niet met de stemming bemoeien
nou!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef agter het volgende:
Ik vind het echt heel erg rot voor Jaap.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Dogga het volgende:
huub moet echt ophouden met de gezellig want ik pisnog in me broek hiero
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Dogga het volgende:
huub moet echt ophouden met de gezellig want ik pisnog in me broek hiero
goh, ik heb daarom net de stream op mute gezet. Smaken verschillen, qua humor om te lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Dogga het volgende:
elke keer dat ik huub GEzellig hoor zeggen met dat kut stemmetje begin ik te lachen
HAHAHA
Dan weet ze tenminste waar ze de spullen terug kan vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Carlaa het volgende:
Morgen zullen we wel weer van Palma horen dat ze tot 2 or 3 uur snachts naar de streams heeft gekeken
weet ik ook wel, maar ik kan me best voorstellen dat als mensen dit thuis kijken die serieuze trauma's hebben overgehouden vanwege pesterijtjes, dit niet met plezier zullen aanschouwen om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
We moeten er gewoon bij blijven bedenken dat het niet is begonnen om zijn gewicht, maar om zijn houding, karakter en manieren.
Palma moet eruit..ze is ZO vol van zichzelf dat ze in DGK werkt..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Carlaa het volgende:
Morgen zullen we wel weer van Palma horen dat ze tot 2 or 3 uur snachts naar de streams heeft gekeken
duidelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
goh, ik heb daarom net de stream op mute gezet. Smaken verschillen, qua humor om te lachen.
Nou, ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
weet ik ook wel, maar ik kan me best voorstellen dat als mensen dit thuis kijken die serieuze trauma's hebben overgehouden vanwege pesterijtjes, dit niet met plezier zullen aanschouwen om het zo maar te zeggen.
Volgens mij ben ik een klein beetje cynisch danquote:Op maandag 5 maart 2007 01:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het spel is nu erg lelijker en nog cheaper aan het worden dan het al was... Mensen pesten over o.a. hun uiterlijk vind ik zo walgelijk... Huub verweet Natasia ermee...Wat doet tie nu die zuiplap?
Ik geloof desondanks nog steeds op de goedheid van de mens...Maar daar ben ik mss te naïf voor de cynici onder ons.![]()
Die jongen is 't gewend om gepest te worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef agter het volgende:
Toch vertrekt jaap geen spier. Hij blijft er erg koel onder tot nu toe.
ze hebben er dingen onder gestopt zodat het lijkt alsof natas daar nog ligtquote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Heathen het volgende:
Nu natasja boven slaapt is er dan niet weer een bed vrij?
In het bed van Huub en Eric. Die krijgen die 200 kilo er niet af.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Borga het volgende:
Jaap duikt zo gewoon in een bed ,van wie dan ook , en dan krijg je hem er echt nooit meer uit/af....
Ik moet ook morgen naar school half 7 op....... Maar dit MOET ik gewoon zienquote:Op maandag 5 maart 2007 01:54 schreef Dogga het volgende:
morgen school..
aaah fuck it..ik slaap op schoool wel
Eric gaat inderdaad telkens een stapje verderquote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer dat DGK idd Huub overal voor verantwoordelijk houdt. Eric is ook niet mis hoor. Hij begint echt los te komen.
Ja, maar je hebt toch ergens wel een grens als mens?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die jongen is 't gewend om gepest te worden.
preciesquote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik moet ook morgen naar school half 7 op....... Maar dit MOET ik gewoon zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |